سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با کیفیت فوق العاده و قیمت بسیار عالی در کالا اکسیر

مقادیر قابل توجه آهن و ویتامین های B موجود در سبوس برنج به افزایش گلبول های قرمز خون کمک کرده و کم خونی یا آنمی را درمان می کند. سبوس برنج حاوی مقادیر بالای مواد نشاسته ای است و در طب سنتی گفته می شود که مصرف آن می تواند باعث چاقی صورت شود. در مجموع محققان می‌گویند، مصرف روغن سبوس برنج می‌تواند غلظت LDL-C و تری گلیسیرید را کاهش دهد که ممکن است به پیشگیری و کنترل بیماری‌های قلبی عروقی منجر شود.

  • منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند.
  • سبوس برنج دکتر بیز یکی از خاص ترین محصولات این شرکت هست و من و خانواده ام از اذر ٩٧ هر روز یک ساشه مصرف میکنیم.
  • در ژاپن سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز را به عنوان یک ماده فروشگاه آریو کالا ضد پیری می‌دانند.
  • آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود در سبوس می توانند باعث نابودی سلول های سرطانی شوند و خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهند.
سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با کیفیت فوق العاده و قیمت بسیار عالی در کالا اکسیر

زیرا شلتوک یا چلتوک برنج لایه ی اول برنج بوده ولی سبوس لایه دوم می باشد. که در واقع سبوس برنج لایه ی زیرین شلتوک میباشد که خواص پر شمار و فراوانی دارد و در مقابل شلتوک هیچ کدام از خواص سبوس را ندارد. فرق مهم بعدی که میان انواع سبوس وجود دارد این است که سبوس فوق لایه ی برنج قهوه ای بوده و یا برنج سفید . سبوس برنج سفید هم خواص زیادی دارد اما در قیاس با سبوس برنج قهوه ای به مراتب خاصیت کمتری دارد . پس سبوس برنج را با شلتوک برنج اشتباه نگیریم و در ضمن بدانیم سبوس برنج قهوه ای به نسبت برنج سفید در اولویت قرار دارد . نکته ی مهم دیگر در انتخاب سبوس بهتر این است که هرگز نباید در مجاورت هوا قرار بگیرد زیرا خواص خود را از دست می دهد .

فرآوری سبوس برنج در خانه:

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رژیم‌ها بر روی غفاری دایت کلیک نمایید و چنانچه می‌خواهید همین حالا به‌سادگی رژیم غذایی شخصی خود را دریافت کنید، بر روی رژیم آنلاین من کلیک نمایید. همانطور که در سطور بالا اشاره نمودیم این محصول ویژگی ها و خواص بسیار ویژه ای دارد که هر کدام برای نوعی از بیماری عامل درمانی محسوب می شوند . اما در این میان جلوگیری از ریزش مو شاید مهمترین خاصیت سبوس برنج محسوب شود . حتی در کنار این خاصیت ویژه پیشگیری از سفید شدن مو و حتی برگرندان موهای سفید قبلی نیز بسیار حائز اهمیت می باشد .

در طب سنتی Rice bran از باارزش ترین مواد غذایی برای درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها شناخته می شود. طبع آن معتدل بوده و از این رو تمامی مزاج ها می توانند از آن استفاده کنند. شایان ذکر است که برنج قهوه ای لایه سبوس را در خود دارد، به همین خاطر مقدار فیبر آن به مراتب بالاتر از برنج سفید است. بعد از شلتوک یک لایه ی درونی قرار دارد که همان سبوس برنج است.

سوال اکثر افراد این است که روغن سبوس برنج چیست؟ روغن Rice bran حاوی موادی است که ممکن است میزان جذب کلسترول بدن را کاهش دهد. خرید سبوس برنج و مصرف آن همچنین ممکن است جذب کلسیم را کاهش دهد، که ممکن است به جلوگیری از تشکیل انواع خاصی از سنگ کلیه کمک کند. برای مشاهده سایر خواص خرید سبوس برنج به بخش مقالات مراجعه نمایید. همچنین فیبر موجود در برنج قهوه‌ای ابتلای نوزادان و کودکان به یبوست را کاهش می‌دهد. برنج قهوه ای حاوی مقادیر بالای ویتامین‌ها، مواد معدنی و چربی‌های طبیعی است که به بهبود رشد نوزادان و کودکان کمک می‌کند.

علاوه بر این فیبر فراوان موجود در آن با درمان یبوست و پر کردن حجم معده به کاهش وزن کمک می کند. تحقیقات کلینیکی صورت گرفته بر روی زنان یائسه نشان داد که که %۸۵ آنان پس از دریافت اوریزانول موجود در سبوس برنج، علایم یائسگی مثل گر گرفتگی و پوکی استخوانشان کاهش یافت. سبوس برنج را به صورت پودر سبوس برنج برای تهیه انواع نان، کوکی و شیرینی استفاده می کنند. هنوز اطلاعات دقیقی از اثر سبوس برنج بر روی جنین و زنان باردار منتشر نشده به همین دلیل توصیه می شود که زنان در دوران بارداری از مصرف سبوس برنج اجتناب کنند.

سبوس برنج سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که باعث پاک سازی پوست شده و به روشن تر شدن پوست صورت و درمان لکه های پوستی کمک می کند. در یک مطالعه‌ی دیگر روی موش‌های صحرایی که با دریافت کالری بسیار بالا در طی چند ماه بسیار چاق شده بودند، ثابت شد که رژیم غذایی روزانه‌ی دارای سبوس برنج در مدت ۸ هفته اضافه وزن تمامی موش‌ها را از بین برد. علاوه بر این، در درمان موش‌های مبتلا به چاقی ناشی از رژیم غذایی پرانرژی با استفاده از سبوس برنج، به طور قابل توجهی اسید اوریک و گلوکز سرم و همچنین تری گلیسیرید کبد و کلسترول تام کاهش یافت. در یک تحقیقات که توسط موسسه ملی تغذیه ویتنام انجام شده است، عصاره سبوس را در ۶۰ زن با کلسترول LDL بالا مورد مطالعه قرار دادند.

ارزش غذایی سبوس برنج در هر 100  گرم:

همین مسئله به کاهش تجمع کلسترول در روده ها و گلوکز در خون کمک می کند. رژیم فیبري مکانیسم محیطی جذب قند خون را تحت تاثیر قرار می دهد. بامصرف فیبر، بیان انسولین براي انتقال گلوکز در ماهیچه هاي اسکلتی افزایش می یابد و با جذب گلوکز بیشتر در سلول ها، میزان آن در خون طبیعی می شود. کبد چرب وتجمع سموم درکبد،عامل بسیاری ازبیماریهای خطرناک نظیر خستگی مزمن،لکها و جوشهای پوستی،ریزش مو،سرطان .

چرا برنج ایرانی یک سر و گردن از برنج خارجی بهتر است؟