صرافی کوکوین-آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوکوین-نظارت

لطفاً با خدمات مشتری تماس بگیرید تا آن را برای شما بررسی کند. این بدان معناست که سفارش کاملاً پر شده از سقف حفاظتی قیمت ۱۰٪ فراتر خواهد رفت. بنابراین، بخش باقی مانده از سفارش برای جلوگیری از خطرات لغو می شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید KCS را با BTC که دارید بخرید، روی جفت KCS/BTC کلیک کنید. اگر از Time in Force خارج شوید، Good Till Canceled، GTC به طور پیش‌فرض اجرا می‌شود.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین و انتقال وجه

مثال قبل را در نظر بگیرید که در آن زمانی که قیمت به ۱.۰۶۶۶ رسید تعداد ۱۰۰ کوین به بهترین قیمت فروخته می‌شود. اکنون همه چیز آماده است و می‌توانید با خیال راحت از صرافی و خدمات آن استفاده کنید. دقت داشته باشید اگر تأیید هویت نکنید برداشت روزانه شما محدود است که البته با درنظرگرفتن قیمت ارز مقدار این محدودیت چندان مشکل بزرگی نیست. اگر هنوز در صرافی کوکوین عضو نشده اید، میتوانید با لینک زیر تخفیف ویژه ای در اولین معاملات خود دریافت کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ورود به صرافی کوکوین وب سایت خود باشید.

بسیاری از ایرانی‌ها از صرافی بایننس استفاده می‌کردند. اما از زمانیکه صرافی بایننس تصمیم گرفت احراز هویت را اجباری کند، به دنبال صرافی جدیدی هستند. صرافی‌های ایرانی عموما امکانات کمتری دارند و ارزهای کمتری را پشتیبانی می‌کنند.

نحوه فروش بیت کوین

در این مورد، او تصمیم می گیرد به جای آن ۳۰۰۰۰ تتر را برای تارگت خود در نظر بگیرد. ۲-جفت ارز معاملاتی را که می خواهید معامله کنید را در صرافی کوکوین پیدا کنید. کوکوین از یک مدل کارمزد گیرنده و سازنده برای تعیین کارمزدهای معاملاتی خود استفاده می کند. سفارش هایی که نقدینگی ارائه می کنند (“سفارش سازنده یا Maker”) کارمزد متفاوتی نسبت به سفارش هایی که نقدینگی می گیرند (“سفارش گیرنده یا Taker”) دریافت می کنند. کاربران می توانند از طریق دستگاه های موبایل، اندروید و iOS و از طریق وب به حساب های KuCoin خود دسترسی داشته باشند.

این صرافی در سال ۲۰۱۷ افتتاح شده است؛ اما تیم کوکوین در بخش «درباره ما» وب‌سایت نوشته‌اند که از اواخر ۲۰۱۳ روند بنیان‌گذاری این صرافی آغاز شده است. در زمان نوشتن این مقاله (اواسط ۲۰۲۱)، حجم معاملات روزانه کوکوین به‌طور میانگین به بیش از ۱.۵ میلیارد دلار می‌رسد. این عدد اگرچه حدود ۲۰ برابر کمتر از حجم معاملات بایننس است، همچنان نقدشوندگی بالایی را ایجاد می‌کند و برای بخش بزرگی از معامله‌گران کافی است.

صرافی کوکوین-آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوکوین-نظارت پیام‌های راهنما در هر مرحله برایتان ارسال می‌شود که می‌توانید با کلیک بر روی Got It آن‌ها را ببندید. بار دیگر در سمت راست و پایین صفحه پیام دیگری با عنوان Enable Futures Trading ظاهر می‌شود که باید روی دکمه‌ی Enable کلیک کنید. پس از ورود به وب سایت Kocoin.com دو نوتیفیکیشن برای شما باز می‌شود که نوتیفیکیشن بالایی را بلاک کنید و نوتیفیکیشن دیگر را هم ببندید. برای ساخت تیم اختصاصی هم می‌توانید روی دکمه «Create» بزنید. برای ساخت تیم، معامله‌گر باید بیش از ۲۰۰ دلار موجودی در حساب فیوچرز کوکوین خود داشته باشد. در صفحه ثبت‌نام کوکوین، ثبت‌نام با ایمیل را انتخاب کنید و سپس فرم ثبت‌نام را با ایمیل و گذرواژه انتخابی خود پر کنید.

آموزش شرکت در تورنومنت ۱ میلیون دلاری کوکوین