سقف کاذب کناف ، سقف کناف ، اجرای کناف سقف کاذب کناف فروش و اجرا توسط شرکت ایده نو به همراه لیست قیمت تیر 1401

این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب و آموزش دیده علاوه بر طراحی مطابق با سلیقه و خواست شما و در نظر گرفتن تمامی جوانب زیبا سازی در سریع ترین زمان به اجرای آن در منزل و یا محل کار شما خواهند پرداخت . از مرحله ی ابتدایی ساخت تا انتهای کار بایستی تماما تحت نظر افراد متخصص انجام شود. هر کدام از مراحل اجرای کناف به دلیل جزئیاتی که در ساخت و استفاده از متریال های گوناگون وجود دارد ممکن است تغییراتی در پایان کار ایجاد نماید. به همین دلیل می بایست تمام مراحل کار اجرا کناف را بررسی و متریال ها مورد تایید کارشناسان فنی قرار گیرد .

میخواین با زیرسازی، اجرا و قسمت های مختلف سقف کناف زیر آشنا بشین؟

این سیستم ها برای دیوارهای غیر باربری که نقش تقسیم فضاهای داخلی ساختمان را دارند استفاده می شوند. این مواد باعث ایجاد مقاومت برابر رطوبت، آتش سوزی و کپک زدگی می شود. در این تصویر اجرای کناف در سقف را مشاهده میکنید که از سبک ترکیبی مدرن و کلاسیک پیروی کرده است. برای رنگ آمیزی سازه های کناف هم باید از رنگها و مواد مخصوص این کار استفاده کرد. برای اجرای این نوع سقف نیاز است تا ابزارهایی همچون گاری حمل پانل، دستگیره حمل پانل و همچنین ریسمان رنگی تهیه شوند. تشکیل شده از نوار محافظ گوشه، ادوات و اتصالات، مقاطع فولادی سبک، پیچ های اتصال پنل به سازه و در نهایت پشم و چوب می باشد.

آشپزخانه ها بخش مهمی از هر منزل مسکونی هستند آشپزخانه مدرن باید شیک و پیشرفته بوده شلوغی زیادی نداشته باشد از طرفی نیز دکوراسیون عالی همراه با طراحی نورپردازی بی عیب و نقص باشد سقف های کاذب در انواع چوبی , کناف , رابیتس و…. کناف نیز مانند سایر خدمات دکوراسیون داخلی از نظر خرید مواد اولیه ، جابجایی ابزارآلات و تهیه کم و کسری ها نیاز به رفت آمد دارد . بدین جهت ملزم این است که یک مشاور کناف کار باید در شهر مشتری باشد مگر اینکه تنها قصد مشاوره داشته باشد . بدین جهت صادقانه بیان میکنیم اگر پروژه حجم وسیعی داشته باشد میتوانیم در شهرستان ها فعالیت کنیم اما در مشاوره و اجرای کناف یک واحدی و پروژه های کوچک تنها در تهران در خدمت شما خواهیم بود .

  • استفاده از سقف کناف برای افزایش زیبایی و بهره‌برداری از فضای ساده بالای سر ساکنین بسیار سودمند بوده و نمای لوکس و شیکی برای ساختمان به ارمغان خواهد آورد.
  • مجموعه احسانی در کنار اجرا و نصب انواع کناف قابلیت تامین و فروش تمام صفحات کناف مخصوص دیوار و سقف را داشته و با فروش بهترین متریال موجود در کشور به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه خواهد داد.
  • شرکت آکس طرح و ساخت با داشتن نمایندگی فروش با سرویس انبار در استان تهران و غرب ایران، آماده ی خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.
  • بازوی محرک طرح کناف و جلوی زیبای خانه و محیط نور و رنگ هستند.
  • پیچ های به کار رفته برای نصب کناف ها در این مرحله، پیچ های کونیک نام دارند.

برای این منظور استفاده از روش هایی نظیر استفاده از عایق در فضاهای خالی دیوار ̜ دو لایه کردن صفحات ̜ استفاده از استادهایی با پهنای بیشتر ̜ دو تایی کردن سازه ها پیشنهاد می شود. صفحاتی که بر روی این قاب های فلزی نصب می شوند دارای لبه ای با پخ ملایم هستند که به وسیله نوار و خمیر درزگیر ̜ درزگیری و مسلح می شوند. این صفحات بر روی مقاطع فلزی با وزن بسیار کم که مقطع آن ها به شکل C یا U فرم داده شده اند نصب می شوند که در واقع ساده ترین نوع دیوار جداکننده می باشند. قابل استفاده در فضاهایی با کاربری مسکونی و تجاری و مناسب برای طراحی داخلی.

در زیر مصالحی که در کناف کاری استفاده می شود لیست کرده ایم و کاربرد آن ها را به صورت کلی عنوان کرده ایم. چنانچه برش صفحه ها در عرض های کم (۵تا۲۰ سانتی متر) موردنظر باشه از ابزار برش نواری بکار گرفته می شود این ابزار امکان اجرای برش های منحنی را نیز دارا می باشد و برای در آوردن جای کلید پریز برق نیز از قطعات گردبر در قطرهای مختلف استفاده می شود. سبک بودن مواد کناف حمل آن را برای کارگران آسان تر و اجرای کناف را سرعت می بخشد. یکی از پرکاربردترین مصالح در ساخت وساز که با استقبال زیادی مواجه شده است اجرای کناف می باشد.

این مزیت باعث بالا رفتن طول عمر سازه های کناف می شود زیرا مانند مصالح سنتی گذشته نیاز به خرابکاری ندارد. سقف های کاذب مشبک کناف، از شبکه سازه های سپری و تایل های سقفی تشکیل می شوند. شبکه مذکور به وسیله آویزهای قابل تنظیم، به سقف اصلی متصل گردیده و تایل ها به صورت وزنی درون این شبکه قرار می گیرند.

سرعت بالا در اجرای سقف کاذب کناف با حداقل افراد متخصص و در کمترین زمان قیمت کناف سقف میباشد. سقف های کاذب کناف را بلافاصله بعد از نصب میتوان رنگ کرد که سبب کاهش اتلاف وقت میگردد. کناف کاری سقف که موضوع اصلی این مقاله است، یکی از اموری است که این روزها هنگام بازسازی ساختمان به آن پرداخته می شود و یکی از انواع سقف کاذب به شمار می آید.

سقف کاذب کناف ، سقف کناف ، اجرای کناف سقف کاذب کناف فروش و اجرا توسط شرکت ایده نو به همراه لیست قیمت تیر 1401 سقف های مشبک شامل باکس ساده حاشیه، باکس نور پنهان حاشیه، منحنی، قوسی و گنبدی می باشد که هر کدام با توجه به طرحی که انتخاب می گردد، استفاده می شوند. در خدمات کناف از مرحله ی شروع به ساخت تا مرحله نصب و راه اندازی محصولات پروسه ای است که بایستی تماما تحت نظر متخصصین مربوطه کنترل و آنالیز شود. اگر کارفرما دوست داشته باشد که دیوار و سقف کاذب کناف رنگ آمیزی شود، نوبت به درزگیری و بتونه کاری کناف می رسد تا برای رنگ آمیزی آماده شود. اجرای سقف کاذب کناف خود آویز، اقتصادی است و با هزینه کم می توان آن را پیاده سازی کرد.

صفحات روکش دار گچی مقاوم در برابر رطوبت MR :

بنابراین کاربرد سقف کنافی در محیط های مرطوبی مثل زیر زمین و حمام ممکن است دچار تغییراتی شود و محیط را برای رشد قارچ ها فراهم کند. برای حل این مشکل باید برای کناف از پوشش فایبر گلاس استفاده کنید. کناف یک سیستم بدون درز و یکپارچه است که به منظور اجرای دیوارها و سقف‌‌های کاذب استفاده می‌شود.

شرکت کناف ایران (کی پلاس)