نرم افزار CRM چیست؟ مزایا، آمارها و دموی رایگان CRM-نرم افزار CRM

آمار نشان می‌دهد استفاده از این سیستم روز به روز در حال افزایش است. اما با این وجود هنوز هم برخی از افراد در به کار گیری از آن شک دارند و نمی‌دانند که این نرم افزار واقعاً به کسب و کار و فعالیت آن‌ها کمک می‌کند و اصلاً به آن نیاز دارند یا خیر. با نرم افزار CRM مثل یک شبکه فعالیت کنید تا فروش حداکثری داشته باشید! به کمک نرم افزار مدیریت فرآیند و کسب اطلاعات لحظه ای از گردش کار در سازمان، می توانید مانند یک تیم منسجم، فعالیت های هر روز خود طرح ریزی و اجرا کنید. نرم افزار ویتایگر تا کنون در سایت sourceforge بیش از 4.9 میلیون دانلود در دنیا داشته، که همین موضوع مهر تاییدی بر امنیت این نرم افزار است. با تکمیل ثبت نام، فایل نصب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسی برای شما ارسال می گردد.

هدف این نرم افزار حفظ ارتباط با مشتری، جلب رضایت مشتری، افزایش فروش و نگهداری اطلاعات مشتری در یک فضای امن نرم افزار سی ار ام است. این نرم افزار به علت وجود زیر سیستم‌های متنوع، نیازمند آموزش‌های فراوان از سوی کارشناسان فروش است. این روزها شرکت‌هایی که نرم افزار crm را به مشتریان ارائه می‌کنند کم نیستند و انتخاب مناسب‌ترین و بهترین نرم افزار crm را می‌توان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران و کارآفرینان دانست. مدیران و کارآفرینانی که به‌دنبال یافتن یک نرم افزار crm مناسب برای مجموعه کاری خود هستند، تلاش می‌کنند که بهترین شرکت‌های ارائه کننده crm را به سرعت شناسایی کنند. نرم افزار crm با امکان فوق العاده تحت وب / تحت ویندوز هر آنچه که شما از یک نرم افزار مدیریت ارتباط از مشتریان انتظار دارید.

لیست بهترین نرم افزار crm | بررسی انواع نمونه های (خارجی و ایرانی) نرم افزار crm

یکی از کلیدهای موفقیت سازمان‌تان برقراری ارتباط صحیح با مشتری است. گزارش ساز نرم افزار CRM پارس ویتایگر به مدیران واحدهای مختلف کمک می کند که پروسه زمانبر طراحی و ساخت گزارشات را تنها با چند کلیک ساده بسازند. همچنین می توانند گزارشات مختلفی هم بصورت داشبورد اطلاعاتی شخصی سازی نمایند.

  • تمامی اطلاعات مربوط به نماینده در نرم‌افزار نامبرده یکپارچه شده و گزارش تحليلي نسبت به وضعیت هر نماینده و یا گروه نمایندگان را دریافت کرده و با توجه به آن استراتژی‌های کسب و کار را تامین می‌نمایند.
  • پیام گستر یکی از محصولات نرم افزاری شرکت تجارت الکترونیک اول (تاسیس ۱۳۸۹) است.
  • نرم افزار سی آر ام به کسب و کارها کمک می کند تا خدمات تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ خود را هدفمند پیش ببرند.
  • حتی می توانید عملکرد شرکای فروش را از سیستم عامل مدیریت کنید تا اطمینان حاصل کنید که تیم شما بهترین عملکرد را دنبال می کند.
نرم افزار CRM دانا بسیاری از امکانات نرم افزار دانا دِسک رو برای مدیریت پشتیبانی مشتریان و ارائه بهترین خدمات رو در اختیار شما قرار میده، امکاناتی جذاب و کاربردی برای اینکه متمایز باشید و مشتریانی وفادار داشته باشید. نرم افزار مدیریت ارتباط با نمایندگان به شرکت‌ها کمک می کند که فرآیند‌های مرتبط؛ نظیر جذب نماینده، اعتبار سنجی اولیه، آموزش، ارزیابی‌های دوره‌ای و غیره را مدیریت کنند. نرم افزار سی آر ام سیلزفورس فقط برای استقرار نرم افزار به عنوان سرویس در دسترس است. در واقع باید بر انتظاراتتان از عملکرد CRM در سازمان واقف باشید، اینگونه می توانید تشخیص دهید که نرم افزار سی آر ام به کارتان می آید یا خیر. هم‌چنین در همین سایت، بخشی وجود دارد که ویژگی های منحصر به فرد نرم افزارهای CRM شرکتهای مختلف را مطرح می‌کند. اگر قصد داشته باشید نرم افزارهای ایرانی را خریداری کنید، فهرست ویژگی‌های مطرح شده در این نوع مقایسه‌ها، به شما دید می‌دهد که در مقایسه و ارزیابی، چه نوع فاکتورهایی را مد نظر قرار دهید.

۲- زیرساخت های سخت افزاری شما برای خرید نرم افزار CRM مناسب است؟

سابقه مشتری و تعداد و نوع ارتباطات با مشتریان قدیمی در فروش‌های آینده به آنها اهمیت بسیاری دارد که نباید این اطلاعات مهم را نادیده بگیریم. آموزش کار با نرم افزار CRM به زبان فارسی و انگلیسی و همچنین به زبان های دیگر موجود است. برای آشنایی با بهترین نرم افزار CRM ایرانی محتوای مربوط به آن را مطالعه کنید.

CRM تعاملی برای چه شرکت‌هایی مناسب است؟

نرم افزار CRM چیست؟ مزایا، آمارها و دموی رایگان CRM-نرم افزار CRM