تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند ؟ کلینیک خانه سفید-مهسا امانی

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند ؟ کلینیک خانه سفید-مهسا امانی مدت‌زمان اثر نیز به‌طور میانگین بین 3 الی 4 ماه می‌باشد و باید برای اثرگذاری مجدد تزریق انجام گیرد. چراکه خطوط اخم کم‌کم به وضعیت قبل برمی‌گردد و بعد از چند بار تزریق اثر بوتاکس بیشتر باقی می‌ماند و فواصل بین تزریق‌های مجدد طولانی‌تر می‌گردد. در برخی از افراد تأثیر نسبی بلندمدت یا جواب حافظه‌ای مشاهده می‌گردد به‌ شکلی که چین ‌و چروک‌هایی که قبل از تزریق بوتاکس وجود داشت، کاملاً به حالت اولیه برنمی‌گردد. این موارد تعیین‌کننده هزینه تمام‌شده تزریق ژل هستند؛ اما همان‌طور که گفتیم کلینیک یکی از عوامل موثر بر روی هزینه انجام این کار است.

ژل های تزریقی، حاوی اسید هیالورونیک بوده و جلوه زیبایی برای لب ها فراهم می کنند. اگر چه این روش سریع، آسان و با حداقل عوارض جانبی است، باید توسط جراح پلاستیک یا متخصص پوست معتبر انجام شود. با وجود اینکه فیلرها و بوتاکس هر دو برای کاهش اثرات پیری استفاده میشوند، تفاوتهایی هم با یکدیگر دارند. بسیاری از افرادی که قصد دارند از ژل برای افزایش حجم، فرم دهی و جوانسازی پوست استفاده نمایند؛ سوالاتی در زمینه تزریق ژل دارند. شما نیز اگر تمایل به انجام تزریق ژل داشته باشید؛ ممکن است سوالاتی در مورد این روش، در ذهنتان به وجود آمده باشد.

تزریق ژل برای چه افرادی مناسب نیست؟

به علاوه در صورتی که دردی را در ناحیه زانو یا رباط پا احساس می‌کنید؛ می‌توانید از تزریق ژل برای تسکین بهترین اموزش تزریق ژل (https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/) آن استفاده کنید. البته در مواردی ممکن است از تزریق ژل در ناحیه پا با هدف زیبایی هم انجام شود. یکی از کاربردهای بسیار خوب تزریق ژل این است که می‌تواند شکل ظاهری بینی شما را اصلاح کرده و نواقص جزئی آن را از بین ببرد. برای مثال افرادی که ناهمواری‌های خفیفی در قسمت بینی دارند یا نوک دماغ آن‌ها حالتی افتاده دارد؛ می‌توانند بدون نیاز به جراحی و تنها از طریق تزریق ژل، فرم دلخواه خود را به بینی بدهند.

ناحیه درمان قبل از تزریق تمیز و ضدعفونی و به طور موضعی بی‌حس می‌شود. بسیاری از ژل‌ها حاوی لیدوکائین، نوعی داروی بی‌حسی ملایم، است تا ناراحتی بیمار در طول درمان و پس از آن به حداقل برسد. متخصص مقدار معینی از ژل را در نقطه مناسب زیر پوست تزریق می‌کند. و این باعث شده تا این روش روز به روز متقاضیان بیشتری داشته باشد. تزریق فیلر معمولا قبل از ۱۸ سالگی به هیچ عنوان توصیه نمی شود و افرادی که این فرآیند را پشت سر می گذارند، باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند.

زیرا اگر تزریق توسط پزشک خوب انجام نشود خطرات و مشکلاتی را برای بیمار به همراه دارد. از اینرو قبل از انجام تزریق ژل در مورد کلینیک پوست و مو مناسب تحقیق کنید و نیز در مورد عوارض و مراقبت های بعد از تزریق نیز بیشتر بدانید. مزیت اصلی تزریق ژل به دست آوردن نتایجی هماهنگ و طبیعی است به گونه ای که به صورت ما یک حالت مصنوعی نمی دهد. علاوه بر این، در مقایسه با جراحی پلاستیک، تزریق ژل را می توان روشی نسبتاً ایمن با عوارض جانبی کمتر در نظر گرفت. نتایج تزریق ژل عموماً بلافاصله قابل مشاهده و قابل درک است. نتایج حاصل از عمل تزریق ژل میتواند موقت و یا دائمی باشد و بسته به نوع و برندی که انتخاب میشود دوام آن مشخص خواهد شد.

تفاوت تزریق چربی با تزریق…

همچنین افرادی که لب‌های بسیار باریک و گونه‌های افتاده دارند، برای ایجاد شادابی در صورت از ژل استفاده می‌کنند. ژل‌های تزریقی برای اهداف زیبایی انواع مختلفی دارند که برخی طبیعی هستند و برخی مصنوعی. می‌توان سیگار کشید اما توجه داشته باشید که استعمال سیگار می‌تواند بر ماندگاری اثرات تزریق ژل تأثیر بگذارد. نوشیدن آب زیادی، انجام ورزش‌های سنگین و دست زدن پس از گذشت چند روز از تزریق به قسمتی تحت درمان می‌تواند باعث جابجایی ژل شود.

زمان تزریق فیلر در حدود ۲۰ تا ۴۰ دقیقه طول می‌کشد؛ اما این مدت‌زمان بر اساس خطوط موجود بر پوست و تشخیص پزشک ممکن است تغییر کند. در حال حاضر پرطرفدارترین نوع ژل برای تزریق ژل صورت همان ژل های هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید نعمتی است که به صورت خدادادی در بدن ما وجود دارد.

  • ، فراگیرترین و محبوب ترین روش جهت جوانسازی پوست، تزریق ژل است.
  • البته در ژل های استاندارد و دارای مجوز این احتمال بسیار کم است .
  • حتما قبل از تزریق، می بایست از نزدیک وضعیت دست ها بررسی شود.
  • هرچه ژل متراکم‌تر و عمیق‌تر تزریق شود، ماندگاری آن بالاتر است.