خانه هوشمند و هوشمندسازی ساختمان، ویلا ، هتل ،خانه ، BMS با ایده پردازان

نگاه کردن در آینه‌ی حمام این ساختمان نه‌تنها انعکاس صورت شما، بلکه اخبار و وضعیت آب‌و‌هوا را نیز نشان می‌دهد. می‌توانید برای دوش گرفتن محدودیت زمانی تعیین کنید تا وقتی از این حد عبور کرد، به شما هشدار بدهد. سیستم اعلان حریق به صورت خودکار تأثیری بر عملکرد سیستم تهویه ندارد و …. در یک ساختمان هوشمند، مجموعه ای از سنسورها وجود دارد که اطلاعات مختلفی نظیر میزان روشنایی ناشی از نور روز، دمای اتاق، حضور افراد در اتاق، آتش سوزی، وقوع سرقت و … را می توانند دریافت کنند. با وجود پیچیده و پیشرفته بودن تکنولوژی خانه هوشمند، نکته جالب توجه در رابطه با آن این است که تقریباً در سرتاسر دنیا می‌توانید به سادگی به تجهیزات و تخصص مربوط به آن دسترسی داشته باشد.

خانه هوشمند و هوشمندسازی ساختمان، ویلا ، هتل ،خانه ، BMS با ایده پردازان

پخش موسیقی از موبایل، پخش موسیقی از هارد تحت شبکه، دسته بندی آهنگ ها ، پخش همزمان موسیقی های متفاوت در چندین اتاق، رادیوهای اینترنتی و سرویس های پخش موسیقی رایگان بخشی از امکانات خانه هوشمند در زمینه موسیقی است. تصور اینکه نیازی نیست تمام ترموستات های یک ساختمان اداری و روشنایی های محیطی را روشن و خاموش کنید، کاربری سیستم های هوشمند اداری را آسان می کند. مشتری می تواند از تمام پتانسیل های سیستم هوشمند براساس نیاز و سلیقه خودش استفاده کند و تمام امکانات پروژه در این بخش بر اساس سلیقه کارفرما و کاربری پروژه راه اندازی و تحویل می شود. فکر کنید هنگام آشپزی کاری خارج از منزل نیز دارید حال چه می شود؟ شما مجبور هستین یا به غذای خانه رسیدگی کنید تا از بین نرود و به موقع حاضر شود یا به کار خارج از خانه بپردازید.

دستگاه NVR داهوا DH-NVR5216-4KS2 مدل 16 کانال

این شرکت علاوه بر پایگاه خود در سالت لیک سیتی، دفاتر دیگری در سایر ایالت های آمریکا و کشورهای دیگر از جمله آلمان، سوئیس، انگلیس، چین و غیره دارد. اما قیمت به چه فاکتورهای دیگری بستگی دارد؟ یکی از مهمترین آن ها که بدان اشاره کردیم تعداد سیستم هایی است که در خانه ی خود پیاده سازی می کنید. مورد دیگری که می تواند روی قیمت هوشمند سازی ویلا تاثیر گذار باشد برند سیستم های هوشمند مورد استفاده می باشد.

پمپ های آب روشن می شوند، شیر های مربوط به هر بخش باز شده کار آبگیری آغاز می شود بعد از رسیدن آب به مقدار نیاز شیرها به تدریج بسته شده و آبگیری متوقف می شود. سپس سیستم تصفیه با بررسی و آنالیز سلامت آب به صورت هوشمند اقدام به تنظیم سلامت آب می کند. و در نهایت سیستم هوشمند دمای آب ایده ال شما را تنظیم کرده و هنگام ورود شما کلیه امور انجام شده و مجموعه قابل استفاده می باشد.

پمپ ها برای پمپاژ مایعات از جمله آب مورد استفاده می گیرند موارد مصرف آنها می تواند آبیاری فضای سبز یا پر و خالی کردن استخر باشد. انواع موتورهای الکترونیکی برای اهداف مختلف استفاده می شوند از جمله باز و بسته کردن پرده ، باز و بسته کردن در و … میکروفن با آن می توان صدای محیط را ضبط کرده و به سیستم مرکزی یا دستگاه ضبط کننده ارسال کرد. سنسوری است که رطوبت محیط یا خاک را اندازه می گیرد و بیشتر در محیط های باز و فضای سبز جهت آبیاری هوشمند به کار برده می شود.

پس از اتمام پروژه با توجه به نوع قرارداد ضمانت اجرایی کامل به مشتریان عزیز داده می شود. این مجموعه با مشاوره رایگان متخصصین خود، طراحی پروژه های ساختمانی شما را به طور کاملا تخصصی انجام می دهد. در صورت کافی بودن نور روز، نور چراغ ها کاهش می یابد تا انرژی الکتریکی کمتری مصرف شود. در صورت وقوع آتش سوزی یا سرقت، از طریق پست الکترونیکی یا پیام کوتاه تلفن همراه ، خبردار شود.

کاربران می‌توانند درجه حرارت داخلی، روشنایی و لوازم خانگی را نیز تنظیم و کنترل کنند. دستگاه های مختلف خانه با هوشمند سازی از طریق رابط های کاربری مانند ریموت ها ، کلیدهای لمسی، ترموستات های هوشمند و غیره، از طریق زیر ساخت های اینترنتی، سیم کشی و رادیویی به کنترل کننده مرکزی منزل متصل می شوند. بنابراین متناسب با نوع پروتکل مورد استفاده در پکیج هوشمند سازی خانه رابط های کاربری متنوع در قیمت های مختلف قابل انتخاب هستند.

سنسور نشت آب هوشمند تویا

لامپ های هوشمند نیز جزو کلیدی ترین تجهیزات در خانه هوشمند هستند که می توان میزان، زاویه و شدت نورپردازی را در آن ها کنترل نمود و طبق یک برنامه زمانی برنامه نویسی شده آن ها را روشن و خاموش کرد. شما می توانید حتی زمانی که در خانه حضور ندارید هم اقدام به کنترل روشنایی نمایید. هزینه هوشمند سازی منزل به نوع و تعداد تجهیزات مورد استفاده در پروژه بستگی دارد. مطمئنا هر خانه با توجه به معماری، نیازهای امنیتی و خواسته کارفرما و بودجه او نیازهای متفاوتی در حوزه هوشمند سازی خواهد داشت که مستلزم خرید تجهیزات متنوعی است. از جمله عوامل موثر در هزینه هوشمند سازی خانه می توان به متراژ خانه اشاره کرد. مطمئنا با بالا رفتن متراژ خانه، هزینه هوشمند سازی خانه نیز افزایش پیدا کرد.

را می توانند دریافت کنند.

با هوشمند سازی ساختمان به روش بی سیم دیگر دستگاه ها نیازی به سیم کشی ندارند بلکه تجهیزات به وسیله امواج رادیویی با یکدیگر تعامل برقرار می کنند. خانه‌های هوشمند می‌توانند به کمک قابلیت‌های دسترس‌پذیری مانند سیستم‌های فرمان صوتی برای قفل کردن درهای خروجی، تنظیم روشنایی اتاق‌ها یا حتی کار با کامپیوتر، راحتی و آسایش بیشتری را برای سالمندان و افراد کم‌توان فراهم کنند. از شرکتی که شیفته‌ی هرچه کوچک‌تر کردن محصولات تکنولوژی است باید هم انتظار ساخت خانه‌ی هوشمند کوچک داشت. به کمک یک اپلیکیشن روی تبلت می‌توان روشنایی خانه را تنظیم کرد، در را قفل کرد، ورود بدون کلید با تشخیص چهره را فعال کرد و دمای اتاق را تغییر داد. در این خانه یک سرور رسانه‌ی مرکزی از تمام گوشی‌های متصل، به‌روزرسانی‌هایی را به نمایشگرهای نصب‌شده در سراسر خانه می‌فرستد. علاوه بر این، یک سیستم اتوماسیون مرکزی تمام سیستم‌های روشنایی، گرمایشی، تهویه، سرگرمی و امنیتی را کنترل می‌کند و در عین حال به‌عنوان سیستم ارتباط داخلی یا همان اینترکام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته در سیستم با سیم باید زمان مربوط به سیم کشی های ساختمان را نیز در نظر خانه هوشمند گرفت. همه‌ی ما به دنبال راحت ساختن زندگی خود هستیم؛ بنابراین راحتی و آسایش نیز از دیگر دلایل هوشمند سازی خانه‌ها و ساختمان هوشمنداست. اینها می‌توانند با استفاده از دستورات صوتی، قوانین مرتبط با مکان، تشخیص سنسور و یا حتی برنامه‌ریزی‌های ساده، خاموش و روشن شوند. مرکز هوشمند قطعه‌ای است که دستگاه‌های جداگانه را به یکدیگر متصل می‌کند و به آنها امکان می‌دهد با یکدیگر مرتبط شوند؛ در واقع یک پد کنترل قابل حمل است که به شما امکان می‌دهد با هر کدام از دستگاه‌های متصل خود ارتباط برقرار کرده یا آنها را کنترل کنید.

  • استفاده از پرده های برقی در کنار لامپ های هوشمند نور خانه را در هر ساعت از شبانه روز تامین می کند.
  • مطابق استاندارد سازمان آتشنشانی ساختمانها به سنسور اعلام حریق تجهیز می شوند.
  • با گذشت سال‌ها، اتوماسیون محبوبیت بیشتری پیدا کرد و اتصالات مستقل (چه سیمی و چه بی‌سیم) مانع از ازدحام و تداخل سیگنال‌ها شدند.