جواب بازی آمیرزا مرحله 565 ️ پاسخ مرحله پانصد و شصت و پنج + راهنمای کامل بازی-فاوینو

هر چند خبری از طراحی‌های سه‌بعدی در این بازی نیست؛ اما طراحی‌های دوبعدی آمیرزا هم می‌توانند شما را محو تماشای بازی کنند. فضاهای حاضر در این بازی کاملا ایرانی هستند و حس و حال خوبی را به گیمر منتقل می‌کنند. امیرزا، بازی دیگری از سازندگان باقلوا است که در سال ۹۶ توانست عنوان برترین بازی سال را کسب کند. در اینجا با یکی از بهترین بازی‌های ایرانی بازار مواجهیم که توانسته آهسته و پیوسته، به بیش از ۱۰ میلیون نصب در بازار برسد و دل تمام کاربرانش را به دست بیاورد. بازی فکری آمیرزا یکی از بازی‌های چالشی و سرگرم کننده بوده و شما با انجام دسته جمعی آن توانایی ذهنی و فکری خود را افزایش دهید.

حل بازی آمیرزا مرحله 150 تا 200

اما به دلیل آن که حل کردن این بازی ها کار آسانی نیست، به دنبال جواب های این بازی ها نیز می باشند … ساده بودن بازی آمیرزا از نظر مکانیک های گیم پلی و همه فهم بودن آن باعث شده افراد زیادی در رده های سنی مختلف به آن توجه کنند؛ آمیرزا تاکنون معادل 435 قرن بازی شده است. به گزارش شریان نیوز ،درست زمانی که شما در حال انجام بازی های مختلف بر روی تلفن همراه خود هستید؛ بدون شک بازی های برتر دیگری نیز وجود دارند که اگر از وجود آن ها مطلع باشید، بازی فعلی را به سرعت رها می کنید. بازی های ایرانی در سال 97 چیزی حدود 59 درصد درآمدشان زیادتر از سال 96 شده و جالب است بدانید بازی آمیرزا پرنصب ترین بازی ایرانی معرفی شده است. در این میان یزدی ها، سمنانی ها و کرمانی ها سال گذشته بازی های بیشتری نصب کردند و مردم خراسان شمالی، همدان و ایلام گرایش شان به نصب بازی کمتر شده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی کامل بازی آمیرزا بپردازیم و تمام مخاطبان را با ویژگی های منحصر به فرد این اثر، آشنا سازیم.

آمیرزا

مشابه باقلوا در اینجا نیز مهمترین وظیفه تان ساخت کلمه از میان حروف و پیدا کردن جواب بازی آمیرزا است. اما اگر در ساخته پیشین نردبان اندیشه با چندین حرف یک کلمه می ساختید، در بازی آمیرزا با حروفی که در اختیارتان قرار داده شده باید چند کلمه مختلف بسازید. متشکریم که همراه ما درمطلب جواب بازی آمیرزا ۲بودید، خوشحال میشیم نظرخودتون رو راجع به اینمطلبدر پایین همین پست برامون ارسال کنید. بازی آمیرزا یک بازی ایرانی خوش ساخت، سرگرم کننده و جذاب است که میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرده و اکثرا به دنبال جواب بازی آمیرزا هستند. این سایت مجزا از اپلیکیشن بازی آمیرزا و دیگر بازی ها بوده و به سبب علاقه شخصی به بازی آمیرزا و دیگر بازی ها راه اندازی شده است و در آن تجربیات شخصی قرار داده می شود. از طریق جواب های بازی قرار داده شده در سایت هیچگونه درآمدزایی برای سایت صورت نمی گیرد و تمامی حقوق مادی و معنوی به صورت کامل طبق قوانین حاکم بر فضای مجازی جمهوری اسلامی ایران به صورت کامل رعایت می گردد.

جواب بازی آمیرزا مرحله 565 ️ پاسخ مرحله پانصد و شصت و پنج + راهنمای کامل بازی-فاوینو

اقامیرزا ایراد خاصی ندارد؛ تنها در برخی مراحل معدود، حدس زدن کلمات طولانی کمی دشوار می‌شود. ولی موسیقی جذاب و اصیل آن درکنار گرافیک ایرانی را در هیچ بازی دیگری پیدا نمی‌کنید. در اوایل بازی شما باید کلمات دو یا سه‌حرفی بسازید اما به مرور باید به ساختن کلمات پنج و حتی شش کلمه‌ای هم عادت کنید! شاید این مورد کمی سخت به نظر برسد اما اگر قلق آمیرزا دست‌تان بیاید، می‌توانید به سادگی بین میرزاهای مختلف بازی اعتبار کسب کنید و به سرعت به مراحل بالاتر بروید.

بازی فکری آمیرزا که در مورد حدس زدن کلمات است یکی از جذاب ترین بازی های فکری می باشد. خبری از زبان انگلیسی در ساختن واژه‌ها نیست؛ اما برخی از واژه‌هایی که از زبان‌های دیگر وارد فارسی شده‌اند در بازی حاضر هستند. یادتان هست راجع به یک حس و حال آشنا صحبت کردیم؟ پس از وارد شدن به امیرزا، یک موسیقی اصیل ایرانی، که چند نوازنده کارتونی در یک خانه دل‌باز سنتی مشغول نواختنش هستند، روح شما را نوازش می‌کند. حتی اگر بخواهیم بی‌خیال ویژگی‌های گیم پلی آمیرزا شویم (که کاملا جذاب و البته اعتیادآور هستند)، توجه تیم سازنده بازی به موسیقی متن و ویژگی‌های گرافیکی قابل ستایش است.

جواب کامل آمیرزا در سایت قرار داده شده است و برای دسترسی آسان تر، هر 99 مرحله داخل یک جواب بازی امیرزا مطلب می باشد. به طور مثل جواب آمیرزا از مرحله 1000 به بعد، در مطالبی تحت عنوان جواب آمیرزا از مرحله 1000 تا 1099 و جواب بازی آمیرزا از مرحله 1100 تا 1199 قرار داده شده است. همچنین می توانید شماره مرحله را در داخل کادر جستجوی سایت بنویسید و منتظر بمانید تا جواب مورد نظر نمایش داده شود. رفته رفته مراحل بازی برای بازکنان سخت شده و برخی از بازیکنان برای عقب نماندن از دیر دوستان و خانواده خود از تقلب در این بازی ساتفاده می کنند. پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا سعی خود را در حل بازی کنید در صورتی که در حل جواب بازی ناتوان بودید از جواب بازی آمیرزا استفاده کنید.

  • به صورت کلی بازی های غلط نامه ای شامل تصاویر با مفاهیم مربتط هستند که به سادگی با کلمات و حروف در اختیار قرار گرفته قابلیت حدس زدن دارند.
  • بعد از تجربه خوبی که نردبان اندیشه فردا با باقلوا داشت، حالا با آمیرزا نشان داد که استاد بازی با کلمات است.
  • با ورود به بازی، چند حرف روی یک سینی قرار می‌گیرد و شما باید با استفاده از این حروف بی‌ربط، واژه‌هایی که آمیرزا از شما می‌خواهد را بسازید.
  • کلماتی که حروف ث – ح- ص-ض-ع-ط-ظ دارند اصلا فارسی نیست و عربی هست غیر از اسامی باید همسنگ آنرا بکار برد برای درک بهتر میتوانیم بجای راجع به کلمه در مورد بکار ببریم چون اگرچه مورد ریشه عربی دارد اما کاربرد آن بیشتر از راجه به است.
این بازی بیش از 1000 مرحله متفاوت همراه با دهها شخصیت بامزه ایرانی ، انیمیشن های جذاب ، موسیقی اصیل سنتی ، گرافیک تماشایی ، محیط های خاطره انگیز و بومی ، شما را صدها ساعت سرگرم خواهد کرد. برای آسانتر پیدا کردن جواب مراحل مورد نظر شما، هر ۲۰۰ مرحله را در قالب یک پست ارائه کرده ایم. این بازی می‌تواند برای زمان بیکاری و روزهایی که حس می‌کنید مغزتان نیاز به سوخت و ساز بیشتری دارد، یک انتخاب فوق‌العاده باشد.

جواب بازی آمیرزا مرحله 801-1000