تاج الدینی: دولت سیزدهم کشور را با ۴۰۰ هزار پروژه نیمه تمام تحویل گرفت

وی با اشاره به ایینکه مجلس هفته گذشته طرح اصلاح قانون بانک مرکزی را به صورت دو نوبته پیش برده چرا که منشاء بسیاری از مشکلات اقتصادی و تولیدی کشور بوده و البته این اقدام تنها ۵۰ درصد مسیر اصلاح این مشکلات است و طرح بعدی که در کمیسیون اقتصادی و فراکسیون راهبردی مجلس یازدهم مورد توجه است اصلاح نظام بانکی کشور است.

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی روز پنجشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهر جدید سهند اظهار داشت: دولت آیت الله رییسی کشور را در چنین شرایطی تحویل گرفته است و در حال تکمیل پروژه های نیمه تمام متعدد در کشور است.

غلامرضا اقبالی سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند هم با اعلام اینکه امروز ۱۹ پروژه بهره برداری و عملیات اجرایی دو پروژه آغاز می شود، گفت: این پروژه ها ثمره فعالیت های یکصد روزه شرکت عمران شهر جدید سهند هستند که گاه از سال ۹۸ با پیشرفت های حتی ۵۰ درصدی بر زمین مانده بودند.

وی با اشاره به اینکه از زمان شروع به‌کار دولت سیزدهم شاهد هستیم که از هر فرصت و لحظه‌ای برای خدمت به مردم استفاده می‌شود، افزود: پاسخ ما به آنانی که با وجود نقش در وضعیت فعلی کشور دهان به اعتراض گشوده‌اند، این است که کشور سال‌ها در اختیار جریان لیبرالی بوده و اقدامات چنین جریانی کشور را به مرحله فعلی رسانده است.

حجت‌الاسلام محمد منیب‌راد اظهار داشت: در نظام اسلامی خدمت به مردم دو مشخصه و حسن بزرگ دارد، یکی اینکه خود فرد خادم بهره دنیوی و اخروی می‌برد و دیگری تثبیت پرچم و تبیین قابلیت حاکمیت دینی به واسطه عملکرد مسؤولان است.


بازگرداندن امید به مردم افتخار دولت آقای رئیسی است

وی ادامه داد: این پروژه ها در حالی به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسند که افتتاح برخی از آنها با توجه یه سرعت پیشرفت برای بهره برداری در دهه فجر برنامه ریزی شده بود.


منبع: https://www.irna.ir/news/84881929/%D8%AA%D8%A7%D8%AC-%D8%A7%D9%84%D8%AF%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%DB%B4%DB%B0%DB%B0-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84

وی ادامه داد: اصلاح ساختار بودجه نیز از دیگر اقدامات مهم است که سال گذشته در مجلس یازدهم انجام شده و اصلاح نظام نامه بودجه ریزی نیز قدم دیگر است که در کمیسیون اقتصادی در دست بررسی است چرا که فرآیندهای این حوزه مربوط به پنجاه سال قبل است.

حجت الاسلام منیب راد، اجرای طرح‌ها و پروژه‌های راکد شهر جدید سهند در یکصد روز را نمودی از تفکر دینی و انقلابی دانست و متذکر شد: در همین مدت برخی کارهای بر زمین مانده شتاب گرفته و طرح‌های جدیدی نیز آغاز شده و باید بین کسی که اهل عمل و کار است با افراد عافیت طلب و غیر مسؤول تفریق قایل شد و البته باید توجه داشت که دیکته نوشته نشده غلط ندارد و انجام هر کاری ممکن است با ایراداتی نیز همراه باشد.

امام جمعه شهر جدید سهند گفت: در دولت انقلابی سیزدهم کارهای بزرگی انجام شده و به گفته رهبری مهم‌ترین شاهکار این دولت این بوده که امید ناامید شده مردم به آنها بازگشته است و این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که نظام جمهوری اسلامی ایران با اسلام و مردم ماندگار است و حمایت مردم از دولت و نظام به واسطه باورهای دینی است و نباید این اعتماد خدشه دار شود.

امام جمعه شهر جدید سهند هم گفت: در دولت انقلابی سیزدهم کارهای بزرگی انجام شده و به گفته رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین شاهکار و افتخار این دولت این بوده که امید ناامید شده مردم به آنها بازگشته است.