سقف کاذب ، خرید انواع سقف کاذب به همراه نکات اجرای آن آرتان پرس

این سقف‌ها بیشتر جنبه زیبایی دارند و هماهنگ با دیگر المان‌های دکوراتیو بنا، طراحی می‌شوند. البته پنل‌های گچی پیش ساخته نیز تو خالی بوده و وزن خیلی کمتری دارند. اما استفاده از کناف کاری سقف به دلایل مهم دیگری نیز انجام می‌شود.

و یا اگه یک لامپ معمولی هالوژن و یا سیلندری به این نوع سقف نصب بشه، اینطوری احساس میشه که یک نورپردازی سقف زیبا داریم و فضا رو خیلی متمایز از یک لامپ معمولی می‌کنه. پس اگه می‌‌خواین یک نورپردازی لوکس نوآورانه و با نمای زیبا در محیط زندگی خودتون ایجاد کنین؛ این طرح یک جایگزین خوب برای چراغهای پرهزینه محسوب میشه. اگه این سقف رو می‌پسندین و محیط شما اداری نیست ناراحت نباشین. زمینه اصلی کارتان رو یک سقف دیگه انتخاب کنین، بعدش سقف گریلیوم رو با اون سقف ترکیب کنین. ضمناً این سقف، در رده سقفهای گرانقیمت است اما نه خیلی گران. جهت نصب سقفکاذب دستشویی از انواع سقف های ضد آب استفاده می شود.

  • انواع سازه ساختمانی مورد استفاده بر روی سقف اصلی به منظور افزایش نما و زیبایی را سقف کاذب گویند.
  • به همین منظور برای جلوگیری از ایجاد فضایی محدود و تنگ آن را لزوما دیوار به دیوار اجرا نمی کنند.
  • سقف کاذب دارای انواع مختلفی است که ازانواع سقف کاذبمی توان به سقف کاذب رابیتس، گچی، شیشه ای، کناف، چوبی، ترکیبی، آکوستیک، آلومینیومی و طلقی و آی گلس نام برد.
  • در صورت ایجاد دسترسی به تاسیسات بالای سقف از طرح سپر نمایان استفاده شده و در غیر این صورت، سقف به شکل سپر پنهان نصب و زیبایی بیشتری را به محیط داخلی خواهد داد.
  • این نوع سقف از نمادهای معماری و ساخت مدرن در ساختمان‌های مسکونی و تجاری محسوب می‌شود.
البته وزن بالای ورق و محدودیت آب و هوایی نیز مشکلاتی را برای سازندگان به وجود می آورد. سقف اکوستیک بیشترین کاربرد را در مکان های پر سر و صدا دارد؛ زیرا به علت فاصله زیاد تا سقف اصلی، مانند عایق صوتی و حرارتی عمل می کند. عمده استفاده از این نوع سقف در سالن های تئاتر، سینما، اجلاس، استودیوهای ضبط صدا و آموزشگاه های موسیقی می باشد. همچنین ساختار سقف آکوستیک معمولاً پارچه، مقوای فشرده و در برخی موارد گچ و آلومینیوم است.

سقف کاذب کناف

این سیستم سقف كاذب به دلیل کاربرد شیشه در آن، قابلیت نورپردازی از پشت را داراست. از آنجایی که غالبا وزن این نوع سقف بیشتر از سایر انواع سقف های كاذب می باشد، از این رو رعایت موارد ایمنی، هم در زیرسازی و هم در نصب سقف کاذب شیشه ای الزامی است. به طور کلی از مزایای اجرای سقف کاذب شیشه ای می توان به نصب آسان، سازگاری محیط زیستی، مقاومت در برابر رطوبت، طرح و رنگ متنوع و امکان نورپردازی ویژه اشاره نمود. سقف کاذبو دیوار کاذب درمنزل همان قدر اهمیت دارد که‌ در محیط های اداری و تجاری از اهمیت بالاتری برخوردار است.

سقف کاذب در شهرستان

رنگ آمیزی سقف مطابق با رنگ کفپوش می تواند تلفیق و نما زیبایی در طراحی و دیزاین داخلی ایجاد نماید. یکی از مزیت های سقف های کاذب، قابلیت رنگ آمیزی آن ها می باشد. از این رو این امکان برای شما وجود دارد که نسبت به رنگ آمیزی این سقف ها مطابق با کفپوش و دیوارها نیز اقدام نمایید. در طراحی نمونه ای از این سقف ها از الگوها و اشکال هندسی استفاده قیمت سقف کاذب شده است. استفاده از این سقف ها که در طراحی آن ها از رنگ روشن استفاده شده است، در کنار استفاده از کفپوش رنگ تیره و هم چنین مبلمانی که از رنگ های خاکستری و طلایی در آن استفاده شده است، نما بسیار زیبا و شیکی را ایجاد می کند و بدون شک نتیجه خوبی در پی خواهد داشت. استفاده از سقف های کاذب در اتاق خواب می تواند به مدرن شدن این مکان کمک کند و فضایی دلنشین را بوجود بیاورد.

بسته به اینکه در چه شرایط اقلیمی کار می‌کنید و اینکه کاربری محیط چیست و یا سلیقه و خواسته کارفرما چگونه است، هر یک از این انواع سقف کاذب قابل استفاده است. نمی‌توان این نکته را نادیده گرفت که سقف کاذب، سطحی یکدست و یکپارچه به ساختمان می‌بخشد. سقف کناف دارای تنوع طرح، رنگ و مدل اجرایی بوده و هزینه معقول‌تری برای مشتری دارد.

مرکز فروش سقف کاذب کجاست؟

سقف کاذب ، خرید انواع سقف کاذب به همراه نکات اجرای آن آرتان پرس

فیبر معدنی، فایبرگلاس، فلز و چوب در ساخت این نوع سقف استفاده می شود. در برخی مکان ‌های عمومی که تأسیسات، لوله کشی و سیستم ‌های روشنایی سقف دائما دچار مشکل می شوند و نیاز به رسیدگی، تعمیر و تعویض دارند، بهتر است از سقف های کاذب آلومینیومی استفاده کرد. در ساخت و ساز با توجه به نوع کاربری سازه، انواع مختلفی از سقف طراحی می شوند که برای آشنایی با آن ها می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید. نصب عایق های حرارتی و اجرای سازه کاذب بدون هیچ نوع درز می تواند انتقال حرارت را کاهش دهد.