اقبال زاهدی وفا برای کسب رأی اعتماد از مجلس/ «ساختمان آزادی» در انتظار سکاندار جدید

محمد صالح جوکار:زاهدی‌وفا بدون حاشیه وزارت کار را مدیریت کرد

غلامحسین رضوانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: از گذشته دور زاهدی‌وفا را می‌شناسم و نسبت به تعهد، سواد، سوابق و تجربه مدیریتی وی واقف هستم.  عملکرد زاهدی وفا در دوران سرپرستی وزارت رفاه عملکرد خوبی بود و توانست به دور از حاشیه‌های سیاسی و اقتصادی وزارت خانه را مدیریت کند.

ولی اسماعیلی:مراجع پنجگانه صلاحیت زاهدی وفا را تایید کردند

امیرآبادی : زاهدی وفا به دور از حاشیه های سیاسی و با مدیریت علمی، منطقی و عقلانی وزارت رفاه را اداره کرد

حجت السلام مجید نصیرایی: زاهدی وفا توانمندی لازم برای مدیریت وزارت کار را دارد

عیسی زاده: در رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار از دولت پشتیبانی می‌کنیم

آزادیخواه :زاهدی وفا وزیر موفقی خواهد بود/فضای مجلس به نفع رای اعتماد است

نماینده مردم بروجرد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای کمیسیون پس از بررسی جزییات برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اکثریت آرا با رای اعتماد به زاهدی وفا موافقت کردند. همچنین این کمیسیون  در مورد شایعه دو تابعیتی بودن وزیر پیشنهادی تعاون از وزارت اطلاعات استعلام کتبی گرفت و وزارت اطلاعات نیز کتبا این شایعه را رد کرد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: زاهدی وفا سوابق علمی درخشان و تجربیات خوبی در حوزه کاری خود دارد و می تواند مشکلات مردم را در حوزه  تحت مدیریت خود به خوبی حل کند، لذا وزیری موفق خواهد بود.

نماینده مردم گناباد بیان داشت:برنامه های پیشنهادی زاهدی وفا در زمینه های مختلف اقتصادی شامل رفاه ایرانیان، حوزه های مربوط به منابع توزیع و ثروت، موثر و از کارآیی خوبی برخوردار است.

امانقلیچ شادمهر:تعامل، کارایی و صداقت ویژگی های شاخص گزینه پیشنهادی وزارت تعاون است

علی حدادی:زاهدی وفا توانمندی لازم را برای مدیریت وزارت کار دارد

محمود عباس زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: زاهدی وفا تجربه مدیریت لازم برای اداره این وزارتخانه را دارد بنابراین نباید این وزارتخانه بلاتکلیف بماند.

سعیدی: زاهدی‌وفا التهابات وزارت تعاون، کار، رفاه اجتماعی را مدیریت کرد

حسینعلی شهریاری:زاهدی‌وفا گزینه مناسبی برای مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

نماینده مردم تویسرکان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:باید مسئولانی مانند زاهدی وفا داشته باشیم که با مذاکره و لابی‌گری به دنبال پست و مقام نباشند. اگر کاری به آنها واگذار شد وظیفه دارند آن را به درستی انجام دهند.  زاهدی وفا دارای روحیه انقلابی است و می تواند خدمات بزرگی را به مردم و کشور ارائه دهد.

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در مورد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موافق رای اعتماد به وزیر پیشنهادی هستم، چون زاهدی وفا در دوره سه ماهه سرپرستی توانست التهابات مربوط به این وزراتخانه را به خوبی مدیریت کند.

سلمان اسحاقی:برنامه‌های زاهدی وفا در جهت مقابله با فساد است

سمیه رفیعی:برنامه پیشنهادی زاهدی وفا برای معیشت و اقتصاد مردم جامع است

نماینده مردم دامغان گفت:زاهدی وفا در مدت سه ماه  سرپرستی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملکرد مطلوبی داشته و از جمله اقدام‌های شاخص وی، کشف فساد اقتصادی در مجموعه کاری‌اش است که تخلف‌هایی برای رسیدگی به دستگاه قضا گزارش شد. وی  با حضور در کمیسیون‌های مربوطه مجلس شورای اسلامی  برنامه‌های قابل قبولی ارائه کرده است.

سید سلمان ذاکر:زاهدی وفا مدیری متخصص و دلسوز است

نماینده مردم گنبدکاووس در مورد گزینه پیشنهادی وزارت کار گفت:خوشبختانه وی تعامل خوبی با نمایندگان دارد و به لحاظ کارایی و صداقت در کار هم از توانمندی لازم برای حل خلاها و مشکلات موجود در این وزارت‌خانه برخوردار است و می تواند رای اعتماد نمایندگان را کسب کند.

علی بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی کار فردی تحصیلکرده است، گفت: زاهدی‌وفا در دوران سرپرستی در وزارت کار عملکرد قابل قبولی در حوزه کارگری داشته است.

مالک شریعتی: وزیر پیشنهادی تعاون، کار، رفاه اجتماعی مدیری قوی و امین است

پاک مهر: زاهدی وفا برای ایجاد تحول در وزارت رفاه برنامه دارد

حسین رییسی: «زاهدی وفا» گزینه توانمندی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی تعاون، کار، رفاه اجتماعی پس از معرفی به مجلس تعامل و ارتباط خود را با نمایندگان آغاز کرده و در مجامع برخی استان‌ها حضور یافته است.  

رضوانی: زاهدی‌وفا از تعهد و تجربه کافی برای اداره وزارت رفاه برخوردار است

نماینده مردم اصفهان و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:زاهدی وفا با توجه به سوابق تحصیلی و شغلی و تجربه‌هایی که در سال‌های گذشته کسب کرده است، الزامات تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دارد. ارزیابی من و تعدادی از نمایندگان مجلس این است که با توجه به تخصص فردی و سوابق کاری و شناختی که دولت از زاهدی وفا دارد، او می تواند به وزارت کار برسد.

سرمدی: زاهدی وفا در مدتی کوتاه توانست امور بازنشستگان را ساماندهی کند

علی اکبر علیزاده برمی: برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل قبول است

یوسفی: وزیر پیشنهادی تعاون، کار، رفاه اجتماعی مدیری با تجربه است

لطفی: زاهدی وفا اشراف کامل به مشکلات وزارت کار دارد/ فرصت آزمون وخطا وجود ندارد

علی بابایی کارنامی: زاهدی‌وفا در دوران سرپرستی عملکرد قابل قبولی در حوزه کارگری داشت

عباس زاده مشکینی: زاهدی وفا تجربه مدیریتی لازم را دارد/نباید وزارت کار بلاتکلیف بماند

عباس مقتدایی: زاهدی وفا الزامات تصدی وزارت کار را دارد

نماینده مردم اصفهان و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: زاهدی وفا با توجه به تخصص اقتصادی، تحصیلات مرتبط و تناسب تخصص با ماموریت‌های اصلی وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی، گزینه مناسبی برای ادامه فعالیت در این وزارتخانه محسوب می‌شود، تجربیات ایشان در دوره دولت های نهم و دهم در جایگاه معاونت وزیر اقتصاد و آشنایی با فرآیند تصمیم گیری و سیاست گذاری در کشور می تواند در جایگاه وزیر این وزارتخانه به ایشان کمک کند.

مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی زاهدی وفا را مدیری قوی و امین خواند و گفت: با توجه به دانش اقتصادی که زاهدی وفا دارد، می‌تواند اداره این وزارتخانه بزرگ اقتصادی را به عهده گرفته و در این وزارتخانه تحول ایجاد کند و این امانت را بر دوش بگیرد.

نماینده مردم ساری در مورد سوابق وزیر پیشنهادی کار گفت:محمدهادی زاهدی‌وفا دارای سابقه فعالیت مرتبط با حوزه‌های مختلف این وزارتخانه است. داشتن مدارک حوزه اقتصادی و فعالیت در این بخش ها می تواند به زاهدی وفا در کسب رای اعتماد کمک کند.

نماینده مردم بهشهر گفت: زاهدی وفا از جمله نیروهایی به شمار می رود که جایگاه علمی مرتبط، دانش لازم در حوزه فعالیت تعاون، کار و رفاه دارد و این قابلیت به همراه توانمندی مدیریتی از او به یک گزینه برتر برای پُست وزارتخانه ای مطرح کرده است.  با توجه به شناختی که از توانمندی ها و قابلیت هایی که زاهدی وفا دارم وی را برای تصدی این پست مناسب می دانم و انتخاب رئیس جمهور در این خصوص خوب و درست بوده است.

کیومرث سرمدی عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی کار در دوران سرپرستی خود بر این وزارتخانه توانست در مدتی کوتاه امور بازنشستگان را ساماندهی کند.

نماینده مردم مهاباد گفت: زاهدی وفا در مدت‌زمانی که سرپرست این وزارتخانه بود با برگزاری و پاسخگویی به تشکل‌های کارگری و بازنشستگی، ارتباط و تعامل خوبی با آنان برقرار کرد و دغدغه‌مند رسیدگی به وضعیت معیشت و رفاه این قشر بوده است  در این مدت کوتاه، کارمندان وزارت کار از عملکرد او رضایت دارند که منجر به برقراری آرامش شده است.

غلامرضا منتظری:گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت کار، پیشینه علمی و تخصصی قابل قبولی دارد

شهریار حیدری: زاهدی‌وفا به دلیل داشتن تجربه اجرایی گزینه خوبی برای وزارت کار است

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زاهدی وفا در طول مدت سرپرستی اش در وزارت تعاون کمتر با نمایندگان  مجلس تعامل و ارتباط داشت تا اخلاق‌مداری خود را نشان دهد و رئیس جمهور را در معذورات اخلاقی برای معرفی اش به عنوان وزیر پیشنهادی قرار ندهد.  

محمدعلی محسنی بندپی: تجربه موفق مدیریتی زاهدی وفا در وزارت تعاون کارگشا خواهد بود

بهروز محبی نجم آبادی:سوابق زاهدی‌وفا در وزارت کار درخشان است

عباس گودرزی:  اکثریت اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با گزینه وزارت تعاون موافق هستند

ابوالفضل عمویی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن رد ادعای طرح شده در فضای مجازی درباره دوتابعیتی بودن فرزندان وزیر پیشنهادی کار در توضیح این مطلب گفت: در این موضوع، من از شخص آقای زاهدی وفا سوال کردم، وی توضیح داد که هرچند همزمان با دوران تحصیلش در کانادا به عنوان دانشجوی بورسیه وزارت علوم و اقامت در آن کشور فرزندان ایشان نیز در آن زمان متولد شده اند، اما ایشان هیچ اقدامی برای اخذ تابعیت برای آنها نکرده است و این فرزندان هیچگاه کد تامین اجتماعی کشور کانادا را نداشته و در کانادا نیز اقامت ندارند و حتی پس از پایان دوران تحصیل پدر و بازگشت به ایران هیچ سفر خارجی بجز عتبات عالیات نداشته اند.

در حکم سرپرستی زاهدی وفا آمده است:امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیأت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

نماینده مردم قائنات گفت: زاهدی وفا برای مبارزه با فساد و بستن گلوگاه‌های فسادزا برنامه دارد و می تواند در این راه موفق شودباتوجه‌به سوابق مدیریتی زاهدی وفا، شاهد بازگشت امید و اعتماد در اقشار مختلف خواهیم بود.

محمد مهدی زاهدی:زاهدی‌وفا در اقتصادِ کاربردی صاحب‌نظر است

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز سه شنبه ۲۴ خرداد ماه سال جاری بعد از استعفای حجت الله عبدالملکی از وزرات کار در حکمی محمدهادی زاهدی‌وفا را به سمت «سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» منصوب کرد. براساس اصل (۱۳۵) قانون اساسی رییس جمهور می تواند  برای وزارتخانه‌هایی که وزیر ندارند حداکثر برای مدت سه ماه سرپرست تعیین نماید.

محمد صفایی دلوئی: وزیر پیشنهادی تعاون برنامه‌های اثربخشی در زمینه‌های اقتصادی دارد

جلال محمود زاده: تشکل‌های مردم‌نهاد از عملکرد زاهدی وفا رضایت دارند

منصور علی زارعی: زاهدی وفا سوابق کاری مرتبط با وزارت کار دارد 

نماینده مردم تهران  گفت: «محمدهادی زاهدی وفا» وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشراف به همه حوزه‌های این وزارتخانه و به دور از فضای هیجانی در محیطی آرام، ایده های خود را  اجرایی می‌کند و رای معیشت و اقتصاد مردم برنامه دارد.


منبع: https://www.irna.ir/news/84902741/%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%B2%D8%A7%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D9%88%D9%81%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%B1%D8%A3%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C

محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نظر اقتصادی فردی باتجربه است و بر مسائل و مشکلات این وزارتخانه اشراف دارد.

محمد تقی نقدعلی:از شانس خوبی برای کسب رای اعتماد در مجلس برخوردار است.

نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر با بیان اینکه در دوره سرپرستی زاهدی وفا، آرامش نسبی در حوزه تامین اجتماعی بر قرار شده است، اظهار داشت: گزینه پیشنهادی وزرات کار با حوزه کارگری و مشکلات این بخش آشنایی دارد که ما امیدواریم با آمدن وی حل مسائل  و مشکلات اساسی این وزراتخانه در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم زاهدان و رییس کمیسیون بهداشت مجلس در مورد گزینه پیشنهادی وزارت کار گفت:نظر اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به اتفاق آرای نسبت به عملکرد زاهدی وفا مثبت است و او دارای تحصیلات مرتبط با حوزه وزارت کار دارد.

نماینده مردم نوشهر در مورد صلاحیت وزیر پیشنهادی کار اظهار داشت: زاهدی وفا نیروی مدیریتی با سابقه اجرایی درخشان کشور محسوب می شود که تاکنون در هر جایگاه و سمتی که حضور داشته است در آن مقطع برنامه های راهبردی و اجرایی خوبی را به ثمر رسانده است.

وی با تاکید بر اینکه اقبال خوبی در مجلس برای رای اعتماد به زاهدی وفا وجود دارد، گفت: زاهدی وفا در طول دوران سرپرستی‌اش بر وزارت تعاون این وزارتخانه را به دور از حاشیه های سیاسی و با مدیریت علمی، منطقی و عقلانی اداره کرد.

مهدی عیسی زاده رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: هرچه در توان داریم دولت را در رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار، رفاه اجتماعی پشتیبانی خواهیم کرد.

فاطمه محمد بیگی:برنامه های ارائه شده زاهدی وفا برای وزارت کار مبتنی بر نیازهای جامعه است

نماینده مردم گرگان در مورد صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت کار گفت:زاهدی وفا برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای پیشینه علمی و تخصصی قابل قبولی است که با اجرای برنامه‌ها و چشم‌اندازهای مناسب می‌تواند در این وزارتخانه اثربخش باشد.

نماینده مردم سنندج گفت:محمدهادی زاهدی وفا” وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فردی دانشگاهی، سالم و پاک دست است. در  حوزه  کاری خود فعالیت داشته و مشرف به ظرفیت‌ها و مشکلات موجود بوده و فردی قابل اعتماد برای مدیریت این وزارتخانه است.

 نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی،  زاهدی وفا را صاحب فکر و برنامه برای ایجاد تحول در وزارت رفاه خواند و گفت: زاهدی وفا فردی با برنامه و آشنا به ماموریت‌های این وزارتخانه می‌باشد. زاهدی وفا در دوران سرپرستی وزارت رفاه مدیریتی معقول، هوشمندانه و مدبرانه داشت.  

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نظر من در خصوص زاهدی وفا به دلایل متعدد مثبت است زیرا غیر از سوابق علمی و تجربی، وی فردی متدین، درستکار و صادق نیز شناخته می شود و از نظر تحصیلات و جایگاه علمی هم که وضعیت مناسبی بویژه در حوزه اقتصاد دارد.

علی رضایی: «زاهدی‌وفا» دنبال حل چالش‌های وزارت رفاه است/مجلس به او رای اعتماد می‌دهد

حجت‌الاسلام محمد سبزی عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: زاهدی وفا از نظر اقتصادی فردی سالم و از نظر علمی در سطح بالایی قرار دارد. زاهدی وفا از سلامت اقتصادی برخوردار است، وزیر پیشنهادی حقوق بازنشستگان را ساماندهی کرد

احمد راستینه:زاهدی وفا تجربیات لازم را برای وزارت کار دارد

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت:تجربه، تخصص و دلسوزی نسبت به کشور و نظام اسلامی از ویژگی‌های بارز وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، ارزیابی کلی بر این است که ایشان رای اعتماد از را از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهد گرفت.

موسوی: وزیر پیشنهادی تعاون، کار، رفاه اجتماعی مدیری پای‌کار، شایسته و انقلابی است

غلامرضا شریعتی اندراتی:زاهدی وفا شایستگی‌های اجرایی لازم را برای تصدی وزارت تعاون دارد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی کار از نظر اقتصادی فردی کارآمد و با تجربه‌ای بوده و گزینه مناسبی برای مدیریت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است.

پروین صالحی:تجربه، تخصص و دلسوزی از ویژگی های زاهدی وفا برای تصدی وزارت تعاون است

زاهدی وفا، اقتصاددان ۵۹ ساله، دارای دکترای اقتصاد از دانشگاه اتاوا در کانادا است. وی در سال‌های گذشته عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)،   رئیس هیات مدیره هلدینگ صنایع نوین، رییس هیات مدیره رایتل و عضو شورای عالی الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت  نیز بوده است.

محسن زنگنه:زاهدی‌وفا توانایی ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی را دارد

نماینده مردم هرمزگان گفت:وقتی که دوران سرپرستی محمد هادی زاهدی وفا در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که در این دوران یک آرامش مطلوبی بر این مجموعه حاکم شده است و  با توجه به تحصیلات و تجاربی که وی در گذشته داشته می‌تواند گزینه توانمندی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشد.

نماینده مردم گرمی ونائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:استعلامات پنجگانه  از سپاه، نیروی انتظامی، وزارت خارجه، وزارت اطلاعات و وزارت علوم در مورد مدارک تحصیلی، تابعیت، اموال و صلاحیت زاهدی وفا اخذ شده است  وزیر پیشنهادی از صلاحیت لازم برای رای اعتماد برخوردار می باشد.

نماینده مردم ارومیه  دارا بودن احساس مسوولیت برای رفع مشکلات در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از ویژگی‌های «زاهدی وفا» عنوان کرد و بیان داشت: وزیر پیشنهادی دولت به اذعان کارشناسان متخصص نیز یک مدیر با سواد و کاربلد است.

مجید نصیرایی: زاهدی‌وفا اهل لابی‌گری نیست/سلامت اقتصادی شاخصه مهم وزیر پیشنهادی

عفت شریعتی کوهبنانی:زاهدی‌وفا توان خود را در وزارت رفاه اثبات کرده است

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: زاهدی وفا در هر جا فعالیت داشته منشاء خدمات خوبی در عرصه های اقتصادی بوده است و لذا انتخاب وی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام موثری است و می تواند منشاء خدمات موفقی شود.

جلسه رای اعتماد به محمد هادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا سه شنبه ۱۲ مهر ماه در مجلس برگزار می شود؛ وی برای تصدی این مسئولیت باید بتواند نظر موافق اکثریت نمایندگان مجلس را به دست آورد، با توجه به اظهارات نمایندگان فضای مجلس برای رای اعتماد زاهدی وفا مثبت است و ایشان می تواند رای اعتماد را کسب کند  اظهارات ۵۳ تن از نمایندگان موافق گزینه پیشنهادی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر آمده است:

 مجیدنصیرایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زاهدی‌وفا در مدت سرپرستی هیچ لابی با نمایندگان مجلس نداشت، گفت: با توجه به شناخت کلی از سوابق، تحصیلات، سلامت اقتصادی وزیر پیشنهادی، نگاه مثبتی به رای اعتماد به وی دارم.

حجت الاسلام اکبر احمدپور فدکی: زاهدی وفا از توانایی لازم برای تصدی وزارت تعاون برخوردار است

محمد سبزی: زاهدی وفا از سلامت اقتصادی برخوردار است

نماینده مردم شهرکرد و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:زاهدی وفا نگاه تخصصی به حوزه اقتصاد و مولفه‌های پیشران اقتصاد داشته و در این حوزه دارای تجربیات خوبی است.  با توجه به برنامه‌هایی که زاهدی وفا برای تصدی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ارائه داده است، ‌پیش‌بینی می‌شود که مجلس نسبت به وزارت وی اقبال داشته باشد.

در سوابق مدیریتی زاهدی‌وفا، معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت نهم، نماینده وزارت اقتصاد در شوراها و کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی تحقیقات و فن آوری (عتف)، شورای اقتصاد، کمیسیون اقتصادی دولت، شورای پول و اعتبار و  شورای عالی انرژی دیده می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: موضوع دوتابعیتی بودن مدیران سطح بالای کشور و وابستگان درجه یک آن‌ها، برای نهادهای نظارتی و امنیتی در کشور موضوع حساس و نامطلوبی است لذا پیش از انتخاب این مدیران درباره آن استعلام لازم صورت می گیرد. این رویه در مورد دکتر زاهدی وفا نیز طی شده است و رییس جمهور با احاطه کامل به طی شدن این مراحل، ایشان را به مجلس معرفی کرده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب  بیان داشت: در میان افراد پیشنهادی  گزینه بهتری از زاهدی‌وفا  وجود ندارد و بهترین فرد برای تصدی این وزارتخانه است و از جمیع جهات می تواند به عنوان وزیر در این وزارتخانه عملکرد خوبی داشته باشد.

نماینده مردم سبزوار در مورد گزینه پیشنهادی وزرات کار اظهار داشت:ویژگی ممتاز زاهدی‌وفا، اشتهار وی به درستکاری است که حضور چنین افرادی در وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی یک فرصت خواهد بود، همچنین تسلط به در حوزه کاری، تحصیلات، پاکدستی و صداقت گزینه دولت در مجموع ویژگی‌های مثبت وی برای تصدی این وزارتخانه است.

مهدی طغیانی:زاهدی وفا گزینه مناسبی برای وزارت کار و رفاه اجتماعی است  

نماینده مردم قزوین در مورد سوابق و عملکرد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زاهدی وفا  فردی متخصص است که دیدگاه های اقتصادی خوبی برای حل مشکلات جامعه  دارد و همچنین برنامه های ارائه شده  وی در مورد اقشار آسیب پذیر و بیمه زنان سرپرست خانوار مورد رضایت بود.

نماینده مردم تربیت حیدریه در مورد سوابق زاهدی وفا گفت: اشرافی که زاهدی وفا برای تعامل بین بخشهای مختلف وزارتخانه دارد، ‌ وزارت تعاون و زیرمجموعه‌های آن را به آرامش خواهد رساند. همچنین شجاعت وی برای گرفتن تصمیمات مهم و سریع برای جلوگیری از دست دادن زمان بسیار مهم است.

پرویز اوسطی: زاهدی وفا از سوابق علمی و اجرایی خوبی برای کسب رای اعتماد نمایندگان برخوردار است

علی رضایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رویکرد گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را حل مساله دانست و گفت: اگر نمایندگان از دیدگاه تخصصی سوابق و عملکرد زاهدی وفا را بررسی کنند او می‌تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

میرتاج الدینی: زاهدی وفا بر موضوعات و مشکلات وزارت کار اشراف دارد

پرویز اوسطی عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوابق علمی و اجرایی خوبی برای کسب رای اعتماد در مجلس برخوردار است. وزیر پیشنهادی کار در دوران سرپرستی خود بر این وزارتخانه توانست مشکلات حوزه بازنشستگان را ساماندهی کند و در دوره وی آرامش بر این وزارتخانه حاکم بوده است و انتظار می رود در اجرای برنامه تحولی این وزراتخانه هم موفق عمل کند.

سیدکاظم موسوی  عضو کمیسیون  اقتصادی مجلس، زاهدی‌وفا را از مدیران خوب و باسابقه کشور خواند و گفت: وزیر پیشنهادی در دوران سرپرستی به خوبی و بدون حاشیه این وزارتخانه را مدیریت کرد، وزیر پیشنهادی تعاون، کار، رفاه اجتماعی مدیری پای‌کار، شایسته و انقلابی است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان  گفت:محمدهادی زاهدی وفا طی سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توانمندی خود را بخوبی اثبات کرده است. وزارتخانه ای مادر مانند  تعاون از نظر نیرو و زیرمجموعه های خود از جمله نهادهای پیچیده محسوب می شود که به وزیری توانمند نیاز دارد و زاهدی وفا اثبات کرده می تواند به شکل مناسب این مجموعه ها را مدیریت کند.

نماینده مردم یزد درباره سوابق و عملکرد گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زاهدی‌وفا طی چند ماه سرپرستی خود در وزارت کار توانست چالش‌های حوزه کاری خود را به خوبی حل کند و با توجه به عملکرد وی می‌تواند گزینه مناسبی برای وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشد.

نماینده مردم ساوه و عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت:زاهدی وفا به دلیل برخورداری از دانش علمی در حوزه اقتصاد می تواند فردی موثر در جایگاه وزیر کار باشد و مشکلاتی نظیر وضعیت صندوق های بازنشستگی و هلدینگ های اقتصادی زیر مجموعه آنها را سامان دهد.

حسن لطفی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی،  وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را توانا و مشرف به این وزارتخانه دانست و گفت: ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی از مهمترین برنامه‌های ضروری وزیر آینده است.

محسن فتحی: وزیر پیشنهادی تعاون فردی دانشگاهی و پاک دست است

عمویی: پاسخ زاهدی وفا به شایعه دو تابعیتی بودن فرزندانش/ استعلام رییس جمهور از دستگاه‌های امنیتی

جباری: وزارت کار در دوره سرپرستی زاهدی وفا به دور از حاشیه‌های سیاسی اداره شد

نماینده مردم طالقان و سخنگوی کمیسیون شوراها گفت: وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توانمندی لازم را برای اداره و مدیریت این وزارتخانه دارد. زاهدی وفا فردی برنامه محور است که رییس جمهور اعتماد کرده و امیدواریم با توجه به تجربیات ایشان بتوانیم شاهد تحولاتی در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی باشیم.

محمد مهدی مفتح:زاهدی وفا مدیری در تراز انقلاب اسلامی و روحیه انقلابی است

احمد جباری نماینده مردم پارسیان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی در طول سرپرستی زاهدی وفا به دور از حاشیه و جناح بندی‌های سیاسی به وظیفه خود عمل کرده است.