خرید لپ تاپ مهندسی️ بهترین مدل ها در 2022 دیجی 63

ترکیب تراشه‌ی قدرتمند Ryzen5 5500U ای‌ام‌دی، ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD در این لپ‌تاپ HP سرعت بسیار زیاد و عملکرد راضی‌کننده‌ای برای خرید بهترین لپ تاپ کاربران به‌ارمغان می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ اقتصادی اچ‌پی می‌توان به طراحی زیبا، نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی FHD، درگاه USB 3.0 و تایپ C آن اشاره کرد. رده‌ی قیمتی حدود ۱۰ میلیون تومان، جایی است که می‌توان لپ‌تاپی با پردازنده‌های Core i3 اینتل را خرید و بعدها با هزینه‌ی ناچیز و اضافه‌کردن حافظه‌ی SSD و کمی رم بیشتر، تا چند سال از لپ‌تاپ به‌خوبی استفاده کرد. دنیای لپ‌تاپ‌ شامل مدل‌های زیادی از برند‌های متنوعی است که هریک از آن‌ها با چندین مشخصات فنی عرضه می‌شوند؛ موضوعی که به پیچیدگی بیش‌از‌حد خرید، به‌خصوص برای کاربران عادی با اطلاعات اندک از دنیای سخت‌افزار می‌انجامد.

  • نمایشگر نرخ تازه‌سازی 144 هرتز رو داره که باعث روان‌تر شدن نمایشگر میشه و چون پنل ماتی داره، از انعکاس نور جلوگیری می‌کنه.
  • یک سری پارامتر ها در نظر گرفته شده که برای دوستان هم ما سعی کردیم ” بهترین انتخاب ،بهترین لپ تاپ ” رو بنویسیم، چون باید همه موارد یک محصول بررسی بشه تا در این لیست قرار بگیره.
  • MSI یک برند پیشرو در بازگیمینگ و ورزش های الکترونیکی در سطح جهانی به شمار می رود.
  • ما توی رایااستور هر ساعت جدیدتریناخبار تکنولوژیرو از سرتاسر دنیا رصد و اونا رو به شما ارائه میدیم.
  • امروزه شما باید لپ تاپی با رزولوشن صفحه نمایش 1080p یا بیشتر تهیه کنید.
از زمان آغاز به کار در سال 2005، این شرکت متعهد شده که با گجت های متنوع خود انقلابی در بازی ایجاد کند. لپ تاپ های آنها به خاطر گرافیک و عملکرد کلی در اجرای بازی شناخته شده اند. لپ تاپ های بازی Razer با سنسورهای قدرتمند، قدرت پردازش استثنایی نمایش داده شده و ویژگی های نمایشگر شگفت انگیزشان قیمت بالای خود را توجیه می کنند.

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۲۲ میلیون تومان

علت این امر هم مشخص است، زیرا کاربران فراوانی هستند که بودجه ای محدود برای تهیه وسایل الکترونیکی خود دارند و باید آن را بین دو یا چند محصول به صورت مشترک هزینه کنند. در زیر لیست کاملی از ویژگی هایی است که باید قبل از خرید لپ تاپ بازی بررسی کنید. با وجود اینکه لپ تاپ ها به عنوان دستگاه های چند منظوره در نظر گرفته می شدند، جدیدترین لپ تاپ ها برای اهداف خاصی طراحی می شوند، چه بازی باشد و چه کارهای تجاری. لپ تاپ های با رم 16 و 32 گزینه های عالی هستند اما برای دیدن ویدئوهای آموزشی و کلاس های آنلاین شما به این رم قوی نیاز ندارید. حتی لپ تاپ با ر 4 هم نیاز شما را رفع می کند اما اگر می توانید یشتر هزینه کنید، رم 8 بهترین انتخاب برای شما است.

سخن پایانی ؛ نیاز به مشاوره خرید بهترین لپ تاپ مهندسی دارید؟

بنابراین لیست انتخاب شده ما از بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان مهندسی را بخوانید، که می تواند تصمیم خرید شما را کمی آسان تر کند. در ادامه شما سوالات متداول در مورد خرید لپ تاپ مهندسی را خواهید خواند. همچنین تعداد زیادی از کاربران ما بر روی باتری و شارژ دهی لپ تاپ خودشان بسیار حساس هستند. اگر شما هم از آن دسته از کاربران هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین لپ تاپ ها از نظر باتری و شارژدهی را حتما ببینید. ظرفیت باتری (بر اساس وات)، تعداد سلول باتری، شارژدهی و توان شارژر از معیار هایی است که باید به آنها توجه کنید اگر که باتری لپ تاپ مهندسی برای شما مهم است. ابتدا بیایید کمی به ویژگی های یک اُلترابوک یا لپ تاپ مهندسی توجه کنیم.

بهترین لپ تاپ اپل کدوم مدله؟

خرید لپ تاپ مهندسی️ بهترین مدل ها در 2022 دیجی 63

بهترین لپ تاپ‌ تا ۵۰ میلیون تومان تفاوتی ندارد توسط کدام شرکت ساخته شده باشد، در هر حال از انواع فضای ذخیره سازی SSD استفاده می‌کند. استفاده از فضای ذخیره سازی SSD به شما اجازه می‌دهد تا با بیش‌ترین سرعت ممکن اطلاعات را ذخیره کرده و در میان دستگاه‌های مختلف جا به جا کنید. حافظه SSD ویندوز شما را در کم‌تر از ۵ ثانیه اجرا کرده و تعداد فریم بازی‌ها را به مقدار قابل توجهی افزایش می‌دهد.