جوانان انقلابی با سیاسیون قبیله باز تسویه حساب می‌کنند/پایان مماشات با الیگارشی مدیریتی

نماینده مردم تهران خطاب به نسل نوظهور کشور بیان داشت: هرچند دستگاه های عریض و طویل دولتی و نهادها و ستادها مسائل جامعه را رها کردند و درگیر آب و نان خودشان هستند اما آینده این کشور و آینده سازان این مرز وبوم خود شمایید.

نماینده مردم بناب در مجلس ادامه داد: برخی از مسئولان دولتی و نخبگان سیاسی در اظهار نظرها عجولانه رفتار کردند و گاها اشتباه کردند که لازم است تمام دلسوزان انقلاب طبق فرمایش مقام معظم رهبری جبران کنند و از سوی دیگر حجاب یک امر فطری و دینی برای زنان است و امور فطری فقط با تدوین دقیق عقلی می‌تواند مورد قبول جامعه قرار بگیرد، زمانی که بعد از ده‌ها سال نهادهای مختلف امر حجاب نتوانستند این امر فطری را شکوفا کنند باید از زور و تهدید پرهیز کنیم و در روش‌ها و برخوردهای خود تجدید نظری صورت پذیرد، در غیر اینصورت حجاب امری فطری است که با زور و تهدید راه به جایی نخواهیم برد.

در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه، حسین خسروی اسفزار در نطق میان دستور خود با تبریک  هفته وحدت  با اشاره به مراسم اربعین امسال گفت:عظمت اربعین و پیشرفت های متنوع ایران اسلامی مخصوصا در یکسال گذشته نظیر عضویت رسمی در پیمان شانگهای، ارتباط موثر با همسایگان، شرطی نکردن اقتصاد، مهارکرونا و حل نسبی مشکل چندین ساله آب شرب در نقاط مختلف، تسویه بخشی از بدهی دولت سابق، واریز بخشی از درآمد کشور به صندوق توسعه ملی بر خلاف مدعیان کار بلد که نه تنها این عمل منطقی را انجام ندادند بلکه بیشترین برداشت را از صندوق توسعه داشتند امید آفرین است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، روح الله ایزد خواه در نشست علنی امروز- سه شنبه ۱۹ مهر ماه- مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به وقایع اخیر کشور گفت: هر گاه برای یک جهش سازمان یافته در پیشرفت آماده می شویم و مدیران از شرطی سازی اداره کشور  به اراده غربی ها دست بر می دارند آنها دست از پا نشناخته به زمینه سازی آشوب و اغتشاش روی می آورند و بزرگترین برگ برنده انقلاب یعنی امنیت را هدف می گیرند این بار البته متفاوت است چون بعد از آنکه با تجربه های تلخ و سنگین  ۸ سال رکود و پسرفت کشور ثابت شد که نمی توان به غرب اعتماد کرد با اتکا به جنگ شناختی، ادراکی و البته غفلت تاریخی ما نسبت به نسل آینده‌ساز کشور تلاش دارند با جنبش سازی ایران را گرفتار مسائل درونی خود نگه دارند اما جوهره فرهنگی و اجتماعی مکتب خمینی از دسیسه های فرهنگی و اجتماعی نظام سلطه قوی تر است.

نماینده مردم تهران بیان داشت: آنچه امروز در کف خیابان رخ می دهد بی ارتباط با عملکرد حکمرانی ۳۰ ساله اخیر نیست و به نظر یک رسوایی دیگری برای سیاسیون و جناح‌های چپ و راستی  است آنها که طراحی منظومه راهبردی و چند وجهی توسط امام جامعه را در مواجهه با امواج نوظهور و فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ندیدند و یا نفهمیدند یا در عمل زمین زدند.

خسروی تصریح کرد: اگر الگوسازی صحیح انجام می گرفت و شهیدانی مانند باقری، باکری و همت به نحوه احسن معرفی می شدند دیگر شناخت جوانان از رونالدو از شهید کاظمی و آشتیانی بیشتر نمی شد و در اغتشاشات مطیع بعضی از سلبریتی های نمک نشناس نمی شدند. اگر در محیط های آموزشی به تناسب سن و سال و تحصیلات، بصیرت دهی و دشمن شناسی را جدی می گرفتیم و به عنوان نمونه ۷۰ جلد اسناد لانه جاسوسی آمریکا مورد مطالعه تحصیلکرده ها قرار می گرفت مقام عظمی ولایت نمی فرمود هیچ نشانی از مضامین برگزیده این کتاب ها در مدارس، دبیرستان و دانشگاه ها نیست.

وی ضمن تسلیت و تبریک به خانواده شهدای حوادث اخیر، ادامه داد: کار فتنه گران نشستن در یک کشتی و سوراخ کردن آن است. به نیروهای مخلص انتظامی و بسیجیان که برای آرامش کشور شبانه روز زحمت کشیدند، درود می‌فرستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: خامنه‌ای عزیز از تهاجم فرهنگی دم زد آنها به موی سر خانمها تقلیلش دادند، خامنه ای، مبارزه بی امان با تبعیض را طلب کرد آنها دعوت به مانور تجمع کردند، خامنه‌ای به جنبش نرم‌افزاری پرداخت آنها خجالت کشیدند به ترکیب علمی دانشگاهها دستی بزنند.

همچنین احمد محرم زاده یخفروزان در این  جلسه ضمن تبریک هفته فراجا وهفته وحدت  گفت: وقایع و حوادث اخیر در کشور بسیار ناگوار بود.

خسروی: نوجوانان مطیع سلبریتی های نمک نشناس نشوند

باقری: گفتگوی ملی برای برطرف کردن مشکلات کشور ضروری بنظر می‌رسد

احمد محرم زاده: فوت مهسا امینی بهانه‌ای برای فتنه گران  و آسیب به اموال عمومی بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بیان داشت: ایران اسلامی امروز به امپراطوری بزرگ و باشگاه بزرگ قدرت جهانی تبدیل شده است. دنیا از این فضای انسجام، وحدت، تحول و پیشرفت عصبانی است و باید از این عصبانیت بمیرد. باید بدانند ایران اسلامی کشوری تاثیرگذار در منطقه است و هیچ اراده، دشمن و کشوری نمی‌تواند در برابر این ملت ایستادگی کند.

همچنین در این نشست مهدی سعادتی بیشه سری نماینده مردم بابل در نطق میان دستور خود ضمن تشکر از حضور ملت برای پایان بخشیدن به فتنه جدید، گفت: باید از بیانات مقام معظم رهبری صمیمانه از طرف نمایندگان مردم مجلس شورای اسلامی و ملت بزرگ ایران تشکر کنم. دنیا بداند که ایران عزیز و انقلاب اسلامی ما این درخت تنومند و شجره طیبه، به برکت خون شهیدان و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بیدی نیست که بر اثر این بادها خم به ابرو بیاورد. به تعبیر امام خمینی (ره) این پرچم را حتما به دست صاحب اصلی انقلاب، آقا امام زمان (عج) می‌سپاریم.

باقری تاکید کرد: زمانی که هواپیمای اوکراینی سقوط کرد،سردار رشید اسلام حاجی زاده  از آبروی خود برای حفظ اسلام گذشت و با عذر خواهی به موقع فرصت را از دشمنان انقلاب گرفت و وعده دادند با عوامل این اتفاق برخورد خواهند کرد. ای کاش برخی از مسئولان از اتفاقات اخیرپیش امده معذرت خواهی می‌کردند و نمی‌گذاشتند دشمنان از فرصت سوء استفاده کنند؛ امروز دشمنان انقلاب می‌خواهند از هر سوراخی نفوذ کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: آینده  کشور به سرعت در قبضه شما جوانان انقلابی خواهد بود انقلاب جاری و زنده را از آن خود بدانید و آینده‌ای پرنشاط و دل انگیز به دست بگیرید.

وی اضافه کرد: قطعاً جوانان انقلابی و آزاده به وقتش با سیاسیون قبیله باز و بی هنر تسویه حسابی تاریخی خواهند کرد.

ایزد خواه محافظه‌کاری را قتلگاه انقلاب خواند و بیان داشت: باید به تنها راهبرد نجات بخش نظام که در منویات امام و رهبر انقلاب بارها اشاره شده متوسل شویم یعنی احیای جهادهای مردمی واقعی و غیر دولتی و جنبش های عدالتخواهی تخصصی در تمام عرصه تا به دشمنان نشان دهیم اگر در مقابل دین ما بایستند راه به جایی نخواهند برد.

وی افزود: خامنه ای به مردمی سازی اقتصادی پرداخت آنها خصوصی‌سازی را به یغما بردند، خامنه‌ای عدالت خواهی را علم کرد آنها با غیض به عدالت خواری تفسیرش کردند، خامنه ای الگوی جهادی را ترویج کرد آنها اکراه داشتند امور را به دست جوانان مومن و متخصص بسپارند، خامنه‌ای اقتصاد دانش بنیان را بنا نهاد آنها عُرضه نداشتند مافیا های اقتصادی را به انقیاد هسته ای فن آور و نو آور در آورند.

همچنین در این جلسه محمد باقری در نطق میان دستور خود با درود و سلام خدمت ملت شریف ایران و تبریک میلاد پیامبر(ص) گفت: صحبت‌های مقام معظم رهبری در دانشگاه  افسری امام حسن مجتبی(ع ) تحلیل جامع و عمیقی از اتفاقات اخیر بود.ضمن حمایت قاطع و در دستور قرار دادن فرمایشات ایشان پیشنهاداتی برای برون رفت از شرایط فعلی در مورد وضعیت کنونی برای تمام دلسوزان انقلاب عنوان می‌کنم.

نماینده  مردم بناب در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر گفتگوی ملی برای یافتن راه های ملی، جهت برطرف کردن مشکلات کشور ضروری بنظر می‌رسد،لذا دلسوزان انقلاب ،نه مدعیان انقلاب باید از آبروی خود برای شکل گیری این گفتگو هزینه کنند و اجازه ندهند بیش از این نخبگان از قطار انقلاب جدا شوند،در غیر این صورت تک صدایی و انحصار در جامعه محکوم به شکست است.


منبع: https://www.irna.ir/news/84909289/%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%82%D8%A8%DB%8C%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%B3%D9%88%DB%8C%D9%87-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86نماینده مردم بیرجند بیان داشت: حضور مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل و جلوگیری از تحریف جایگاه شهید سلمانی و قدم زدن عزتمندانه ایشان از محل اجلاسیه تا مکان اقامت و دهها عملکرد مثبت دیگر دشمن را عصبانی کرده و آنان می خواهند درماندگی خود را در مقابل ایران قوی و امیدوار با ایجاد اغتشاش جبران کنند اما زهی خیال باطل.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان داشت: آسیب شناسی ناآرامی های اخیر و علاج آن اولویت مهم مسوولان است، به راستی اگر در آموزش و پرورش بُعد پرورشی غلبه پیدا می کرد و اگر مفاهیم دینی و اخلاقی، محتوای غنی قرآن، استقامت و اخلاص و دوری از تضییع حقوق دیگران، مصونیت حجاب نه  محدودیت آن و بالاترین واژه خدا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه می شد بعضی از فرزندان دهه ۸۰ این مرز و بوم  به راحتی در دام اغتشاشگران نمی افتادند.

وی، افزود: در این جنگ ترکیبی که آغاز شده است قطعا ملت بزرگ ما در پایان پیروز هستند، کسانی که این سناریوها را ایجاد نموده و از توان بیرون و داخل استفاده کردند هنوز پی به جایگاه ملت ایران نبرده اند. تنها امید دشمنان این بود که بتوانند با اغتشاش و ناآرامی و بی ثبات سازی و جنگ داخلی کار خود را دنبال کنند اما دیدند که ملت ایستادگی کرده است. کشور در مسیری قرار می‌گیرد که همان رشد و توسعه است و دولت نیز با جرات و جسارت به کار خود ادامه می‌دهد.

ایزدخواه:  جوانان انقلابی با سیاسیون قبیله باز تسویه حساب می‌کنند/پایان مماشات با الیگارشی مدیریتی 

ایزدخواه تصریح کرد: هم به اندازه شما از بی عدالتی ها و و تبعیض و آقازادگی و سیاست بازیهای اصحاب قدرت و ثروت متنفرم و دلم چرکین است اما این را بدانید آنکه فرمان به در افتادن با پرچم می‌دهد و آنکه از فحاشی به ارزش ها  مستانه قهقه میزند و آنکه پلیس و بسیج مظلوم را دشمن جلوه می دهد او در واقع از قدرت نسل جوان کشور ترسیده است زیرا می‌داند اگر پرورش یافتگان جوان انقلاب به میدان واقعی مبارزه بیایند یعنی آنجا که درد پا برهنگان  و  غم مظلومان و آزادی انسان از استبداد و تحجر است قدرت تغییر نظم جهانی و قدرت نجات همه ملت‌ها را خواهد داشت.

نماینده اهر و هریس در مجلس افزود: فوت خانم امینی که باید به خانواده وی تسلیت گفت، بهانه‌‎ای به دست دشمنان خارجی و داخلی داد و فتنه گران با الهام از ایادی استکبار، صهیونیست‌ها و روباه مکار به اموال عمومی و خصوصی خسارت سنگینی وارد کردند و تعدادی از عزیزان در دفاع از امنیت این ملت شریف، جان خود را هدیه کردند.

وی افزود: اگر دشمن شناسی در جامعه دینی نهادینه می شد جوانان ما به آسانی مفتون شعار زن، زندگی و آزادی منافقین، وزیر حمل و نقل اسرائیل معاند و مرده خواران سیاسی داخلی نمی شدند. فضای مجازی اگر از اول رها نمی شد و مدیریت می شد و آن را جدی می گرفتیم ۱۵ ساله ها ما تبدیل به لقمه چرب اغتشاشگران نمی شدند از دادستان کل کشور که هفته پیش با انتقاد از مسئولان گفته است کاش آن زمان که مقام معظم رهبری بحث مقابله با تهاجم فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد شبکه ملی اطلاعات را مورد تاکید قرار داده بودند اقدام می گردیم سوال می کنم چرا اقدام نکردید؟

این نماینده مجلس مطرح کرد: زمانی که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی دو دستگی محجبه و بدحجابی را امری ناشایست قلمداد می‌کند و حتی دختر بی حجاب را فرزند خطاب می‌کند چرا با این رفتارهای سلبی موجب تحمیل هزینه به نظام می شوند هیچ منطقی برای حمایت از نظام نداریم که این گروه حجاب را کنار بگذارد و توسل به زور را جایگزین کند.

 نماینده مردم تهران تصریح کرد: سیاسیونی که به تعبیر استاد حیدر رحیم پور یا خائن بودند و یا خرفت، کشور را به آنجا رساند که امروز فرزند ما و نوجوانی که باید علم انقلاب را در جنگ تن به تن تمدنی با غرب به دوش بکشد در مقابل انقلاب قد علم کند.

مهدی سعادتی: ملت بزرگ ایران پیروز میدان سناریوهای دشمنان هستند

ایزدخواه اضافه کرد: خامنه‌ای تحول در آموزش و پرورش را طلب کرد آنها مدارس پولی را زیاد کردند، خامنه ای نفی نظام سلطه را فریاد کرد آنها وامانده نسخه صندوق بین‌المللی پول و سازمان بهداشت جهانی و سند ۲۰۳۰ شدند، خامنه ای اقتصاد مقاومتی را ترسیم کرد آنها یا پوزخند زدند و یا به جراحی سفره مردم پرداختند.

وی خطاب به فعالان جبهه انقلاب گفت: اینک نبرد نهایی نه با آمریکا بلکه با اسلام آمریکایی بیش از گذشته فراهم شده است حالاست که باید بی مهابا به اجتماعی سازی ساز و کارهای اسلام و برنامه های اصیل انقلاب دست یازید. هدف گیری اصلی ما انسان انقلاب اسلامی است دیگر مماشات با الیگارشی مدیریتی و اداری خفه کننده سیاستهای امامین انقلاب تمام شد بانیان وضع موجود باید رسوا شوند و فرقی نکند اصلاح طلب باشد یا اصولگرا یا چیز دیگر.

وی گفت: حجاب یک امر نسبی نیست اما برخی از افراد حجاب را امری نسبی تلقی می‌کنند زمانی که مقام معظم رهبری بانوانی که به حجاب کاملی ندارند اما به نظام معتقد هستند وارد دایره مخالف نمی‌کنند این چه روشی است که برخی به نام گشت ارشاد دارند و موجب لجبازی جوانان می‌شوند.