قیمت پکیج هوشمند سازی خانه ۱۴۰۱ ، هزینه هوشمندسازی خانه-خانه هوشمند آکو

هوشمندسازی علاوه بر مستاجران به مالکین هم کمک می‌کند تا علاوه بر اینکه با این کار ارزش خانه‌شان را بالا ببرند، عمر ساختمانشان را نیز افزایش دهند. شرکت های هوشمند سازی مانند تپ لایف این امکان را در یک اپلیکیشن تماماً فارسی و یکپارچه ارائه می‌دهد. در نتیجه نیازی نیست برای هر یک از بخش‌ها یک برنامه در تلفن همراه خود داشته باشید. یکی از مواردی که باعث قدرتمند شدن خانه های هوشمند می‌شود، سناریوهای هوشمند هستند. به عنوان مثال ممکن است زمان بیدار شدن قهوه‌جوش را روشن کنید، پرده‌ها را باز کنید، چراغ‌ها را روشن کرده و سیستم دزدگیر را غیرفعال کنید.

محصولات

با این سیستم‌های هوشمند، شما زمان بیش‌تری برای استراحت و گذراندن وقت خانه هوشمند تهران با عزیزانتان دارید. قیمت هوشمندسازی ویلا در تهران با توجه به برند دستگاه، گارانتی، ماژول های دستگاه و … متغیر می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت های هوشمندسازی خانه در تهران و نیز کسب مشاوره رایگان، با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمائید. با توجه به تامین کلیه ی تجهیزات و لوازم هوشمندسازی خانه و متعلقات آن بدون واسطه، قیمت های ارائه شده توسط شرکت آریا ایمن دقیقاً قیمت لیست شرکت های وارد کننده می باشد.

  • تنها کافی است شما با داشتن تکنولوژی خانه هوشمند و یک گوشی Smart ببینید پس از بیدار شدن از خواب قرار است چه کارهایی انجام دهید.
  • کلید لمسی یک پل دارای پنل کریستالی نشکن ولتاژ ورودی 100 ولت تا 256 ولت نمایشگر ال ای دی دو رنگ قابل جایگزینی با تمام کلیدهای قدیمی رنگ بدنه سفید و قاب دور نقره ای توان خروجی در لامپ ال ای دی 500 وات و در سایر لامپ ها…
  • خانه ای را هوشمند می نامند که از سیستمی یکپارچه برای تحت کنترل بودن همه اجزا از قبیل سیستم روشنایی، حریق، امنیت، سیستم گرمایش و سرمایش و … بهره می برد.
  • چیزی که در خانۀ هوشمند وجود دارد و آن را از یک خانه معمولی متمایز می‌کند، “مغز” آن است.

کلیه لوازم دارای حافظه داخلی بوده و تنظیمات و سناریو ها در داخل وسیله ها ذخیره میشوند. این امر باعث عملکرد دقیق و بدون مشکل در هنگام قطع برق و اینترنت میگردد. با هوشمند کردن محیط زندگی و کار، آسایش را برای خود و دیگران تضمین خواهید کرد. در منزل یا محل کار با هوشمند سازی لوازمی از قبیل روشنایی ، سرمایش و گرمایش ، سیستمهای صوتی و تصویری و … همزمان از چندین مزایا بهره مند خواهید شد. در این روش، سنسورها اطلاعات را به یک مرکز کنترل یا همان قلب سیستم هوشمند ارسال می کنند. در آنجا این اطلاعات مورد تحلیل قرار می گیرد و فرمان لازم به دستگاه های مختلف داده می شود و باعث می شوند جریان برق قطع و وصل شود.

در ادامه قسمت های مختلف پکیج هوشمند سازی خانه مورد بررسی قرار می گیرد. در این مرحله بر اساس محصولات انتخاب شده توسط کارفرما و پیش بینی یکسری امکانات خانه هوشمند در آینده ، لوله گذاری و سیم کشی پروژه با نظارت کارشناس فنی شرکت پلان انجام می شود. البته که در ادامه بیشتر در مورد این فناوری مورد توجه و نوین صحبت خواهد شد اما بدانید که این تکنولوژی بسیار کاربردی به ایران نیز رسیده و بسیاری از شرکت‌ها اقدام به پیاده‌سازی خانه هوشمند در تهران و سایر شهرستان‌ها می‌کنند.

آیفون خانه هوشمند

با فعال کردن آن روی گوشی موبایل هر روز صبح این امکانات برای شما فراهم شود. سناریوی پیشنهادی بعدی سناریوی سفر است که می تواند با مراحل بستن شیر اصلی آب، بستن شیر گاز، فعال کردن سیستم امنیتی، فعال کردن قفل های درب ها، خاموشی تمام سیستم های روشنایی و صوتی و تصویری و هر المان دیگری که مد نظر شما است همراه باشد. خانه هوشمند یا Smart Home به خانه ای اطلاق می گردد که کلیه تجهیزات آن به صورت یکپارچه و هوشمند کنترل می شود. در خانه هوشمند از تجهیزات سخت افزاری هوشمندسازی ساختمان شامل ماژول های هوشمند، انواع سنسورهای حرکتی، دما، رطوبت، کلید های لمسی هوشمند، آیفون هوشمند، تاچ پنل های هوشمند و نرم افزارهای هوشمند موبایل استفاده می گردد. غالباً در خانه هوشمند ، اجزا و لوازم برقی توسط یک دستگاه مرکزی کنترل میشوند و طبق برنامه ها و سناریوهایی که به آنها داده میشود عمل می کنند.

قیمت پکیج هوشمند سازی خانه ۱۴۰۱ ، هزینه هوشمندسازی خانه-خانه هوشمند آکو

سیستم های نوین هوشمندسازی ساختمان مبتنی بر اینترنت اشیا به دلیل عدم نیاز به زیرساخت های تاسیساتی برای هوشمندسازی بسیار ارزان تر از خانه های هوشمند BMS هستند. در استفاده از این سیستم هوشمند سازی نیز یک مرکز کنترل وجود دارد که همه اطلاعات را دریافت می کند. وظیفه ذخیره سازی سناریوها، دریافت کدها از ریموت و نهایتا ارسال آن به سمت ماژول مورد نظر را دارد.

کاربری خانه هوشمند برای واحدهای مسکونی