آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس + 4.5% تخفیف کارمزد -ایران ارز دیجیتال

شما باید ابتدا در ستون سمت چپ روی USDT بروید و سپس در لیست ارزها CET را انتخاب کنید. کلیک کنید تا معامله به پایان برسد. پس از کلیک بر روی قسمت قرمز حالا باید زبان رو انتخاب کنیم و می تونیم گزینه فارسی رو انتخاب کنیم. پروژه ی کالائو Kalao، یک پلتفرم متاورس Metaverse و بازارچه توکن های غیرمثلی NFT Marketplace بر بستر بلاکچین آوالانچ Avalanche می باشد. دارایی شما بر اساس یکی از دو ارزی که انتخاب میکنید شارژ میشود و در کادر آخر مقداری که قرار است به حساب شما ارسال شود نمایش داده میشود.

برای کسانی که به دنبال خرید ارز دیجیتال های مختلف هستند، این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد. همانطور که میدانید صرافی کوینکس سایت مخصوص به خود را دارد که، میتوانید با ثبت نام اقدام به معامله کنید. در فرم خود وارد کنید. نوع ارز انتخابی خود یعنیUSDT را توسط جستجوی ارز در لیست ارزها پیدا کنید. با این وجود اگر احراز هویت کنید میتوانید بدون هیچگونه محدودیتی برداشت ارز داشته باشید. در کانال تلگرامی تاسیس شده اطلاعیه ها و راهنمایی ها و همچنین اطلاعات در خصوص Airdrop های این صرافی به زبان فارسی منتشر می شود. دلیل عمده علاقه کاربران برای تبدیل بیت کوین به تتر، روشی است که تریدرها در انجام معاملات خود به کار می برند. افرادی که حساب کاربری آنها تایید نشده، دارای محدودیت در برداشت از حساب خود هستند، در حالی که کاربران تایید شده در صرافی کوینکس محدودیتی نخواهند داشت.

روش های تبادل بیت کوین و تتر در صرافی کوینکس کدامند؟ در این صورت صفحه دیگری ظاهر می شود که در این صفحه مقادیر ارزهای تتر و بیت کوین در دو ستون مشاهده می گردد. ما در ادامه شرایط معاملات این صرافی را به صورت گام به گام برایتان شرح میدهیم. سپرده گذاری در این صرافی از ارز های مختلفی، شامل دلار آمریکا، پوند انگلیس و روپیه هند، پشتیبانی می کند. رابط کاربری اپلیکیشن صرافی کوینکس شامل چه امکاناتی می باشد؟ پس از نزدیک شدن قیمت سفارش ما به قیمت بازار، اپلیکیشن کوینکس سفارش ما را در فهرست سفارشات خرید در Order book می گذارد. اقدامات امنیتیبر اساس شرط 2FA خود، کد پیامکی یا کد دریافت شده در نرم افزار Google Authenticator را برای تأیید تراکنش برداشت در Coinex وارد نمایید. صرافی Coinex به طور ماهانه حجم قابل توجهی از توکنهای CET را وارد فرایند توکنسوزی میکند. یکی از ویژگی های این بستر کارمزد پایین آن می باشد و مقرون به صرفه است و این کارمزد فقط 0.1% درصد است و حتی بعضی از کاربران می توانند با استفاده از توکن CET آن را به 0.02% تقلیل بدهند.

6. ایمیل خود را بررسی کنید، کد تایید ایمیل ارسال شده به صندوق ایمیل خود را وارد کنید. پس از انجام مراحل فوق، نتیجه طی 5 الی 10 روز کاری به ایمیل شما ارسال خواهد شد. البته دقت کنید که ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط کوینکس هر روز تغییر میکند، اما در زمان فعلی این صرافی متمرکز از ۵۰۷ ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی مینماید. در ستون سمت چپ شما میتوانید ، ارزهای فیوچرز صرافی کوینکس را مشاهده کنید و جفت ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید.

نماد دو دایره که بالای سمت راست صفحه است برای نمایش جفت ارزهایی است که صرافی کوینکس از آنها پشتیبانی می کند. نماد ستاره در سمت راست و بالای صفحه امکان اضافه کردن جفت ارز انتخابی را به لیست جفت ارزها صرافی کوینکس می دهد. قیمت را می توان به صورت دستی وارد کرد و یا از دفتر سفارشات سمت راست صفحه، در بین قیمت های مشاهده شده در بخش خریدار ها، یک عدد را برگزید. در بخش دیگر لیست خریداران با رنگ سبز و فروشندگان با رنگ قرمز با جزییات قیمت و مقدار ارز نمایش شدهاند. در این صفحه ابتدا منوی Exchange را انتخاب کرده و سپس در لیست ارزها BTC را بیابید.

در فرم خود وارد کنید.