صرافی کوکوین-آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوکوین-نظارت

مجموعه میهن بلاکچین به‌طور پیوسته هدف گسترش تکنولوژی بلاک چین و ارزهای دیجیتال در ایران و در سطح جهانی را دنبال می‌کند. توجه داشته باشید که پس از واریز رمز ارز به صرافی کوکوین برای آغاز ترید در این صرافی ابتدا باید موجودی خود را از حساب اصلی یا main account به حساب معاملاتی یا trading account منتقل کنید. از جمله دلایل محبوبیت این پلتفرم که آن را جایگزین مناسبی برای بایننس می کند، پشتیبانی آن از تعداد زیادی از بازارهای ارزهای دیجیتال و صرافی است. طبق آمار در 9 سپتامبر، 1400 صرافی کوکوین از 860 بازار پشتیبانی می کنند. البته این عدد در مقایسه با 1408 بایننس بسیار کمتر است، اما در مقایسه با صرافی های محبوبی مانند Kraken و FTX همچنان در وضعیت بهتری قرار دارد. واقعا نیازی نیست هیچ گونه احراز هویتی در این سایت انجام دهید و هویت ایرانی خودتون رو بهشون نشون بدید!

  • در ادامه، اگر می‌خواهید ارز دیجیتال مورد نظرتان را به حساب دیگری انتقال دهید، کافی است که آدرس حساب مقصد را داشته باشید.
  • در این بخش باید تریدینگ کد خود را که در بخش قبل ایجاد کردید را وارد کنید و روی گزینه Confirm کلیک کنید.
  • وارد کردن اطلاعات KuCoinدر قسمت ایمیل ، ایمیل مورد نظرتان را وارد کرده و روی گزینه Send کلیک کنید تا کد تایید به ایملیتان ارسال گردد.
  • در عکس بالا فهرست سفارشات فروش بیت کوین در ازای تتر را مشاهده می‌کنید.

به محض ورود در صرافی کوکوین، در گوشه سمت راست پایین صفحه، نوار مخصوصی وجود دارد که باید رمز معاملاتی خود را در آن وارد کنید؛ این کار باعث می‌شود که میزان امنیت ترانش و معاملات شما افزایش یابد. با وارد کردن رمز معاملاتی و ورود به بخش معاملات صرافی کوکوین، سفارش‌های مختلف به صورت خودکار برای شما به نمایش در می‌آیند و اینجاست که می‌توانید معامله خود را شروع کنید. بدیهی است که پیش از انجام دادن هرگونه معامله در فضای صرافی کوکوین، باید حساب اختصاصی خودتان را بسازید.

پس از ورود به این منو ابتدا رمزارزی که می‌خواهید واریز کنید را انتخاب کرده و سپس حسابی که می‌خواهید این رمزارزها به آن واریز شود را انتخاب می‌کنید. با فعال کردن این قسمت در‌صورتی که آیپی شما تغییر پیدا کند و از جای دیگری کسی وارد حساب شما شود، سیستم این ورود را غیرقانونی شناسایی می‌کند و بلافاصله از حساب شما خارج می‌شود. سپس در کادر معلوم شده در این صفحه، عبارت مورد نظر خود را وارد کنید و روی گزینه ارسال یا Submit کلیک کنید. با کلیک کردن بر گزینه Set در قسمت عبارت امنیتی برای برداشت یا Withdrawal Safety Phrase وارد صفحه‌ای می‌شوید و این عبارت را وارد کنید. کارمزد سازنده و گیرنده در معاملات مشتقه در این صرافی برابر با صفر است و بیشتر از ۹۰ جفت‌ارز مختلف برای معامله در ابزار مشتقه در این صرافی وجود دارد. براساس آمار موجود در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ، حجم معاملات نقدی در صرافی KuCoin در 24 ساعت گذشته (در فوریه ۲۰۲۲) بیشتر از 1 میلیارد و 500 میلیون این سایت دلار است.

مراحل ثبت سفارش استاپ لیمیت در صرافی کوکوین

صرافی کوکوین-آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوکوین-نظارت با لینکی که بالای تصویر برای شما قرار داده شده است وارد سایت کوکوین شوید و از بالای صفحه سمت راست گزینه ی sign up را انتخاب کنید. KuCoin برای سپرده ها هزینه ای دریافت نمی کند و برای برداشت ها هزینه ثابت متفاوتی دارد. زمان پردازش معاملات معمولاً به بلاکچین دارایی بستگی دارد، اما در مدت یک ساعت اجرا می شود، بنابراین برداشت ها معمولاً در عرض ۲-۳ ساعت به کیف پول کاربر می رسد. برداشت های قابل ملاحظه بیشتری به صورت دستی پردازش می شود، بنابراین کاربرانی که مقادیر بیشتری را برداشت می کنند ممکن است مجبور باشند هر بار ۴-۸ ساعت صبر کنند. در حال حاضر، کوکوین از سفارشاتLimit ، Market ،Stop Limit و Stop Market پشتیبانی می کند. اگر می خواهید ترید کنید، باید به برگه “بازارها” بروید و بازار مورد نظر خود را جستجو کنید.

در عوض استفاده از کیف پول‌های شخصی ایمن (مانند کیف پول‌های سخت‌افزاری) پیشنهاد می‌شود که بسیار خطر کمتری دارد و شما می‌توانید توکن‌های خود را از صرافی برداشت و به این کیف پول‌ها منتقل کنید. ارز اِکس، مقایسه کننده قیمت های لحظه ای صرافی های ارز دیجیتال در ایران است. رسالت ارز اِکس معرفی معتبرترین صرافی‌ها و یافتن بهترین و مناسب ترین قیمت‌های خرید و فروش در میان صرافی‌های آنلاین برای کاربران است. این صرافی حتی دپارتمان‌های داخلی کنترل ریسک را برای نظارت بر همه تراکنش‌ها به صورت روزانه اختصاص داده است.

امنیت صرافی کوکوین (KuCoin)