بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌ -بهترین بک لینک

خرید بک لینک دائمی مطابق با الگوریتم های جدید گوگل از سئو روز با یک دهه تجربه. کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و سفارش بک لینک خود را ثبت نمایید تا در کمتر از چهار دقیقه مشاوره دریافت نمایید و به شما اعلام هزینه شود تا راحت تصمیم گیری بفرمایید. بالاخره برای افزایش سایت باید چیکار کنیم؟ بک لینک که گفتی خوب نیست یا باید انفالو باشه خوب اگه انفالو بزاریم تاثیری داره؟ بعد لینک کردن هم که میگید مفید نیست پس چه گلی بگیریم! سایت ها و فروم های بزرگ اجازه نمیدن کسی بالا بیاد حتی اگه مطالب خاص بزاری یه جور هنرمندانه کپی میکنن خودت نمیفهمی مال خودته چه برسه موتور جستجو ! علیک سلامببینید قسمت فعالیت در شبکه های اجتماعی و لینک بیلدینگ تایید میشه ولی شما کارهایی میکنید که نقض قوانین گوگل رو میکنه.

✅ ما با توجه به وب سایت شما و کلمات کلیدی تان تحلیل رقیب را انجام می دهیم. ✅ پس از بررسی، بک لینک های مورد نیاز وب سایت شما را شناسایی می کنیم. بک لینک هایی که از تیم های متخصص خریداری می کنید ماندگارتر از بقیه خواهند بود. منظور از لینک در یک محتوا، متن یا تصاویری هستند که با کلیک بر روی آن ها به صفحه ای https://www.bestbacklink.top/ دیگر می رویم.

روش ساده و کلاه سفید برای گرفتن بک لینک

برای آشنایی بیشتر با کلیه مباحث لینک سازی خارجی، پیشنهاد می کنیم مطالب موجود در بخش سئوی خارجی نشونت رو بررسی بفرمایید. وقتی لینک شما در وبلاگ سایت های دانشگاهی، یا حتی در مسیر دامنه اصلی اون سایت ها منتشر بشه، شما یک بک لینک دانشگاهی ثبت کردید. چهار نمونه از سایت های خبری مجله ای اختصاصی جهت ایجاد بک لینک های رپورتاژی رو در ادامه ملاحظه می کنید (تعداد کل این منابع 50 سایت است). جزو منابع قوی و معتبر محسوب میشن که لینک سازی در این منابع می تونه در سئوی سایت شما به میزان قابل توجهی اثر گذار باشه. نشونت با ارائه بک لینک هایی که در قالب رپورتاژ وبلاگی ساخته میشن این امکان رو در اختیار شما قرار میده.

  • این کد، دارای یک سری ویژگی ها است و یکی از این ویژگی ها rel نام دارد.
  • نوفالو بودن، خرابی لینک و سرعت آن را در اختیار شما قرار میدهد.
  • به وسیله این نوع از محتوا می توانید هم با قرار دادن لینک داخلی بک لینک بدست بیاورید و هم از طریق قرار دادن لینک این صفحات در وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی بک لینک کسب کنید.
  • با این حال، صاحبان وب سایت ممکن است زمانی برای انجام دادن این کارها را نداشته باشند.
  • اهمیت بک لینک های چند مرحله ای به دلیل طبیعی کردن فرآیند لینک سازی هست.
  • لینک سازی یا کسب بک لینک فرآیند دریافت لینک از سایر سایت های اینترنتی برای سایت خودمان است.
بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌ امیدواریم این نگاه حرفه‌ای به رقابتی سالم دامن بزند که در نهایت به پیشرفت وب فارسی منجر شود. به زبان ساده بک لینک فالو اعتبار سایت مرجع را به سایت شما انتقال می‌دهد اما در مورد بک لینک نوفالو این چنین نیست و ارزش کمتری دارد. برای افزایش شانس گرفتن چنین بک‌لینک‌هایی باید اطمینان حاصل کنید که محتوایی که تولید می‌کنید، با کیفیت است و برای کاربر جذاب و مفید خواهد بود. برای بررسی بک‌لینک‌های هر سایتی (حتی سایت‌هایی که متعلق به شما نیست) می‌توانید از ابزارهایی مانند Ahref Backlink Checker و یا Moz استفاده کنید. کافی است که در این ابزار ثبت نام کنید و آدرس URL مورد نظرتان را در این ابزار وارد کنید. به طور خلاصه، ارتباطی هرچند کوچک اما مشخص بین رتبه و بک‌لینک از صفحات با ترافیک ارگانیک وجود دارد.

در این وب‌سایت‌ها ثبت‌نام کنید و می‌توانید محتوای خودتان را در این وبلاگ‌ها به اشتراک گذاشته و به وب سایتتان لینک فالو بدهید. از آنجا که این نرم افزارها قیمت کمی دارند، کاملاً خودکار عمل می‌کنند و بدون هیچ دردسری سبب بهبود سئو سایت شما می شوند، استفاده از آنها را برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل توصیه می‌کنیم. اولین چیزی که باید بررسی کنید Domain Authority سایت موردنظر است. اگر از سایتی بک لینک بگیرید که اعتبار خوبی نداشته باشد و حداقل نسبت به سایت شما در وضعیت بهتری نباشد یک لینک بی‌ارزش و آسیب زننده است. مشاهده بک لینک های سایت فارس نیوز در ابزار مازتعداد کل بک‌لینک‌های آن آدرس URL به همراه تعداد دامنه‌های واحدی که به آن آدرس لینک داده‌اند را مشاهده خواهید کرد.

خطر “افزایش ورودی گوگل”⚠️ پنالتی سایت را جدی بگیرید!