پیراهن لی مردانه

چرا که پیراهن لی سرمه ای با شلوار لی آبی روشن ترکیب خیلی زیبایی میسازد. شـما حتی میتوانید پیراهن جین تان رابا شلوار جین ست کنید. بـه تنها نکته اي کـه باید دراین باره توجه کنید رنگ لباس هایتان باشد کـه باید از دو رنگ یا تونالیته مختلف باشند. بعنوان مثال اگر پیراهن تان جین روشن اسـت، شلوارتان رابه رنگ جین تیره انتخاب کنید یا برعکس. در مورد کفشی کـه میخواهید با این استایل بپا کنید، هم اسنیکر و هم نیم بوت انتخاب مناسبی خواهند بود.

البته منظور ما محل رسمی دفتر شما نیست، بگذارید این پیراهن در تاریخ های خاص بماند تا همیشه متناسب با اندام شما باشد و طبیعی به نظر نرسد. این یقه به دلیل پیچیدگی هایش همچنان طرفداران خود را دارد و آقایان مدرن و شیک همچنان از آن در ست لباس های خود استفاده می کنند. این پیراهن جادویی باعث شد صنعت مد در دهه 1900 منفجر شود و امروز، 122 سال بعد، هنوز پیراهن لی سفید مردانه هم مد است. از فروشنده مناسب با خیال راحت سایز مورد نظر را سفارش دهید ، در اینجا فقط فروشنده معتبر مهم است . کیفیت جنس ودوخت آن مناسب است وبعدازشستشو رنگ آن بورنشد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت تدبیر تجارت برلیان می باشد .

فروشگاه اینترنتی لباس سارابارا در اواخر سال ۱۳۹۶ با بکارگیری نزدیک به نیم قرن تجربه‌ی شرکت در زمینه تولید، پخش و خرده فروشی لباس مردانه و لباس زنانه تأسیس شد. محیط پویا و خلاق به همراه اشتیاق، تلاش و شکیبایی همکاران مجموعه سبب شده تا با استفاده از دانش روز دنیا در زمینه‌ی طراحی، تولید، پخش و خرده فروشی پوشاک به ارائه‌ محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به صورت آنلاین بیانجامد. در سارابارا سعی بر این است که تجربه شیرینی برای مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لباس رقم بزنیم. این پیراهن لی با استفاده از پارچه جین (دنیم) دوخته شده است و در یک رنگ مشکی موجود است. پارچه دنیم، درشت بافت بوده و از صد در صد پنبه درست می شود.

کیفیت جنس ودوخت آن مناسب است وبعدازشستشو رنگ آن بورنشد.پیراهن لی مردانه بنده تا به حال چند خرید منتسب و چند نامناسب از دینی کالا داشته ام . فرق ادکلن فیک رو تو این مدل با اصل میگم که اگه کسی خواست بخره بتونه چک کنه. خرید از مجتمع ویلاژتوریست مختص به شهر خاصی نبوده و امکان خرید برای تمامی هموطنان عزیز فراهم شده است. با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت مکس بکس را می پذیرم .

در دوره ادواردین این پیراهن لباس روزمره مردانه بود و بعدها صنعت پوشاک مردانه پیراهن های راحت یا ساده را انتخاب کرد اما این نوع پیراهن همچنان بهترین انتخاب برای مهمانی های رسمی و قرارهای عاشقانه است. پیراهن لی جیب دار در دو مدل تک جیب و دو جیب تولید می شود که مدل پیراهن جین تک جیب دارای یک جیب ساده یا دکمه ای روی سمت چپ سینه میباشد و پیراهن جین دو جیب دارای دو جیب ساده یا دکمه ای روی هر دو سمت سینه میباشد. برای داشتن ظاهر کاملا رسمی با شلوار لی، پیراهن سفید آکسفورد به همراه کفش (قهوه ای چرم یا مشکی) مناسب می باشد.