لایحه افزایش حقوق کارکنان دولت در دستور کار مجلس

گزارش کمیسیون اصل(۹۰) قانون اساسی در مورد انتشار اوراق مالی اسلامی در سال ۱۳۹۹ و تبعات ناشی از آن در دستور کار امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین بررسی تقاضای دوفوریت در مورد لایحه الحاق پنج تبصره به ماده(۲) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان وبررسی تقاضای دوفوریت در مورد طرح الزام دولت به اجرای دیپلماسی اقتصادی با رویکرد تقویت حوزه های صنعتی، تولیدی و خدماتی در دستور کار امروز قرار دارد.

انتخاب یک نفر از هر کدام از کمیسیون های اقتصادی و قضائی و حقوقی به عنوان ناظر در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز،انتخاب یک نفر از هر کدام از کمیسیون های قضائی و حقوقی، اقتصادی، شوراها و امورداخلی کشور به عنوان ناظر در شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرائم پولشوئی و تأمین مالی تروریسم وانتخاب دو نفر از کمیسیون فرهنگی به عنوان عضو شورای نظارت برسازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دستور کار امروز نشست علنی قرار می گیرد.


منبع: https://www.irna.ir/news/84927234/%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AD%D9%87-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3

همچنین در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران(ارجاع از جلسه علنی) وگزارش شور دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار نمایندگان قرار می گیرد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری (ارجاع از جلسه علنی) وگزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح حمایت از مالکیت صنعتی(اعاده شده از شورای نگهبان) مورد بررسی قرار گیرد.

گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد طرح تامین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور وگزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران ودولت جمهوری کرواسی در مورد کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نشست علنی امروز- یکشنبه ۸ آبان ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۱۱ تن از نمایندگان آغاز شد.