روح الامینی: تسخیر لانه جاسوسی تحقیر تاریخی آمریکا از سوی ملت ایران بود

نسل جدید تاریخ انقلاب اسلامی را بهتر و دقیق تر مطالعه کنند

روح الامینی با اشاره به حضور مردم در این راهپیمایی بیان داشت: مردم همانند همیشه در طول سال های انقلاب حجت را تمام کردند و ما مسوولان ،دولتمردان و نمایندگان باید همه کم کاری ها را جبران کنیم و بیشتر و بهتر به فکر خدمت به مردم و پیشرفت کشور باشیم.

نماینده مردم تهران که خود از دانشجویان شرکت کننده در تسخیر لانه جاسوسی بود تصریح کرد: ایستادگی، مقاومت و پایداری انقلاب در هر دوره ای با جلوه های مختلف خود را نشان داده و این بیداری اسلامی تو دهنی بزرگی به استکبار جهانی است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس راهپیمایی امروز۱۳ آبان امسال را یکی از  بی نظیر ترین راهپیمایی سال های اخیر خواند و گفت: پیام مردم در این مراسم به بدخواهان نظام و کسانی که نمی خواهند این کشور روی آرامش و پیشرفت را ببیند این است که خواب آشفته تجزیه طلبان در مورد ایران خیالی بیش نیست.

نماینده مردم تهران با اشاره به ترور ۱۷ هزار نفر از هموطنان توسط گروهک تروریستی منافقین که مورد حمایت دولت آمریکا هستند، تحرکات تجزیه طلبان بویژه در سال های ابتدایی انقلاب اسلامی و حملات گروهک ها به نیروهایی که برای سازندگی به مناطق مختلف کشور از جمله کردستان می رفتند، اشاره کرد و افزود: نسل جدید باید تاریخ انقلاب اسلامی را بهتر و دقیق تر مطالعه کنند.

وی افزود: راهپیمایی امروز نشان داد که ملت  ایران هنوز بر عهدی که با انقلاب بسته اند استوار و پای بند هستند و با قدرت برای ایران قوی تلاش خواهند کرد.  


منبع: https://www.irna.ir/news/84932559/%D8%B1%D9%88%D8%AD-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%B3%D8%AE%DB%8C%D8%B1-%D9%84%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D9%88%DB%8C-%D9%85%D9%84%D8%AAعبدالحسین روح الامینی در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، سالروز مبارزه با استکبار جهانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به حضور میلیونی مردم در این مراسم گفت: پیام واضح این راهپیمایی واضح این است که نهضت مبارزه با استکبار جهانی همچنان ادامه دارد.

روح الامینی خاطر نشان کرد: ما با تسخیر لانه جاسوسی تحقیر تاریخی آمریکا را به جهانیان مخابره کردیم؛ آنها بدانند ایران نسبت به چهل سال گذشته رشد و پیشرفت قابل توجه ای داشته است و نمی توانند قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی را کتمان کنند.

وی با اشاره با وقایع اخیر در کشور اظهار داشت: این ناملایمات سیاسی و مسائلی داخلی موضوع جدیدی نیست در طول ۴۰  انقلاب در برخی مواقع شرایط بسیار بدتری داشتیم، اما همیشه با موفقیت از این شرایط عبور کردیم.

وی افزود: دشمنان ملت ایران و تجزیه طلبان با همکاری رسانه های معاند می‌خواهند به همبستگی ملی آسیب بزنند، اما با هوشیاری ملت ایران هرگز در این کار موفق نخواهند شد.