از نظر گوگل برای آن سایت نمره منفی در نظر گرفته میشود. در پایان ابزارهای متنوعی برای بررسی عملکرد خود و تاثیر هریک از این فاکتورها بر نمره نهایی سایت را معرفی میکنیم. در ادامه طرز کار موتورهای جستوجو را بررسی میکنیم. به بیان بهتر در سئوی کلاه سیاه، با فریب دادن گوگل، طوری وانمود میکنیم که ما بهترین نتیجه برای نشان داده شدن به افراد هستیم. بسیاری از کاربران تمایلی به کلیک روی لینکهای تبلیغاتی در گوگل ندارند: لینکهای تبلیغاتی در صفحه نتایج جستجوی گوگل، با علامت (Ad) به معنی تبلیغات مشخص شدهاند. در صورتی که تصویری در SERP ها نمایش داده شود(نه در صفحه مربوط به تصاویر Images)، کلیک ها، تاثیر و موقعیت آن بصورت جداگانه در نتایج عادی وب به نمایش در می ایند.
از فرمت GIF برای نمایش انیمیشن های ساده ای استفاه کنید که به مقیاس رنگ زیادی نیاز ندارند(معمولا بهتر است آن ها را به ۲۵۶ رنگ محدود کنید). وقتی شما چیزی در گوگل (یا موتور های جستجو دیگه) جستجو میکنید، یک الگوریتم همان لحظه شروع به کار میکنه و برای شما بهترین نتایج مرتبط را برایتان نمایش میدهد. و دقیقا همان کلمات و جملاتی که آنها برای جستجو استفاده میکنند را پیدا خواهید کرد. هرچند محتوای آنها بسیار مرتب و بخش بندی شده. جذابترین بخش تجربه کاربری مخاطبان ما مواجه شدن با یک محتوای غنی است. چک لیست ممیزی فنی شامل جنبه های متعددی به منظور تجزیه و تحلیل و رتبه بندی پارامترهای فنی محتوا و ساختار وب سایت است. دلیلش نیز این است که گوگل محتوا را از بالا به پایین بررسی میکند و اگر کلمه کلیدی مورد نظر را سریع پیدا کند، احتمال اینکه صفحه شما را به عنوان محتوایی با ارتباط زیاد شناسایی کند بیشتر میشود. اگر یک لینک را در مرورگر خود باز کنید، میبینید که آن لینک، یک دامنه است به علاوه نام نوشته یا هر چیز دیگر.
چرا که اگر گوگل ببیند رقیب شما در رتبه یک است و شما در رتبه دو قرار دارید اما کاربران بیشتر تمایل به کلیک روی سایت شما دارند، احتمال دارد که این برداشت را کند که مردم برند و سایت شما را بیشتر می پسندند و دوست دارند و در نتیجه رتبه بهتری به شما دهد. در اغلب موارد، هنگامی که گوگل در یک بازار خاص پیشرو نیست، پشت سر یک رقیب محلی قرار دارد. اما سئو seo چه اهمیتی برای کسب و کار ما دارد؟ اما موتور جستجو (SE) قرار نیست الزاماً در وب جستجو کند. موتور های جستجویی مانند گوگل که در بحث سئو بیشتر با این جستجو گر کار داریم، در وب کار جستجو را انجام میدهند. طبق آخرین تحقیقات انجام شده در این زمینه، کاربران در آمریکا برای باز شدن یک سایت نهایتا 2 تا 3 ثانیه منتظر می مانند. این یکی از اشتباهات رایج سایت های خبری است که برای تبلیغات بنری صفحه اول خود، یک تعرفه تعریف میکنند و برای صفحات داخلی، تعرفه دیگر!
همین تاثیر گذاری قوی، متا دیسکریپشن روی افزایش ترافیک و سئو سایت حائز اهمیت است. وجود یک Dead link در محتوا و سایت شما باعث میشود مخاطب به صفحهای که در حال حاضر وجود ندارد منتقل شود. در مقاله نرم افزار تولید محتوا در مورد بهترین برنامههای تولید محتوا توضیح دادم تا شما بتوانید محتوای خوب با موبایل و کامپیوتر تولید کنید. اگر بخواهم بهتر اهمیت این موضوع را بیان کنم باید بگویم شما باید برای متا دیسکریپشن و عنوان (تگ Title) به همان میزان که برای تولید محتوایخود وقت میگذارید، زمان بگذارید چرا که نرخ CTR یا کلیک بی نهایت در سئو شما تاثیرگذار است پس باید این فاکتورها را جدی بگیرید و راحت از کنار آن رد نشوید. بهتر است سئو را خودمان یاد بگیریم یا به دیگران بسپاریم؟ در این جستجو که ما یا دیگران آن را انجام میدهیم، یک سری نتایجی به دست میآید که بعضی از آنها درصفحه اول هستند و برخی دیگر در صفحات دیگر گوگل نشان داده میشوند. و در مقابل سئوی خارجی قرار دارد که تمامیه موارد آن در اختیار ما نیست اما میتوانیم با تکنیک هایی بر آنها اثر خاصی بگذاریم تا به نتایج اول بیاییم.
سئو آن پیج عبارتست از همه مواردی که شما روی خود سایت انجام میدهید نظیر: تولید محتوای مفید، افزایش سرعت سایت، طراحی ساختار اطلاعاتی مناسب، ایجاد لینکهای داخلی و بهبود تجربه کاربری بهینه سازی سایت یا سئو در اصفهان سایت. با استفاده از خدمات سئو برای سیستم های مدیریت محتوای جوملا و وردپرس، ساختار وب سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه سازی می شوند. سئو داخلی به معنی اجرای کلیه تنظیمات و قوانین داخل سایت از جمله: تولید محتوا، لینک سازی داخلی ، تنظیمات داخلی سایت و … برای دسترسی به آن از تنظیمات عنوان ها و متا در رنک مث بخش تنظیمات متا عمومی را انتخاب کنید. کافیست به تنظیمات اصلی وردپرس رفته و از بخش پیوندها، نمایش نام نوشته را انتخاب کرده و همه چیز را ذخیره نمایید. در این حالت به جای اینکه از منابع سرور خودش برای نمایش تصاویر استفاده کند، منابع سرور شما را استفاده میکند.
حالا که شما شخصیت مشتری خود را شناخته اید زمان پیدا کردن کلمات کلیدی رسیده است. هوش مسنوعی گوگل، همیشه هدفش این است که مطالبی را به ما نشان دهد که واقعاً کاربردی باشد. چرا که به نظر گوگل، اگر مطلب ارزش من بود، حتماً تا آخرش آن را میخواندید. حتماً میپرسید ربط این داستان به سئو چیست؟ در واقع شما میدانید سئو چیست اما، اهمیت سئو را به درستی درک نکرده اید. در عصر حاضر جستجو کردن تغییرات زیادی ایجاد شده است. این مهم است که محتوای آن صفحه چیست و در کجا به شما لینک داده است. از نظر کارشناسان ما دانستن این موضوع مهم تر از همیشه است. مگر اینکه واقعا بدونید مشتری شما چه کسی است، اینکه بدون ابزار بدونید مشتری شما دقیقا چه کسی هست و چه چیزی را جستجو میکند کاری تقریبا غیرممکن است. اینجا یاد میگیرید که مشتریان شما دقیقا چی جستجو میکنند… رباتهای خزندهی موتورهای جستجو، مطالب موجود در صفحات وب را میخوانند و از لینکهای موجود در آنها برای یافتن صفحات بیشتر استفاده میکنند. شاید مخاطب ما به برخی از مطالب گفته شده مسلط باشد و نیازی نبیند که وقت برای مطالعه آنها اختصاص دهد. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که تعداد جستجوها معمولا بیش از تعداد گفته شده در مثال است و همچنین خیلی بعید است که از 700 نفر فقط 200 نفر سفارش ثبت کنند و در نهایت سود حساب شده نیز حداقل درنظر گرفته شده است.
گوگل هم مثل من و شما لینکها را دنبال میکند.Crawlهای گوگل وارد یک صفحه میشوند و از طریق لینکهای صفحه و برچسبها محتوای مرتبط را پیدا کرده و تجزیه و تحلیل میکنند. از جمله، درصورتی که شما یک مارک کسب و کار الکترونیک با یکسری متاع می باشید، جای این که آحاد تصاویر جنس خویش را در یک فولدر media/ قرار دهید، پیشنهاد میکنم زیرپوشههای خویش را به موضوعات مربوط به تیمبندی بیشتری مانند /host یا این که /tshirt ساختار دهید. در واقع ساختار لینک سازی داخلی سایت شما، یک درک بهتر هم به افراد، و هم به رباتهای جستجو میدهد.
از جمله موارد سئوی خارجی یا off page seo میتوانم به، لینک دادن سایر افراد به سایت شما، فعالیت در شبکه های اجتماعی و سابقه شما در موتور جستجو اشاره کنم. ارائه اطلاعات متفاوت و تخصصی مربوط به کسبوکار خاص شما، سبب میشود تا متخصص و حرفهای ظاهر شوید و از طرفی کاربر اعتماد بیشتری به شما خواهد داشت. سعی کنید خودتان، از تمامیه دستگاه هایی که دارید استفاده کنید و انواع و اقسام نمونه های سایت خود را دقیق مشاهده کنید. کمی با خود فکر کنید سپس ادامه مقاله را بخوانید. پس در ادامه با من همراه باشید. کار باید بداند که چرا افراد عبارات و سوالات خاصی را در اینترنت جستجو می کنند. برچسب متای Robots یک کد html است که موتورهای جستجو میگوید چگونه یک صفحه را بررسی و ایندکس کنند.
کلمات کلیدی، عبارات، کلمه یا حتی جملاتی هستند که کاربران برای یافتن اهداف خود از طریق موتورهای جستجو استفاده میکنند. HubSpot’s سایتی که به شما کمک میکند تا شخصیت مشتریان خود را بشناسید. در ادامه از صفر تا صد کاربردهای سئو را بررسی خواهیم کرد. سوالیست که در ادامه به آن خواهم پرداخت. این لینک ها بسیار مفید واقع خواهند شد تا کاربران در جستجوی اطلاعات مربوط به وبسایت را به سمت آن هدایت کنند. هدف کلی متخصص سئو افزایش میزان بازدید وبسایت با استفاده از کلمات کلیدی مناسب هر صنعت، بهبود تجربهی کاربر و در نهایت تطبیق وبسایت با آخرین الگوریتمهای موتورهای جستجو برای رتبه گرفتن است.
یعنی از سفارش دهنده سئو که به ما مراجعه کرده است، میپرسم، انتظار دارید در چه زمانی به نتیجه برسید؟ ” ، ” همه چیز در مورد SEO” و یا “سئوی وبسایت یعنی چه؟ یک مثال واقعی از ثروتمندشدن سایتها در نتایج اول گوگل حال بیایید یک محاسبه ساده و سر انگشتی انجام دهیم اگر روزانه کلمه خوش شویی 2000 دفعه جستجو شود که معمولا 70٪ این جستجوها با موبایل انجام میشود و از این 2000جستجو حدود 30 درصد آنها روی گزینه اول کلیک کنند یعنی نزدیک به 700 نفر در یک روز وارد گزینه اول در کلمه خوش شوییشدهاند. تگ alt یا همان متن جایگزین تصویر، عبارتی است که ضمن شرح تصاویر به آنها افزوده شده و چنانچه تصویر به هر علتی آپلود نشود نمایش داده خواهد شد. در این نوشته که در رابطه با سئو است چه چیزی می آموزیم؟ برای روشنتر ساختن این مسئله، اجازه دهید تا آن را در قالب یک مثال بیاوریم. آسترا یک قالب انعطاف پذیر است که واقعاً می توانید برای راه اندازی تقریباً هر نوع وب سایتی از آن استفاده کنید.
فقط تنها تفاوت راحتی کار با وردپرس است که به واسطه افزونه های موجود این اتفاق افتاده است. در فضای اینترنت نیز همینگونه است؛ با این تفاوت که موقعیت مغازه شما با ابزاری مثل خیابان اصلی یا کوچه پس کوچه سنجیده نمیشود. موتورهای جستجو، هر یک با الگوریتم و شیوهی خاص خود، همهی آنچه را در فضای مورد بررسی دیدهاند طبقه بندی میکنند و در جدولهای خود نگه میدارند. اگر کسب و کاری داشته باشیم، اگر تبلیغ گیرنده و یا تبلیغ دهنده باشیم، اگر آموزش اآشپزی یا پزشکی و یا روابط زناشویی را در دستور کار قرار داده ایم، و یا هر کاری که بخواهیم در فضای اینترنت انجام دهیم. به عنوان مثال سایت backlinko یکی از سایت های خارجی معتبر در زمینه آموزش سئو است، اینکه الان من در این مقاله به این سایت یک لینک دادم، اعتبار آن را تایید کرده و گوگل هم برای دادن نتایج مناسب به آن اقدام میکند. و حالا نوبت این رسیده که همه این موارد رو در یک مثال عملی آموزش سئو صفر تا صد انجام بدیم. مثلا یادم هست برای حادثه پلاسکو، یکی از سایت های خبری با یک خبر کامل به لینک 1 گوگل رسیده بود، اما جالب اینجا بود که برای اینکه مبادا رتبه اش را از دست بدهد، شاید هر 10 تا 30 دقیقه یک بار، یک آپدیت برای آن منتشر میکرد و خبر را کامل تر میکرد.
اینجاست که شما به عمق کلمات دقیقی که مشتری شما آنها را جستجو میکند پی خواهید برد. سئوی سایت در گوگل چقدر زمانبر می برد؟ استراکچر دیتا نماد هایی هستند که در نتایج گوگل نمایش داده میشود و هم میتواند سبب شود کاربران توجه بیشتری به سایت شما کنند و از بین سایت های نمایش داده شده روی سایت شما کلیک کنند. متا دیسکریپشن meta description- – در حقیقت یک متن حداکثر 160 کارکتری و یکی از تگ های HTML وب سایت است که توضیح مختصری در مورد محتوای صفحه ارائه می دهد.موتورهای جستجو متا دیسکریپشن (که در فارسی به “متا توضیحات” نیز معروف است) را هنگام جستجوی عبارتی که مربوط به محتوای صفحه باشد در لیست نتایج خود و بصورتت متنی زیر لینک سایت نمایش می دهند.بهینه سازی متا دیسکریپشن صفحه های وب سایت یکی از موارد بسیار مهم در سئو On-Page محسوب می شود.
سئوی داخلی یا (On-Page SEO) خود شامل تمامیه بهینه سازی هایی میشود که شما باید در وبسایت خود انجام دهید. که همان طور که در بالا گفتم، به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو میباشد. چه طور میتوانیم به صفحه اول در گوگل بیاییم؟ پیشنهاد من اینه که همون لحظه تمام پیشنهاد های گوگل رو برای عبارت های مشابه و مهم دربیارید و یادداشت کنید. این ترجمه عبارت بالاست؛ اما در مورد مفهومش: به کلمات کلیدی چند عبارتی، کلمات کلیدی لانگ تیل یا بلند گفته میشود. صورت کلی به دو بخش داخلی و خارجی تبدیل میشود و این دو بخش را به 3 صورت میتوان پیادهسازی کرد که به آنها یئو سفید، خاکستری و سیاه گفته میشود.
در واقع این نتایج شانسی به من و شما نشان داده نمی شود، معیارهایی وجود دارد که موتورهای جستجو آنها را بررسی کرده و در صورت تعیید، نمایش داده میشوند. 2. از سایتهایی بک لینک بگیرید که امتیاز اسپم آنها زیاد بالا نباشد. برای بالا بردن قدرت صفحات کم قدرت میتوانید از صفحات دارای قدرت بالا آنها لینک دهید. در نهایت هم آنها را به فهرست خود اضافه کند. • کیفیت ترافیک: مخاطب هدف خود را بسنجید. حتما از کلمات کلیدی هدف در ابتدای عنوان استفاده کنید. کاری که چهارچوب جاوا اسکریپت انجام میدهد تزریق یک لایه از پیچیدگی در این معادله است. آیا تاثیر آن مثبت است یا منفی؟ برای یک سئو موفق، شما باید محتوایی تولید کنید که مشتری شما به آن یا به موارد مشابه آن علاقه مند است. فروش بیشتر مهمترین مسئله برای هر کسب و کاری اعم از سنتی و آنلاین است. React Native : محصول دیگری از شرکت فیس بوک است که امکان تولید اپلیکیشن های موبایل را بر پایه زبان جاوا اسکریپت ، فراهم میکند. علت اصلی این مشکل، استفاده از یک استراتژی برای هر دو مجله اینترنتی بوده است. تمامیه این اوقات و خیلی وقتهای دیگر از موتور جستجو اینترنتی استفاده میکنید.
شروع همکاری بنده از آنجایی که خودم سئوکار هستم با ابزارهای سئو سایت شروع شد. بعد از اون به سراغ بسته های سئو رفتیم که بسیار عالی بود و رشد سایت حس شد از همان ماه اول و بازدید طی این دو ماه که از این بسته ها تهیه کردیم خیلی رشد داشته ممنونم از مشاورتون مخصوصاً بخش بررسی ساختار سایت. ساختار سایت باید به گونهای طراحی شود که برای موتورهای جستجو قابل دسترسی باشد و کاربران نیز به سادگی به آن دسترسی پیدا کنند. پس در طراحی سایت خبری، برای سئو سایت باید در جستجوی کلماتی باشیم که مخاطبان آن را بیشتر دنبال می کنند تا بتوان از این طریق آمار بازدیدها را افزایش داد. اگرچه دلایل متعددی برای این محبوبیت می توان بر شمرد ، اما شاید بتوان حفظ کیفیت کلی با وجود فشرده سازی و کم شدن ابعاد آن را عامل اصلی این واقعه دانست . و این زمانی است که معیار یک سئوکار از کسب رضایت کاربر و ارائه اطلاعات، خدمات یا کالای مورد نیاز او بیشتر به سمت بهینه سازی صرف سوق پیدا می کند. این در حالی است که در عمل، سئو نیازمند یک تلاش دائمی و برنامهریزیشده است.
» استفاده شده است. برخی وعده میدهد که خیلی سریع میشود به ثروت زیاد و موفقیت فراوان رسید و میگویند فقط باید از هوشمان استفاده کنیم، و برخی میگویند علاوه بر استفاده از خلاقیت و هوش، باید فراوان تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم. آیا یادگیری درست و اصولی سئو ما را ثروت مند میکند. همانطور که تا الان متوجه شدید، تگ کنونیکال از نمایش محتوای تکراری جلوگیری میکند. استفاده از تگ کنونیکال: اگر نخواهید صفحات دارای محتوای تکراری را حذف کنید، میتوانید به آن ها یک تگ کنونیکال اضافه کنید که شامل آدرس نسخه اصلی از محتوا خواهد بود. پاسخ این سوال کاملاً ساده و قابل درک می باشد ؛ آیا این نوشته دارای تعداد بازدید های قابل توجهی بوده است ؟ متا تگ های هدینگ، همان تیتر ها هستند، برای نمونه در این نوشته از چندین تگ هدینگ استفاده شده است. کلمات کلیدی ما، یا کلید واژه ها، همان کلماتی هستند که کاربران ما با توجه به آنها، به دنبال ما میگردند. حالا که با مفهوم کلید واژه ها آشنا شدید، میتوانم برای بهتر شدن انتخاب آنها و محتوایی که تولید میکنید، چند نکته را ذکر کنم. برای مثال، اگر شما کابینت میفروشید، کلمات، خرید کابینت، فروش کابینت، و سفارش کابینت گلاسه، میتواند کلید واژههای شما باشد.
یکی از مهمترین عملکردهای سئو ، افزایش قابلیت مشاهده است ، به این معنی که در هنگام جستجوی چیزی که شما می توانید پیدا کنید ، افراد می توانند شما را راحت تر پیدا کنند. نویسنده مهمان: برای پست مهمان تعدادی وبلاگ باز است. شاید این نوشته دقیقاً همان ویژگی هایی که بدان اشاره شد را داشته باشد ، شاید هم به عنوان نویسنده اثر ارزش های آن را بزرگنمایی کرده و دیده اغراق به آن دارید ! به بیان بهتر کلمات کلیدی، همان مواردی هستند که مخاطبین ما آنها را در موتور های جستجو، سرچ کرده و به یک صفحه از سایت ما می رسند. هرچند همه ابزارهایی که تاکنون معرفی کردیم، جزو ابزارهای کاربردی سئو به حساب آمده و مزیتهای زیادی برای شما ایجاد میکنند اما معمولا استفاده از آنها برای کاربران ایرانی مشکلات زیادی دارد، ضمن اینکه کیفیت لازم را به دنبال نخواهند داشت.
علاوه بر این برای همه عکسهایتان “آلت تکست” یا متن جایگزین مناسب بگذارید و از لینکهای داخلی هم غافل نشوید. وب سایتهایی که در سئو با هم رقابت میکنند، برای رسیدن به جایگاه مناسب در گوگل روی هر کدام از این کلمات یک صفحه ایجاد میکنند. منظور از یادگیری این است که آنها الگوریتمهای خود را اصلاح میکنند. شاید فکر کنید حالا که صفحه وبسایت خودم را میتوانم ببینم، پس برای گوگل هم قابل رویت است. قبل از این که بخواهید مطلبی را در وبسایت یا وبلاگ شخصی یا تجاریتان منتشر کنید، باید یک سری پیش فرض ها و مطالبی را بدانید. گوگل « تقویت پیش رونده» را توصیه می کند؛ بدین معنی که برای محتوای صفحه وب خود تنها باید از HTML استفاده کنید، و سپس از AJAX استفاده کنید تا ظاهر صفحات وب خود را بهبود بخشید. در غیر این صورت، چرا مردم وقت خود را برای لینک دادن به آن تلف می کنند؟ به یاد داشته باشید: سئو در واقع پاسخ دادن به سوالات مشتریان و کاربران است. دومین مشکل ، در صورتیکه تعداد محتوای تکراری زیاد باشد ممکن است باعث ضعیف شدن رتبه گیری محتواهای سایت بشود . تگهای کنونیکال به موتورهای جستجو این موضوع را منتقل میکنند که یک منبع استاندارد یا صفحه با ارتباط بهتر وجود دارد که به حل مشکلات با محتوای مشابه یا تکراری کمک میکند.
کال تو اکشن یا اقدام به عمل (CTA) یک مفهوم بازاریابی است. خوب، با مفهوم کلی سئو و اهمیت آن آشنا شدید. و بعد هر آن چیزی که برای رسیدن به صفحه اول گوگل نیاز دارید را به شما معرفی کنم و در اختیارتان قرار دهم، تا بی نیاز از هر مطلب دیگری در رابطه با سئو و اهمیت آن شوید. موتورهای جستجویی مانند گوگل از زمانی که محتوا را بارگذاری میکنید تا زمانی که کاربر آن را دریافت میکند را به عنوان شاخص کیفیت میشناسد. هر دفعه که از گوگل استفاده میکنید، میخواهید به یک محتوا دسترسی داشته باشید. سعوی کلاه سیاه دقیقاً یک چیزی مثل سریع ثروتمند شدن است و اغلب به دلیل ریسکی که دارد، نمیتوانم مشتری را با وعده هایی خوشحال کنم، اما در پایان نه تنها نتیجه ای نگیرم، بلکه از نظر گوگل هم جریمه شوم.
لزوما مجبور به استفاده از تگ H1 در تایتل نیستید ولی حتما باید کلیدواژه های اصلی مطلب شما در هر دو آنها وجود داشته باشد. درواقع، وب سایت های دارای جاوا اسکریپت سایتهایی هستند که محتوای اصلی آنها از طریق جاوا اسکریپت به دامنه تزریق میشود. همانطور که در دوره سئو اشاره کردیم توضیحات متا باید دارای طول 155 کاراکتر باشد و سعی کنید لب مطلب مقاله را با استفاده از کلمات کلیدی به کاربر برسانید تا کاربر قبل از ورود به سایت شما بداند که قرار است دقیقاً چه چیزی را مطالعه کند. اگر ما بتوانیم در کلمه ای خاص در گوگل رتبه ای به دست بیاوریم، بدون شک در موتورهای جستجوی دیگر هم دارای رتبه خواهیم بود. در چنین حالتی تگ کنونیکال توسط گوگل قابل شناسایی نخواهد بود و به همین دلیل رتبه سایت کاهش می یابد. سئو کردن سایت یا بلاگ شما، به معنای سئو کردن مطالب، محصولات و خدماتی است که شما آن را انجام میدهید و قصد دارید آنها را به جستجو کنندگان نشان دهید. در سئوی خارجی یا off page، ما به اقداماتی میپردازیم که خارج از سایت خود ما قابل انجام است. بین 2 تا 3 درصد از محتوای خود را به کلمات کلیدی اختصاص دهید.
برای مثال، فرض کنید شما درباره ” بهترین روش افزایش فروش سایت ” جستجو کردید. اینها را گفتم که بدانید، چه مطلبی باید بنویسید، و چه پیش فرض ابتدایی از سئو مطالب سایت و یا چیستی سئو داشته باشید. 67 درصد از افراد، روی سه نتیجه ابتدایی جستجوی خود کلیک میکنند. ربات های گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری که باشد، در میان اطلاعات شروع به چرخیدن میکنند تا متوجه شوند که چه اطلاعات جدیدی اضافه شده و چه محتواهایی وجود داشته است. سئو بسیار ساده و لذت بخش است. عملیات بهینه سازی موتور های جستجو (SEO) بخش مهمی از دیجیتال مارکتینگ است، زیرا کاربران در سر تا سر دنیا هر ساله تریلیونها سرچ در گوگل میکنند، اغلب با هدف یافتن اطلاعات، حالا این اطلاعات میتواند به خدمات و محصولی ربط داده شود تا شما بتوانید از اطلاعات رایگانی که در اختیار کاربران قرار میدهید؛ درآمد زایی کنید. علاوه بر کیفیت کد و سرعت بارگیری ، شامل بسیاری از معیارهای دیگر مانند توضیحات متا و عناوین صفحه ، نقشه سایت ، محتوای با کیفیت Robots.txt (متن ، عکس و فیلم) ، ساختار URL ، برجسته سازی معنایی و موارد دیگر است.
سئوی داخلی یا un page seo به مواردی گفته میشود که کاملاً در داخل سایت انجام میشود و دقیقاً به خود شما بستگی دارد. قبل از این که بخواهید مطلبی را در بلاگ یا سایت خود منتشر کنید، این فرضیه را برای سئو در ذهن خود همیشه مطرح نمایید. اینکه شما یک محتوای باکیفیت را در وبسایت خود آپلود کنید، یعنی مطالب و هدف شما جلوی چشم مخاطب قرار گرفته است. این بهترین راه برای بهینه کردن صفحات ما است زیرا گوگل کل محتوای صفحات وب شما را به صورت کد HTML می تواند ببیند، و کاربران هم وب سایتی خوش منظر را مشاهده خواهند کرد. 3. می توانید عناوین مطالب و کلیدواژه های خود را در همه صفحات در تگ H3 قرار دهید.
به سایتهای دیگر پول بدین تا برای شما، محتوای حمایتشده (Sponsored Content) منتشر کنند؟ باید از ابزارهایی استفاده کنید و واقعاً ساعتها فکر کنید و بررسی کنید که مخاطبین شما دقیقاً چه عباراتی را جستجو می کنند. البته کار پیدا کردن کلمات کلیدی به همین سادگی نیست و با چند دقیقه فکر کردن به پایان نمی رسد. شاید شما چون اعتبار و امکانات بیشتر را در سایت دیده اید، چندان شبکه های اجتماعی را جدی نمی گیرید. پس شبکه های اجتماعی و اثر گذار بودن آنها را در سئوی خارجی دست کم نگیرید و در آنها فعالیت مناسبی را داشته باشید. 3. از سایتهایی بک لینک دریافت کنید که میزان اتوریتی دامنه آنها بالا باشد. در این صورت لینک موجود با اصطلاح Broke redirect معرفی میشود.
بنابراین بهتر است قالب تصاویر وبلاگ و بقیه بخش های سایت تان را به دست آورده برای بارگذاری تصاویر از آن استفاده کنید. سئو فرآیند بهینهسازی موتورهای جستجو برای افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت یا یک صفحهی تحت وب است. تکنیکهای بهینهسازی شدیداً متناسب با موتورهای جستجو غالب در بازار هدف تنظیم میشوند. تنها راه داشتن رتبه بالا در موتورهای جستجو، سرمایه گذاری در خدمات SEO متناسب با نیازها، خواستهها و مشتریان هدف کسب و کار است. این مثال دقیقاً مانند سایتی است که در داخل بسیار بهینه شده ولی راه ارتباطی با موتور جستجو ندارد. مسلما خیر. پس انتخاب کلیدواژههایی که علی رغم تعداد سرچ بالا، ارتباطی به کسب و کار شما ندارد، تنها منجر به هدر رفتن وقت و هزینههای سئو سایت شما خواهد شد. دلیل اول: این است که متن دیسکریپشن شما با محتوای قرار گرفته در صفحه ارتباطی نداشته و گوگل متوجه عدم ارتباط آنها شده است. پس به صورت کلی ترافیک جستجوی ارگانیک به طور خاص هر ترافیک پرداخت نشده ای است که از SERP حاصل می شود. به طور کلی می توان گفت یکی از اصلی ترین کارهایی که برای بهینه کردن عکس های داخل سایت باید انجام دهید استفاده از همین مورد می باشد.
موتورهای جستجوگر یا Search Engines مجموعهای از نرم افزارها و سخت افزارها هستند که میتوانند در یک فضای مشخص در میان حجم گستردهای از داده ها، اطلاعات یا دادههای مد نظر کاربران یا نرم افزارها را جستجو کنند. حال بیایید یک محاسبه ساده و سر انگشتی انجام دهیم اگر روزانه کلمه خوش شویی 2000 دفعه جستجو شود که معمولا 70٪ این جستجوها با موبایل انجام میشود و از این 2000جستجو حدود 30 درصد آنها روی گزینه اول کلیک کنند یعنی نزدیک به 700 نفر در یک روز وارد گزینه اول در کلمه خوش شوییشدهاند. قبل از اینکه از خود آنها مستقیما چیزی بپرسید. مشکل از جایی شروع میشود که JavaScript مستقیما در داخل داکیومنت جاگذاری نشده باشد. سئوی محتوا زیرمجموعه ای از سئوی داخلی سایت است و با کیفیت محتوا و نحوه بهبود آن مرتبط است. ممکن است کاربر یک تصویر، ویدئو، مقاله و یا عنوان خبری را جستجو کند و به صفحه وبسایت شما برسد.