شرکت سرمایه گذاری استان همدان ملی صنایع مس ایران-دیزما

طرح و ساخت پرسا فعال در حوزه آشپزخانه و تجهیزات صنعتی، آماده ارائه هرگونه خدمات و همکاری با بخش های مختلف کشور می باشد. شرکت مس طی هشت‌سال گذشته و از زمان ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در 29 بهمن 1392 با تشکیل کارگروه‌های متفاوت تلاش کرده تا با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی به این سیاست‌ها جامه عمل بوشاند. به رغم تمام محدودیت‌های حاصل از شرایط شیوع کرونا، شاهد رشد 14درصدی کاتد و 18درصدی آند نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی حکمی دکتر مسعود رحمتی را به سمت معاون هماهنگی این شرکت منصوب کرد. یازدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران Minex ۲۰۲۲ با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران آغاز خرید پارچ مس به کار کرد. شرکت ملی صنایع مس ایران با استخراج، به دست آوری و سپس بهره‌برداری از معادن مسکشور و تولید محصولات با ارزش و باعیار بالای سنگ معدن و دستاوردهای مسی مانند کاتد، اسلب، بیلت، مفتول ۸ میلیمتری و غیره توانسته سهم عظیم و منحصر به فردی در استخراج و توسعه این صنعت در کشور را از آن خود نماید. رشد ۸ درصدی تولید کاتد تا پایان آبان‌ماه سال جاری عملکرد شرکت ملی صنایع مس ایران تا پایان آبان ماه، نشان دهنده… به منظور تکمیل زنجیره صنعت مس از معدن تا محصولات پایین دستی، شرکت بابک مس ایرانیان با مشارکت شرکت ملی مس، پروژه احداث کارخانه توليد کنسانتره مس با روش فلوتاسیون به ظرفيت حدود 101 هزار تن در سال را در 30 کيلومتري شمال شهربابک در استان کرمان از سال 1397 شروع کرده است.

شرکت سرمایه گذاری استان همدان ملی صنایع مس ایران-دیزما

علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی قهرمانی تیم تکواندوی مس سونگون ورزقان را تبریک گفت. شرکت ملی صنایع مس ایران در سال ۱۳۵۱ تحت عنوان شرکت سهامی معادن مس سرچشمه در شهر رفسنجان، تأسیس شد و در سال ۱۳۵۵ به شکل کنونی تغییرنام داد. اکنون اکثریت سهام این شرکت متعلق به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (۱۲٪)، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین (۵٪) و سهام عدالت می‌باشد. سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به انتخاب سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) تندیس برنزین بهره‌وری (بالاترین جایزه اهدایی) را دریافت کرد. نمایندگان کانون بازنشستگی شرکت مس با علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران دیدار کردند. در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران، سود نهایی 25 تومان به ازای هر سهم تعیین شد.

جلسه کمیته محیط زیست و منابع طبیعی جلسه پنجم کمیته محیط زیست و منابع طبیعی در روز ۵ آذر ماه در محل دفتر…

تولید ۲.۷ میلیون تن سولفوراکسید و باطله در معدن سرچشمه طی شهریور

با دعوت از دوستان خود می توانید امتیاز بگیرید و به دوستانتان در ایجاد ارتباطات کاری و صنعتی کمک کنید. امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد. امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد. لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شؤنات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند٬ تمسخر و توهین باشد. همچنین معاملات نقدی و معاملات آینده را تنظیم می‌کند و در کنار آن باعث شفاف‌سازی و منصفانه‌شدن قیمت‌ها در بازار می‌شود. همایش‌ها با چند هدف از جمله بررسی چالش‌ها در کشور برگزاری می‌شوند ضمن اینکه این همایش‌ها و نمایشگاه‌ها به اطلاع دولتمردان خواهد رسید.

  • به ویژه که آثاری از کوره‌های ذوب متعلق به هزاران سال پیش در کوه‌های اطراف این معدن پیدا شده که از آن‌ها برای ذوب سنگ‌های مس با عیار زیاد استفاده می‌شده است.
  • از سال۹۳ تاکنون ۳۲۲۵۶متر حفاری مغزه گیری اکتشافی به انضمام نظارت کارگاهی، لاگینگ مغزه‌های حفاری، آرشیو مغزه‌ها، آماده‌سازی و آنالیز نمونه و اعتبارسنجی داده‌های اکتشافی انجام شده است.
  • در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ و تیراندازی به سوی زائران و نمازگزاران در کنار مضجع شریف، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران پیام تسلیت صادر کرد.
  • فروش شرکت ملی صنایع مس ایران در فروردین ماه با افزایش ۱۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل به ۱۴,۰۰۷,۹۴۶ میلیون ریال رسید.
  • با فرارسیدن ایام اربعین و آغاز پیاده روی زائران به سمت کربلا و نجف، شرکت ملی مس ایران، در مسیر زائران موکب هایی بر پا کرده است.
  • حسن روحانی رییس جمهور افتتاح طرح ذخیره و صادرات اسید سولفوریک توسط شرکت ملی صنایع مس ایران در بندرعباس را بسیار مهم و با اهمیت دانست.

بطور كلی استحصال فلزات از سنگ معدن به دو روش پیرومتالورژی و هیدرومتالورژی صورت می گیرد. فرآیندهای پیرومتالورژی از آغاز تاریخ بشر مورد استفاده قرار گرفته‫اند و امروزه بیش از 95 درصد فلزات با استفاده از این روشها تهیه می‫شوند. گرچه تاكنون روشهای پیرومتالورژیكی غالب بوده‫اند، اما در سالهای اخیر روشهای جدید هیدرومتالورژیكی مورد توجه قرار گرفته و تولید مس و سایر فلزات پایه از طریق این روشها افزایش چشمگیری داشته است. بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته در سال 1376 ، ذخایر معدنی مس در كل جهان (به استثنای چین و شوروی سابق) معادل میلیون تن برآورد گردیده است و ذخیره معادن مس ایران حدود 1900 میلیون تن با 14 میلیون تن مس محتوی می‫باشد كه حدود 3 درصد از ذخایر معدنی مس جهان را در بر می‫گیرد. طبق بررسیهای انجام شده، ایران از لحاظ ذخایر معدنی مس بر روی كمربند جهانی این فلز قرار گرفته است كه در راستای محور شمال غرب ـ جنوب شرق كشور امتداد دارد.

شرکت ملی صنایع مس ایران در مرداد ماه چهار هزار و ۸۴۰میلیارد تومان درآمد کسب کرد که نسبت به تیر ماه ۲۹درصد کاهش یافته اما نسبت به میانگین ۱۲ماهه گذشته، ۲۴درصد افزایش نشان می‌دهد. اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس از روند احداث و تجهیز ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان بازدید کرده و پایان آبان ماه را زمان تحویل زمین چمن طبیعی این ورزشگاه جهت انجام بازی‌های لیگ برتر اعلام کرد. مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس‌کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای از گشایش انبار مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران برای انجام معاملات ناپیوسته گواهی سپرده کالایی مس از فردا (دوشنبه ۲۹ آذرماه) در بورس‌کالا خبر داد.

بهره گیری از دانش فنی مهندسان ایرانی برای استفاده در معادن زیمبابوه