هارد دوربین مداربسته + معرفی انواع هارد دوربین مداربسته-امن باش

هاردهای به رنگ طلایی نیز برای استفاده در سرورهایی که عمل پردازش سنگین را انجام می دهند مورد استفاده قرار می گیرد. این قسمت از مهم ترین بخش های هارد است که وظیفه دارد Head را از مرکزی ترین نقطه دیسک تا کناری ترین نقطه جابجا کند. همانطور که گفته شد این قسمت توسط Actuator به شدت تحت کنترل است.

تماس با ما

اگر همچنان در انتخاب هارد مناسب برای دوربین مداربسته دچار تردید هستید و قانع نشده اید، کارشناسان مجموعه بزرگ تک پلاس در خدمت شما هستند. مجموعه تک پلاس با بیش از 10 سال تجربه ارزشمند، اقدام به ارائه خدمات در زمینه فروش دوربین مداربسته کرده است. اگر قصد خرید دوربین مداربسته و یا سایر لوازم جانبی نظیر هارد یا UPS یا… را دارید، تک پلاس آماده خدمت رسانی به شما است. در بازار هاردیسک های مختلف از برندهای متفاوتی وجود دارند که می توان از آن ها استفاده نمود.

این مدل از هاردها برای کار دائمی و سرعت عملکرد بالا برای استفاده در سرورهایی که نیاز به پردازش سنگین و کار دائم دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. پس این هاردها به عنوان هارد دوربین مداربسته نبوده و در این زمینه استفاده نمی شود. قبل از اینکه بخواهیم هاردی را برای سیستم دوربین مداربسته خود انتخاب کنیم ابتدا لازم است بدانیم هارد دوربین مداربسته باید چه خصوصیتی داشته باشد تا بتوان متناسب با آن بهترین هارد برای دوربین مداربسته خود را انتخاب کنیم. به صورت کلی دو مدل هارد HDD که مخفف است و هارد SSD که مخفف است در سیستم های نظارتی مورد استفاده قرار می گیرند.

براهام کوهن، به استخراج رمز ارز توسط هارد کامپیوترهای شخصی هر کس، اعتقاد داشت. تا این‌که از بازارهای چین خبر آمد که کم‌کم تقاضا برای هارد به شدت بالا رفته و قیمت‌ها به شدت افزایش خواهند داشت. در این هارد فناوری حفاظت از لرزش چرخشی پیشرفته برای نظارت بر هارد و تصحیح ارتعاشات خطی و چرخشی برای بهبود عملکرد در مقایسه با هاردهای دسکتاپ سنتی در محیط‌های با لرزش بالا استفاده شده است.

هارد دیسک های با لیبل سفید معمولا از کیفیت خوبی برخوردارند و اغلب برای کامپیوتر های خانگی مناسب هستند. استفاده از این نوع هارد در دوربین مدار بسته پیشنهاد نمی شود زیرا کامپیوتر های معمولی در روز نهایتا تا 8 ساعت کارکرد دارند اما دوربین مدار بسته به صورت 24 ساعته فعالیت دارند در نتیجه این نوع هارد پاسخگوی این حجم از تبادل اطلاعات و کارکرد نیست. قابل ذکر است برخی از مواردی که به آنها اشاره، جهت تشخیص نیاز دارند تا از نظر نرم افزاری هارد دوربین مداربسته تست و بررسی شوند که نیاز است دستگاه رکوردر توانایی انجام چنین بررسی هایی در آن وجود داشته باشد. تاکنون سازندگان بزرگی چون توشیبا اقدام به عرضه هارد دیسک‌های تخصصی برای دوربین مدار بسته نمونه‌اند که سری Toshiba S300 Surveillance نمونه‌ای خوب از آنهاست. این هارددیسک‌ها انتخابی عالی برای دوربین‌های مدار بسته و دستگاه‌های NVR / DVR هستند.

  • این ویژگی مهم از چشم افراد زیادی حتی آنها که هر روز با کامپیوتر سر و کار دارند دور مانده است و کمبود آن را حس نمی کنند.
  • هارد دیسک‌های Ultrastar با ارائه عملکرد قابل اعتماد، دارای قابلیت استفاده تا 550 ترابایت در سال را دارد.
  • (لحیم سردی وقطعی پایه های پورت چنانچه بورد دستگاه بیش از یک پورت ساتا داشته باشد از پورت دیگر برای اتصال هارد استفاده می کنیم .(در غیر این صورت پایه های سوکت ساتا را با احتیاط لحیم کاری می کنیم).
  • این موضوع کمک می کند تا مشتریان هنگام خرید هارد برای دوربین مداربسته سردرگم نشوند.

که نه تنها در بین هاردهای وسترن بلکه در بین تمامی هاردهای موجود در بازار خاص وجود دارد. نسخه طلایی هارد دیسک های WD با حداکثر ظرفیت ذخیره سازی 10 ترابایت و سرعت 7200 دور در دقیقه با حافظه کش 128 مگابایتی یا 256 مگابایت ارائه می‌شود. هارد دیسک‌های طلایی برای استفاده 24 ساعته مناسب هستند و می‌توانند حجم کاری 550 ترابایتی را در سال تحمل کنند. می‌توانید NAS را به عنوان یک شبکه ابری خصوصی برای مشاغل کوچک و دوربین مداربسته تحت شبکه IP در نظر وبسایت امن باش بگیرید.

آموزش تصویری نصب و راه اندازی پلی استیشن 4 (PS + نصب مجدد سیستم عامل پی اس 4

هارد دوربین مداربسته + معرفی انواع هارد دوربین مداربسته-امن باش