دریچه فن کویل چیست؟ شرکت ونیز تهویه

این توری نقش فیلتر را دارد و از انتقال گردوخاک و نفوذ حشرات جلوگیری می‌نماید. نمام سطوح دریچه دسترسی فن کویل به وسیله رنگ پودری استاتیک کوره‌ای در کدرنگ های متنوع پوشانده می‌گردد. دریچه دسترسی فن کویل خطی به دو روش وزنه‌ای و لولایی و به صورت پیچ مخفی و پیچ از رو نصب و تثبیت می‌شود. با آماده شدنِ درب دریچه دسترسی فن کویل نوبت به اتصال درب و فریم به هم بواسطه‌ی لولا است.درواقع لولا باعثِ نگه داشتنِ درب در زمانِ بازوبستن درب می‌شود.درصورتیکه ابعاد درب دریچه دسترسی فن کویل بزرگتر از میزان متوسط باشد،درب به صورت دو تکه بر روی فریم جانمایی می‌شود. در جاهایی که امکان استفاده از آلومینیوم و چوب برای کاربرد در ساختار دریچه دسترسی فن کویل وجود ندارد از دریچه دسترسی فن کویل پلاستیکی یا دریچه بازدید پلاستیکی استفاده می‌گردد. این موضوع در شهرهای شمالی و جنوبی که دارای رطوبت بالایی در هوا می باشند بیشتر به چشم می خورد.

  • این دریچه خطی باعث عبور هوا از محیط به داخل محفظه دستگاه فن کویل میشود .
  • دریچه دسترسی فن کویل استیل نیز مثل آلومینیوم دارای مدلهای متنوع است که به اختصار به توضیحاتی در مورد انواع دریچه دسترسی فن کویل استیل می‌پردازیم.
  • دریچه های بازدید زیر فن کویل در بعضی موارد از جنس پلاستیک اِی بی اِس هم ساخته می شوند.
  • در ساختمانها و ابنیه ی عمومی و مسکونی برای تنظیم میزان هوای ورودیِ کولر به اتاقها یا هال و پذیرایی،از دریچه کولر استفاده میشود.
  • یکی از محصولات کاربردی و پر فروش سرین هود ، دریچه زیر فن کویل می باشد .
در ساخت دریچه دسترسی خطی لولایی از دو مرحله‌ی ساخت فریم و ساخت درب باید عبور نماییم.در گام اول باید ابعاد داخلیِ قابِ زیرکارِ دریچه دسترسی فن کویل را به طور دقیق سایزینگ کرد.در این مرحله نباید از میزان ابعادِ قاب هیچ مقداری کسر گردد و ابعاد به صورت خام به کارخانه اعلام گردد. با اتمام گوشه زنی در زمانِ همچسبانیِ اضلاعِ فریم دریچه دسترسی فن کویل از وسیله‌ای فلزی بنام کُرنر که از جنس ورق گالوانیزه است بهره گرفته می‌گردد. برای زیبایی بخشیدن به نمای دریچه و ایجادِ جلوه‌ی دکوراتیو به ساختار دریچه دسترسی فن کویل و نیز برای محافظت دریچه در برابر ضربه،خداش و خوردگی از پوشش رنگِ کوره‌ای پودری استاتیک بر روی سطوح دریچه دسترسی فن کویل بهره گرفته می‌گردد.وجود کدرنگ های متنوع باعث شیک تر و هارمونیک تر شدنِ نمای دریچه دسترسی فن کویل با نمای محیط می‌گردد. رنگ های عُرفی برای پوشش سطوح دریچه دسترسی فن کویل عبارت از سفید،قهوه‌ای،مشکی،کرم،طوسی،نقره‌ای و… است.البته محدودیت یا منعی برای استفاده از کدرنگ های مختلف و متنوعِ دیگر برای کاربرد بر روی سطوح دریچه دسترسی فن کویل وجود نخواهد داشت. علاوه بر عدم محدودیت در انتخاب کدرنگ برای کارفرما، همچنین برای ساخت دریچه دسترسی فن کویل شیاردار آلومینیومی لولایی نیز در ابعاد و تعدادهیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. پس از ساخت و رنگِ دریچه دسترسی فن کویل شیاردار آلومینیومی لولایی و خارج کردنِ آن از کوره رنگ، برای جلوگیری از هرگونه آسیبِ احتمالی در زمان انتقالِ دریچه دسترسی فن کویل به محل پروژه، از پوشش های مشماییِ ضخیم و ضربه گیر بر روی دریچه دسترسی فن کویل استفاده می‌گردد تا این دریچه دسترسی فن کویل صحیح و سالم به پروژه انتقال و در محل موردنطر نصب،تثبیت و تعبیه گردد.

دریچه بازدید فن کویل خطی دو طرفه

در صورت علاقه‌مندی به یادگیری نکات مهم در خرید دریچه فن کویل تا انتهای این مطلب با سایت تهویه سان همراه باشید. دریچه بازدید فنکویل استیل در فضاهای اتاق عمل یا اتاق های تمیز کلین روم مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه استیل یکی از گرانترین متریال در ساخت دریچه هوا می باشد به صورت گسترده از این محصول استفاده نمی شود. ضخامت دریچه های استیل معمولاً از ورق یک میل میباشد ولی این بدان معنا نیست که از ورق ضخیم تر نمی توان استفاده کرد. برای استفاده کردن از ورق ضخیم تر باید در نظر داشت که وزن محصول بالا میرود و امکان جابجایی روی سقف مشکل تر میشود.

نصب و راه اندازی این مدل از دریچه ها بر روی دیوار و سقف نیز بسیار راحت و آسان می باشد. فریم های مورد استفاده در این محصولات دارای سایز 3 و 5 سانتی متری هستند که خریداران می توانند با در نظر گرفتن محل نصب خود، بهترین این محصولات را تهیه نمایند. بسیاری از افراد این مدل از دریچه را در دیوارهای ساختمان خود مورد استفاده قرار می دهند. همچنین این تجهیزات به کمک لولا باز و بسته شده و دارای قفل های زیمنسی می باشند.

همچنین در نظر داشته باشید که این تجهیزات ممکن است بر روی سقف، دیوار یا کف زمین نصب شوند، بنابراین توصیه می شود که با تنوع و انواع این تجهیزات آشنایی کافی را داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین آن را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید جامع ترین تنوع مربوط به این محصولات را به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود مورد بررسی قرار دهید. شما میتوانید برای تهیه و ساخت ، تعمیر و خرید دریچه کولر ،دریچه هواوهود صنعتیبه گروه سرین هود مراجعه کنید . چنانچه به جهت موارد زیر نیاز به خرید این دستگاه دارید می بایست دریچه مناسب ان را نیز تهیه نمایید. این دستگاه به کانال متصل نمی گردد بلکه به جهت کنترل دمای محیط مورد استفاده قرار می گیرد.

دریچه سقفی

با استفاده از فن کویل ها تجهیزات مرکزی گرمایش، سرمایش کوچکتر می شود اما برای این دستگاه ها می بایست دریچه مناسب با ان انتخاب شود . فن کویل دستگاهی می باشد شامل لوله های سرد ، گرم و موتور و دریچه است . از موارد مهم در اجرای عایق الاستومری لوله ای درزبندی مناسب جهت جلوگیری از پرت حرارت و استهلاک عایق می باشد.انواع نوارهای درزگیر از جمله برزنتی و آلومینیومی در ضخامت های مختلف با میزان چسبندگی متناسب می تواند عمر سیستم عایق بندی شده توسط عایق الاستومری لوله ای را به میزان زیادی بالا می برد. نظر به اینکه زندگی روزمره بشر رو به پیشرفت و ترقی می‌باشد و در زمینه صنعت ساختمان. مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا با هدف جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر خدمات و محصولات با در نظر داشتن استانداردهای مورد نیاز روز دنیا بر آن است تا سطح کیفی و ایمنی محصولات خود را توسعه و بهبود بخشد.

دریچه زیر فن کویل و بازدید فن کویل چیست ؟

فن کویل ها در ابعاد و اندازه های مختلف و متنوعی تولید و عرضه می شود و شما می توانید دریچه زیر فن کویل مورد نظر خود را با ابعادی که لازم دارید سفارش دریچه فن کویل بدهید. نصب فن کویل در آپارتمان، هتل و ادارات از لحاظ اقتصادی به نسبت دیگر سیستم‌های حرارتی و برودتی به‌صرفه‌تر است. اما سیستم فن کویل نیز به مانند دیگر تجهیزات مکانیکی نیازمند تعمیر و نگهداری توسط متخصصین بوده و جهت جانمایی محل قرارگیری آن باید از دریچه فن کویل استفاده شود. در واقع دریچه زیر فن کویل وظیفه تامین هوای برگشتی بیشتر برای دستگاه اصلی را تامین کرده و در زمان نیاز امکان دسترسی به تعمیرکاران جهت سرویس دوره‌ای، تعمیر و نگهداری تجهیزات اصلی را خواهد داد. دریچه زیر فن کوئل گریل دار در طراحی و ساخت بسیار شبیه به دریچه فن کویل ساده است و به فن کویل برمی گردد.

دریچه فن کویل چیست؟ شرکت ونیز تهویه البته اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل بالا باشد از آلومینیوم ضخیم تر هم می توان استفاده کرد . نصب میشود .دریچه زیر فن کویل خطی به دو صورت لولایی و وزنه ای ساخته میشود . زیر فن کویل پلاستیکی به شدت توصیه می گردد.جنس این دریچه ماهیتا نیازی به رنگ یا پوشش مجزا ندارد و بطور مستقیم و بی واسطه پس از تولید قابل کاربرد و نصب می باشد.عدم تاثیرپذیری این دریچه در برابر رطوبت، شرجی و نم مهمترین ویژگی و مزیت این نوع دریچه زیر فن کویل می باشد.

اندازه فریم در حدود 3 الی 5 سانتی متر و انتخاب رنگ بسته به سفارش کارفرما از نوع کوره ای الکترواستاتیک می باشد. دریچه زیر فن کویل دارای انواع آلومینیومی و چوبی و پی وی سی ساخته میشود که نوع آلومینیومی بسیار پرطرفدار است. گران ترین جنسی که برای دریچه فن کویل استفاده می شود جنس ام دی اف میباشد که ظاهر بسیار زیبایی به کار شما می دهد. مهم ترین عامل در قیمت گذاری دریچه بازدید جنس میباشد وابعاد و رنگ به کار رفته و نوع درب دریچه از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت میباشند. مدل های زیادی از دریچه زیر فن کویل در بازار وجود دارد اما معرفترین آنها شامل شیاردار، مشبک ، خطی ، طرح سقفی ، تاسیسات میباشند.