تاکید نمایندگان مجلس بر لزوم حفظ وحدت، اقتدار و امنیت کشور

وی با اشاره به ترور شهدای هسته‌ای و افزایش تحریم‌ها در سال‌های ۹۸ و ۸۸ و همچنین شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: هر وقت در کشور بی‌نظمی و آشوب ایجاد شد، شاهد کاهش امنیت و وارد شدن خسارت به مردم بودیم و ان‌شاءالله اقتدار نظام اسلامی درس عبرتی باشد برای کسانی که بدانند ایران، سوریه نمی‌شود.

همچنین جعفر قادری نماینده شیراز نیز با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه شهدای حادثه شیراز، با محکومیت فاجعه تروریستی، گفت: از مردم استان فارس، شهر شیراز و مردم مشهد بابت حضور پرشور خود در تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ قدردانی و تشکر می‌کنم.


منبع: https://www.irna.ir/news/84927447/%D8%AA%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D8%AF-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D8%A8%D8%B1-%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%85-%D8%AD%D9%81%D8%B8-%D9%88%D8%AD%D8%AF%D8%AA-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی پذیرای اعتراض مردم است، اما صف اغتشاشگر از معترض جدا است، افزود: فاجعه شیراز نتیجه رفتار کسانی است که می‌خواهند در کشور امنیت نباشد.

سلمان اسحاقی نماینده قائنات در مجلس نیز ضمن محکوم کردن فاجعه تروریستی شیراز تاکید کرد: آتش خروش مردم دامن رژیم صهیونیستی آل سعود و آمریکا را خواهد سوزاند و وحدت کلید حل مشکلات مردم خواهد بود.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری گفت: حضور مردم شیراز در تشییع پیکر شهدای فاجعه تروریستی پیام روشنی به همه مخالفان نظام اسلامی داشت و لازم است برای امنیت این کشور و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نشود.

در ادامه علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس نیز با تسلیت به خانواده شهدا و بازماندگان حوادث ماه های اخیر و به ویژه فاجعه تروریستی حرم شاهچراغ، گفت: آقایانی که فریادشان بلند بود، چرا در محکومیت فاجعه شیراز سکوت کردند و چرا در مورد شهید کردن کودک و مادر در این حادثه هیچ واکنشی نشان ندادند.

همچنین محمد رشیدی عضو هیأت رئیسه مجلس نیز ضمن محکوم کردن این جنایات اظهار داشت: این حادثه همه ما را داغدار کرد و نشان داد دشمنان این کشور به دنبال ضربه زدن به امنیت و آرامش مردم هستند؛

مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس در تذکری شهادت یک کودک و مادرش در این حادثه تروریستی را تسلیت گفت و اظهار داشت: چنین حادثه ای از سوی افرادی که به طفل صغیر و مادر بی‌دفاع رحم نمی‌کنند، نشان‌دهنده ماهیت دموکراسی آنهاست.

این نماینده مجلس تاکید کرد: خون شهدا موجب پایداری انقلاب، نظام و اسلام و ملت ایران خواهد شد.

به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا، تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی دستور امروز مجلس با محکومیت حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی (ع) بر لزوم حفظ آرامش، امنیت و وحدت تأکید کردند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به شهادت آرمان علی وردی مدافع امنیت در حوادث اخیر تهران  ادامه داد: شکنجه و به شهادت رساندن جانسوز مدافع امنیت نشان داد آزادی که آن‌ها از آن صحبت می‌کنند شکنجه، قتل، دروغ و … است و برخی در موضوعات مختلف موضع گیری کردند در این مورد حتی آه هم نکشیدند.