نماینده مجلس: برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل قبول است

وی ادامه داد: ارتقای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه تحت پوشش وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اولویت‌های زاهدی وفا است.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در کمیسیون‌های مربوطه مجلس شورای اسلامی درباره برنامه‌های خود توضیحاتی ارایه کرده که قابل قبول بود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی ساز و کاری برای افزایش استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جامعه هدف وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله برنامه‌های زاهدی وفا برای ارتقای خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی است. 

علیزاده بیان کرد: جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قشر بزرگی از جامعه شامل کارگران، شاغلان، بازنشستگان، تعاونی‌ها را تشکیل می‌دهد که مجلس شورای اسلامی با توجه به وسعت وظایف کاری و شمار مخاطبان این وزارتخانه به دنبال آن است که معرفی و انتخاب وزیر اصلح و کاربلد تسریع شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش سخت‌افزاری مراکز درمانی تامین اجتماعی با نگاه توسعه متوازن و عدالت محوری از برنامه‌های مورد توجه وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه درمان تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به نگاه مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به زاهدی وفا خاطر نشان کرد:نمایندگان مردم در مجلس فردا (سه‌شنبه) به زاهدی وفا رای خواهند داد و با توجه به برنامه‌های ارائه شده در ادامه مجلس برحسب وظیفه ذاتی بر عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نظارت خواهد کرد و امید است وی در نظارت نیز سربلند باشد و بتواند برای قشر کارگران، بازنشستگان، شاغلان و تعاونی‌ها در دوره مسئولیت اقدامات موثری انجام دهد.

به گزارش ایرنا، محمدهادی زاهدی وفا اقتصاددان ۵۹ ساله، دارای دکترای اقتصاد از دانشگاه اتاوا در کانادا است. وی در سال‌های گذشته عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، رییس هیات مدیره هلدینگ صنایع نوین، رییس هیات مدیره رایتل و عضو شورای‌عالی الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت نیز بوده است. 

بازگشت آرامش به مجموعه تعیین حقوق و دستمزد، گواه عملکرد مطلوب زاهدی وفا

ساماندهی مراکز تولیدی از برنامه‌های محوری زاهدی‌وفا

علی‌اکبر علیزاده برمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زاهدی وفا در مدت سه ماه اخیر که سرپرستی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برعهده دارد عملکرد مطلوبی داشته و از جمله اقدام‌های شاخص وی، کشف فساد اقتصادی در مجموعه کاری‌اش است که تخلف‌هایی برای رسیدگی به دستگاه قضا گزارش شد.

در سوابق مدیریتی زاهدی وفا، معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت نهم، نماینده وزارت اقتصاد در شوراها و کمیسیون‌های تخصصی شورای‌عالی تحقیقات و فناوری (عتف)، شورای اقتصاد، کمیسیون اقتصادی دولت، شورای پول و اعتبار و  شورای‌عالی انرژی دیده می‌شود. 

علیزاده تصریح کرد: رشته تحصیلی مرتبط همراه با تجربه از ویژگی‌های مثبت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مبارزه با فساد اقتصادی از اولویت‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و از برنامه‌های شاخص وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

شهرستان دامغان با نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری مرکز استان سمنان قرار گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌ دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشته تحصیلی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه امور اقتصادی است، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های در اولویت وزیر پیشنهادی، ساماندهی مراکز تولید و بنگاه‌های اقتصادی در زمینه به‌روزرسانی و سودرسانی است.

وی اضافه کرد: صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی یا شرکت سرمایه‌گذاری شستا یک مجموعه عظیم است که اگر خوب کار کند نقشی مهم در بخش‌های مختلف از جمله رونق اقتصادی، اشتغال‌زایی و درآمدزایی دارد و عملکرد سه ماه زاهدی وفا نشان داده، وی آشنا و مسلط به کار است. 

زاهدی وفا همچنین سابقه عضویت در کارگروه ویژه نفت، شورای‌عالی توسعه صادرات غیرنفتی، ستاد تنظیم بازار، ستاد تدابیر ویژه اقتصادی شورای‌عالی امنیت ملی، کارگروه طرح تحول اقتصادی، شورای‌عالی تدوین برنامه پنجم، شورای‌عالی رفاه و تأمین اجتماعی، شورای آمایش سرزمین، شورای‌عالی آمار، کمیته ملی اهداف توسعه هزاره و کارگروه تدوین ضوابط حمایت از صادرات غیرنفتی را در کارنامه خود دارد و اینک با  معرفی رییس‌جمهور به‌عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت کار به مجلس معرفی شده است. 

نماینده مردم شهرستان‌ دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشت آرامش به مجموعه تعیین حقوق و دستمزد گواه عملکرد مطلوب زاهدی وفا در دوره سه ماه سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

نشست بررسی صلاحیت زاهدی وفا به‌عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا (سه‌شنبه) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.


منبع: https://www.irna.ir/news/84902633/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%B1%D9%81%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C

وی تاکید کرد: افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان که البته در شهریور ماه کمی با تاخیر به ثمر نشست از اقدام‌های شاخص زاهدی وفا در دوره سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

نماینده مجلس: برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل قبول است
محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی

توسعه متوازن مراکز درمانی از برنامه‌های اولویت‌دار زاهدی‌وفا