سقف کاذب شکوهی فروش انواع سقف کاذب ، فروش کناف فروش تایل گچی ، pvc-کناف آوگون

چوب از جمله مصالحی است که برای ایجاد سقف کاذب استفاده می‌شود. بنابر این هر پروژهاجرای کناف قیمت متفاوتی دارد.‎اولین و مهم‌ترین عنصری که درقیمت‌ سقف کاذبدخیل است متراژ ساختمان است. سقف کاذب به خاطر سهولت استفاده آن در هر گونه سقفی مثل سقف پذیرایی ، آشپزخانه ، اتاق خواب ، سرویس بهداشتی و …..

سقف کاذب شکوهی فروش انواع سقف کاذب ، فروش کناف فروش تایل گچی ، pvc-کناف آوگون

طرح کناف سقف پذیرایی مستطیلی یکی از پرطرفدارترین مدل های کناف محسوب می گردد. زیرا هم می توان آن را به صورت ساده اجرا نمود و هم اینکه به کمک آن به فضای سقف حجم بخشید. به طور کلی در انتخاب انواع سقف کاذب کناف پذیرایی باید به دکوراسیون و معماری داخلی سالن پذیرایی توجه ویژه ای داشت. اگر چه ممکن است طرح های مدرن و لوکس کناف زیبا به نظر آیند ، اما برای دکوراسیون های ساده بهتر است از طرح ساده استفاده گردد.

کناف می تواند به عنوان یک پوشش ضد حریق و ضد آب بر روی سازه نصب شود. از کناف های ضد آب می توان در محیط هایی مانند آشپزخانه، استخر و سرویس های بهداشتی استفاده نمود. رنگ کردن حاشیه ها مثل چارچوب درها و قرنیز دیوارها باعث میشود فضای داخلی زیباتر شود و دکوراسیون بیشتر به چشم بیاید.

این محصول جایگزین مناسب گچ بری های انجام شده بر روی سطح سقف خواهد بود. واژه کناف در واقع نام یک برند آلمانی می باشد که برای اولین بار در سال ۱۹۳۲ معرفی شده و امروزه در ۳۷ کشور در سطح جهان معروف و فعال است. ممکن است بعد از انتخاب و اتمام کار پروژه کناف، شما دچار تردید شوید و یا به هر دلیلی تصمیم به تغییر طرح خود داشته باشید. و یا پس از گذشت زمان علاقمند به تغییر کلی کناف های قبلی خود شوید. سوالی که پیش می آید این است که ایا امکان تغییر وجود دارد؟ بله میتوان آن سازه را تخریب کرده و تیم اجرای کناف دکور جدید را پیاده سازی کند. از سقف آی گلس بیشتر برای محل های لاکچری استفاده میشود سقف آی گلس عایق حرارت و صوت بسیار خوبی می باشد.

قیمت سقف کاذب

کناف کمپانی بین‌المللی است که فعالیت خود را در سال 1932 آغاز کرده و در تمامی سال‌های گذشته، توانست با بهره‌گیری ۱۸.۰۰۰ نفر نیروی کار در سراسر جهان به کار خود ادامه می‌دهد. اگر در زمینه ساخت و ساز اطلاعاتی داشته باشید، بی‌شک نام کناف به گوشتان خورده است. در سال ۱۹۲۲ شرکتی ساختمانی توسط برادران کناف ساخته شد که به سرعت توانست در سراسر دنیا به محبوبیت برسد و به برندی جهانی تبدیل شود. محل قرارگرفتن سازه‌ های سپری با نحوه چیدمان تایل ها در ارتباط است.

برای استفاده از این گونه سقف ها نصاب باید با همه انواع سقف کاذب و متریال به کار رفته در آنها آشنایی کامل داشته باشد در کنار آن موارد دیگری هم هست که باید حین کناف سقف کار رعایت شود. این نوع سقف همانطور که از اسمش مشخص هست ترکیبی از چند نوع سقف کاذب می باشد.هزینه سقف کاذب ترکیبی نسبت به بقیه سقف ها به خاطر اینکه باید از چند نوع سقف کاذب استفاده شود بسیار بالاتر هست. ترکیب سقف کاذب کناف و چوب ، ترکیب سقف کاذب معرق با چوب و ….. کناف دارای قابلیت بالایی برای اعمال طرح‌های متنوع در دکوراسیون داخلی بوده و در تغییر فضاهای قدیمی به جدید پتانسیل کاربردی بالایی دارد. این نوع از سقف کاذب کناف، شامل باکس ساده حاشیه، باکس نور مخفی حاشیه، سقف کاذب تونلی، سقف کاذب کمانی، سقف کاذی منحنی، قوسی و گنبدی است.

  • برای آماده سازی سقف‌های مشبک در این حالت از تایل‌های پوشالی و گچی بهره می‌برند.
  • که با توجه به نوع سلیقه ، محیط اجرا ، و نحوه اجرا متفاوت می باشد.
  • می توان از ترکیب رنگ های مختلف استفاده نمود و یا اینکه تنها از یک نوع رنگ استفاده کرد.
  • در بخش قبلی به پاسخ مناسبی برای سقف کاذب کناف چیست؟ رسیده و در این قسمت با به اشتراک گذاشتن مزایای سقف کاذب کناف به شناخت بهتر این سازه برای سقف‌های کاذب می‌پردازیم.
  • سقف نیازیت، طاق ضربی، کامپوزیت، دال بتنی، کامپوزیت، کرومیت، تیرچه و بلوک، متال دک و یوبوت از انواع روش های اجرای سقف هستند.
عکس های خانوادگی را قاب کنید و بخشی از دکوراسیون منزل را به آن اختصاص … ساخت حصار چوبی برای باغچه می‌تواند تجربه هیجان‌انگیزی برای عاشقان باغبانی و ابزارآلات باشد. از جمله مزایای حصار و نرده چوبی می‌توان به قیمت ارزان … مقدمه اره ها از پرکاربردترین لوازم برای برشکاری و جدا کردن قطعات مختلف هستند. مقدمه از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های جوش، اینورترهای جوشکاری هستند که از کیفیت جوش بالایی برخوردار می باشند.

سقف های کاذب به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که با توجه به جنس، ویژگی و سلیقه در اماکن مختلف اجرا می گردند. از نظر محل اجرا به سقف کاذب آشپزخانه ، سقف کاذب پذیرایی ، سقف کاذب سرویس بهداشتی ، سقف کاذب حمام و سقف کاذب اتاق خواب تقسیم بندی می شود. همچنین با اجرای تزئینات سقف به ویژه بر روی سقف های گچی زیبایی سقف افزایش می یابد.

ابزارهای مخصوص درزگیری و پرداخت پانل