پیراهن پشمی چهارخونه فروشگاه اینترنتی کاوالی مد

در هر فصل، کالکشن های جدید لباس توسط تیم تولید با در نظر گرفتن مد روز و سلایق مشتریان برند به بازار عرضه می شود. در حال حاظر تیم طراحی کمپانی با 60 طراح توانمند در هر کالکشن بیش از 4000 محصول روانه فروشگاه های برشکا در سراسر دنیا میکنند. استودیو معماری برشکا با هدف تاسیس و طراحی فروشگاه ها تاسیس شده است.

این گروه از پیراهن ها، خود به زیرگروه‌های دیگری همچون پیراهن چهارخونه ساده، چهارخونه ریز، چهارخونه درشت و چهارخونه شلوغ تقسیم می‌شوند. پیراهن پشمی مردانه چهارخونه می‌تواند به شما ظاهری شیک و جذاب هدیه دهد. اصولا این گروه از پیراهن‌ها برای هر فرد در هر رده سنی مناسب هستند و می‌توان آن‌ها را با انواع شلوار پارچه‌ای و کتان به راحتی ست کرد.

ما بیشترین تنوع و بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می مدل لباس چهارخونه پشمی دهیم. پیراهن چهارخانه مردانه برای افرادی که بیشتر به استایل اسپرت علاقه‌مندند، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین لباس‌ها در میان خانم‌ها و آقایان به حساب می‌آید. شاید بخواهید به یک مکان غیر رسمی و تقریبا راحت بروید، می‌توانید با پیراهن مردانه چهارخانه یک تیپ هنرمندانه، اسپرت یا جذاب بزنید. اگر قصد خرید بی واسطه پیراهن چهارخانه مردانه را دارید، می‌توانید مدل‌های مختلف آن را از فروشگاه شبستری خریداری کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که انتخاب پیراهن مردانه و ست کردن آن با انواع لباس را بخشی از مد و استایل خود قرار داده‌اید، انتخاب پیراهن پشمی مردانه بدون شک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

این پیراهن مخملمردانه با تن خور بسیار عالی به شما ظاهری خاص و متفاوت میدهد و همچنین از جنس پارچه ای ضخیم و پشمی تهیه شده است. برای اینکه لباس پشمی خود را عوض کنید توصیه می کنیم گه ابتدا دستان خود را از آستین های لباس خارج کنید و در مرحله ی بعدی لباس را از ناحیه ی سر و یقه خارج کنید ، این توضیح در صورتی است که لباس شما بدون دکمه باشد و دارای شکلی پلیور مانند باشد . این فروشگاه ابتدا در سال ۱۳۸۱ با یک باب مغازه کوچک در شهرستان آبیک استان قزوین شروع به کار کرد. بعد از گذشت ۱۰ سال مدیریت فروشگاه عوض شد و نام آن به حاج عمو تغییر کرد. دلیل این نام سرمایه گذاری اولیه عمو بزرگ بود تا به نوعی از زحمات آن برای تشکیل یک کسب و کار تشکر کرده باشیم.

زیرا اگر لباس را بر روی رخت آویز قرار دهید این بافت لباس آبی را که در داحل خود دارد را به کندی خارج می کند ، در نتیجه لباس گشاد حواهد شد . برای نگهداری این نوع لباس هایی باید هنگامی که می خواهید لباس خود را عوض کنید با احتیاط کامل لباس خود را در آورده و هنگامی که می حواهید لباس هایتان را عوض کنید ، از قسمت یقه لباس خود را نکشید ، یا اینکه آستین های لباس را نکشید . ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. با ثبت‌نام در خبرنامه پریمو، اولین نفری باشید که از جدیدترین محصولات، جشنواره‌ها و فروش‌های ویژه ما مطلع می‌شوید.

پیراهن پشمی چهارخونه فروشگاه اینترنتی کاوالی مد پیراهن پشمی دو جیب در گروه پیراهن‌های آستین بلند طرحدار قرار می‌گیرد که می‌توان از آن برای مصارف روزمره یا میهمانی‌ها استفاده کرد. فروشگاه بهپوش پیراهن پشمی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد. زمستان ۹۴ در صفحه اینستاگرام نی‌نی‌شاپ ۹۵ (ninishop95@) شروع به فعالیت در زمینه پوشاک کودک نمودیم.

لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید.با فروشگاه مدمن میتوانید هماهنگی بیشتر در ست کردن لباسهایتان داشته باشید. این مدل یکی از شیک ترین و زیباترین پیراهن مردانه با طراحی و دوخت بسیار باکیفیت محصول کشور است. این پیراهن پشمی کلاه دار؛اسپرت, کژوال (رومزه) در لیست محبوب‌ترین و هیجان انگیزترین مدل‌های پیراهن مردانه قرار دارد.این پیراهن رنگ آستین بلند، سایز و تن خور استاندارد دارد و مناسب برای روزانه در نظر گرفته شده است. در طراحی این پیراهن از مدل یقه و جنس پارچه این محصول از مرغوب و بادوام است که با استفاده از دکمه بسته میشود.