لیست قیمت و پرفروش ترین مدل های ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند شیائومی کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و

با چنین قیمتی امکاناتی مثل نمایشگر لمسی، پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوا، اعلان اپلیکیشن‌های مختلف مثل واتساپ و تلگرام، امکان رد تماس و اندازه‌گیری ضربان قلب را در اختیارتان قرار می‌دهد. گجت‌های پوشیدنی را می‌توان به دو دسته‌ی کلی «ساعت هوشمند» و «مچ بند هوشمند» تقسیم کرد. دسته‌ی اول شباهت بیشتری به ساعت‌های‌ کلاسیک دارند، بزرگ‌تر هستند، گران‌ترند و امکانات بیشتری درمقایسه‌با مچ بندهای هوشمند دراختیارتان قرار می‌دهند. درمقابل، مچ‌بندهای هوشمند نمایشگر کوچک‌تری دارند که اطلاعات کمتری را درمقایسه‌با ساعت‌های هوشمند به‌نمایش می‌گذارند. قیمت ارزان‌تر و امکانات ارتباطی کمتر و فاصله‌گرفتن با طراحی کلاسیک از دیگر مشخصات مچ‌بندهای هوشمند است.

مقاومت بالا در برابر آب و گرد و غبار از دیگر آیتم‌های مهم این محصول است که نظرات مثبت کاربران را هم به دنبال داشته است. ازاین‌رو در طول تمرین تجزیه و تحلیل دقیقی را هنگام انجام حرکات به نمایش می‌گذارد. براساس ادعا هواوی ما انتظار داریم با یک بار دریافت شارژ تا 14 روز دوام آورد و برای استفاده سنگین‌تر نیز تا eight روز نیز شما را همراهی می‌کند که باز هم قانع کنندهمی‌باشد و نظرات کاربران را به سوی خود جلب کرده‌است. تمام این قابلیت‌ها در کنار طراحی مناسب سبب شده تا این مچ بند از برند هواوی در لیست بهترین مچ بند هوشمند 2020 قرار گیرد و کاربران زیادی به خرید آن ترغیب شوند.

این نمایشگر 1.forty seven اینچی به یک پنل AMOLED مجهز شده و گشت و گذار در رابط کاربری را ساده تر از همیشه می کند. این نمایشگر با مصرف هرچه کمتر انرژی موجب شده هواوی بند 6 حدود 2 هفته شارژدهی داشته باشد که زمان بسیار مطلوبی بنظر می رسد. از نمایشگر که بگذریم، در بخش سنسور های پایش سلامت نیز هواوی بند 6 سربلند بیرون آمده و می تواند به صورت 24 ساعته ضربان قلب تان را پایش کند یا میزان استرس تان را مانیتور کند. فناوری PPG و سنسور مادون قرمز نیز در این محصول گنجانده شده و کارایی هر چه بیشتر آن را نوید می بخشد. در بخش فعالیت های ورزشی نیز هواوی Band 6 با دارا بودن ninety six حالت ورزشی جزو کامل ترین های بازار به شمار می آید و می تواند به خوبی نیاز هایتان را پاسخ گویی کند.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Sh Mi Band 6

در میان انبوهی از مچ بندهای هوشمند موجود در بازار برخی از شرکت ها توانسته اند با طراحی های مناسب و کاربرپسند ، بخش بزرگی از سهم بازار را در اختیار داشته باشند. ما می خواهیم در ادامه ده مدل از پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند در بازار را بیان کنیم. ناگفته نماند قابلیت کنترل موسیقی و جواب دادن تماس‌ها ازطریق بلوتوث مختص نسخه‌ی پرو GTR three است.

اگر می‌خواهید یکی از بهترین مچ‌بندهای هوشمند را با قیمتی مناسب خریداری کنید، می‌توانید این مدل را در انتخاب‌های خود قرار دهید. دستبند هوشمند شیائومی مدل می باند ۵، نسبت به نسل قبلی یعنی Mi Band 4، تغییرات ویژه‌ای داشته و به همین دلیل جزو بهترین مچ‌بندهای هوشمند شناخته می‌شود. این شرکت در تلاش است تا بتواند محصولات خود را در هر نسل ارتقا بدهد. افزایش سایز ۲۰ درصدی صفحه نمایش می بند ۵ نسبت به می بند ۴، یکی از همین قابلیت‌هاست که باعث شده است، اطلاعات بیشتری برای کاربران در معرض نمایش قرار بگیرد. نمایشگر Amoled، ۱.۲ اینچی این مچ‌بند هوشمند توسط یک شیشه ۲.۵D محافظت می‌گردد. مچ‌بند هوشمند می بند ۵، توسط حسگر زیستی که روی آن تعبیه شده است، به راحتی می‌تواند در طی شبانه‌روز ضربان قلب شما را اندازه‌گیری کند.

  • همچنین این مچ بند افزایش قیمت 20 درصدی را به همراه داشت که در ادامه ما جدیدترین و آخرین مدل ها را برای شما معرفی کردیم تا شما به راحتی بتوانید طبق نیازها و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید.
  • از دیگر قابلیت‌های برجسته Mi Band 5 می‌توان به مقاومت در برابر 5 اتمسفر اشاره کرد.
  • نمایشگر این نمونه در لیست بهترین مچ بند هوشمند 2022 از اندازه‌ای برابر 1.forty seven اینچ برخوردار است.
  • براساس ادعا هواوی ما انتظار داریم با یک بار دریافت شارژ تا 14 روز دوام آورد و برای استفاده سنگین‌تر نیز تا 8 روز نیز شما را همراهی می‌کند که باز هم قانع کنندهمی‌باشد و نظرات کاربران را به سوی خود جلب کرده‌است.

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم. اگر دوست ندارید فیتنس ترکر خود را مرتباً روشن نگه دارید ، این ساعت باتری سلولی دارای یک دکمه است که می تواند تا هشت ماه از آن استفاده کند. مدل Mi Band 4 R-04 قابلیت تنظیم بند از one hundred fifty five تا 216 میلی‌متری را دارد. اما وقتی استفاده کردید متوجه خواهید شد که چرا به این نکته اشاره کرده‌ام.

روی این مچ بند صفحه نمایش 1.forty seven اینچی تعبیه شده که از نوع آمولد است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا انواع محتواها را با کیفیت 368 در 194 پیکسل تماشا کنید. علاوه بر این این نمایشگر از وضوح و کیفیت خوبی برخوردار است که سبب شده تا رنگ‌ها بسیار زنده‌تر و با کنتراست بالا مشاهده شوند. این نمایشگر در روشن‌ترین روزها و در معرض نور خورشید بدون کاهش کیفیت محتواها را به نمایش می‌گذارد. صفحه نمایش همیشه روشن به شما این اجازه را می‌دهد تا همیشه بتوانید ساعت و تاریخ را در هر مکانی مشاهده کنید. دکمه در سمت راست بدنه این نمونه در لیست بهترین مچ بند هوشمند 2022 دکمه‌ای قرار گرفته که حالت‌های تمرین را به نمایش می‌گذارد و با ضربه دوم به راحتی به صفحه اصلی برمی‌گردید. در قسمت پشتی مچ بند دو پین مغناطیسی در کنار حسگرهای ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون تعبیه شده که ساعت از طریق انرژی مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

لیست قیمت و پرفروش ترین مدل های ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند شیائومی کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و

این باعث می‌شود وقتی مچ دست خود را بالا می‌برید، نمایشگر ساعت به‌طور خودکار روشن شود. اکثر ساعت‌های هوشمند شیائومی برای بانوان مناسب هستند؛ ولی مدل‌هایی مثل Mijia Quartz یا Amazfit Stratos به‌لطف بدنه‌ی زیبا و ظریفشان، بیشتر از بقیه مدل‌ها برای بانوان مناسب هستند. ساعتهای معرفی شده تاکنون توانایی ردیابی ورزشی را به خوبی پوشش داده اند. قابلیت جالب دیگر این دستبند سلامتی امکان تحلیل خواب شما و همچنین نظرات کامل بر روی خواب شما می‌باشد. در این مدل شما متوجه خواهید شد که شیائومی توانسته در افزایش صفحه‌نمایش آن به خوبی کار کند.

مچ بند هوشمند کد M4

این امکان جدید ممکن است به نمایشگر بزرگ‌تر اشاره داشته باشد، همچنین سرنخ‌هایی وجود دارد که طبق آن‌ها کیفیت نمایشگر دستبند جدید افزایش یافته است. رابط کاربری دستبند نیز دستخوش تغییر شده است؛ در تصویر فوق می‌توانید شماری از صفحات پیش فرض برای ساعت را مشاهده فرمایید. دستبند هوشمند جدید شیائومی یک گیرنده داخلی GPS دارد که به کمک آن اطلاعات دقیق سرعت و مسافت پیموده شده را به کاربر نشان می‌دهد تا بتواند دقیق‌تر فعالیت‌های جسمانی خود را بررسی کند. البته نباید از این گیرنده انتظار ناوبری داشت چرا که نمایشگر دستبند بسیار کوچک است. برای موقعیت یابی سریع‌تر نیز برنامه دستبند که روی گوشی نصب است اطلاعات A-GPS را به دستبند بهترین کفپوش 207 ارسال می‌کند.

مچ بند زیبای هواوی در four رنگ جذاب عرضه شده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند با توجه به سلیقه خود انتخابی درست داشته باشند. این مچ بند دارای یک نمایشگر مستطیل شکل با ابعاد 43 در 25.4 در eleven.45 میلی متر می‌باشد که بدون احتساب وزن تنها 18 گرم دارد. این سبکی و بهره‌مندی از اندازه مناسب سبب شده تا در طول شبانه روز بتوانید به راحتی و بدون احساس سنگینی از قابلیت‌های مچ بد لذت ببرید. بند آن سیلیکونی و نرم است که با یک قفل سگکس ساده باز و بسته می‌شود. در ساخت بدنه آن از مواد پلی کربنات استفاده شده که استحکام خوبی به محصول بخشیده‌است.