گوشی K50 اولترا ردمی راه‌اندازی شد

این گوشی با دارا بودن صفحه نمایش OLED، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، دوربین های 3 گانه با کیفیت و با توجه به قیمت گوشی شیائومی دارای ارزش خرید بالایی می ردمی کی ۵۰ گیمینگ باشد. جدیدترین محصول شیائومی به عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی‌های گیمینگ در سراسر جهان شناخته می‌شود. عملکردی در سطح گوشی‌های پرچمدار، دکمه‌های ماشه‌ای کاربردی و سرعت شارژ فوق‌العاده سریع جزو ویژگی‌های شاخص آن قرار می‌گیرند.

  • از جمله دیگر مشخصات Redmi K50 Gaming شیائومی می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، بلوتوث ۵.۲ و Wi-Fi 6 اشاره کرد.
  • ولی خب این گوشی یه گوشی گیمینگه و نمیشه توقع اتفاقات خارق العاده تو بخش دوربین ازش داشت.
  • سلام ببخشید کی ۵۰ چه موقع میارین؟؟لطفا قیمت رو یه جوری بزارین مستضعفین هم بتونن خرید کنن،خدا خیر و برکت وسلامتی بهتون بده ممنونم.
  • ردمی K50 اولترا یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۲ بیتی آن هم از نوع OLED دارد.
  • اگر بخواهیم چند گوشی تقریبا مشابه با گوشی شیائومی Xiaomi Redmi K50 Gaming را نام ببریم، می توانیم به گوشی های Nokia 8.3 5G و Huawei Mate X2 و Samsung Galaxy M33 اشاره کنیم.
گوشی K50 اولترا ردمی راه‌اندازی شد

طراحی جذاب و خط‌های متعدد روی قاب پشتی نظر خیلی‌ها را به خود جلب می‌کند. بنابراین اگر از طراحی‌های ساده گوشی‌های بازار خسته شده‌اید، خرید Redmi K50 Gaming شیائومی به شما توصیه می‌شود. چراکه Redmi K50 یک گوشی گیمینگ است و کاربرانِ هدف، بیشتر در حالت افقی از آن استفاده می‌کنند. تصاویر گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50شما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد. همانطور که می‌دانید یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران گوشی‌های لمسی آسیب دیدن نمایشگر است که تعمیر آن، می‌تواند هزینه هنگفتی را به همراه داشته باشد. خوشبختانه ردمی k50 از بهترین و مقاوم‌ترین محافظ‌ها یعنی گوریلاگلس ویکتس استفاده کرده که بیشتر آن را در گوشی‌های پرچمدار می‌بینیم.

حافظه 4 گیگابایت

صرفنظر از برندها به نظر سایت ابطحی شاپ، در این محدوده قیمتی(15,000,000 تا 16,500,000 تومان)، گوشی های موتورولا Motorola Moto G Stylus 5G و شیائومی Xiaomi Poco F4 GT مشخصات کلی بهتری نسبت به گوشی شیائومی Xiaomi Redmi K50 Gaming دارند. شما می توانید در صورت تمایل، مقایسه های آن ها را از لینک های زیر بررسی نمایید. با اینکه قیمت دستگاه از Google Pixel 6 گران‌تر است، اما کنترل‌های Trigger و تراشه اسنپدراگون آن را به گزینه بهتری نسبت به پرچمدار گوگل تبدیل می‌کند. گوشی 256GB/12GB در بازارهای جهانی با قیمتی معادل ۴۶۰ یورو به فروش می‌رسد. قیمت ردمی K50 گیمینگ شیائومی با توجه به عملکردی که ارائه می‌دهد کاملاً مناسب است. دو لنز دیگر، یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماژول دوربین سه‌گانه Redmi K50 Gaming را تکمیل می‌کنند.

قیمت و خرید

نسبت صفحه نمایش به کل صفحه گوشی شیائومی ردمی k50 ultra هم 86.7 درصد است این نشان میدهد که حاشیه های کناری گوشی زیاد نمی باشد. گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ در حال حاضر تو بازه قیمتی 14 تا 18 میلیون قرار داره و از گوشی های گیمینگ خوش قیمت موجود در بازار به حساب میاد. اگه موبایل گیمر هستین، قطعا عملکرد پردازشی، باتری، نمایشگر و اسپیکرهای این گوشی رضایتتون رو به بهترین شکل ممکن جلب میکنه.

این برند در کنار جدیدترین گوشی تاشوی خود یعنی شیائومی میکس فولد ۲، گوشی ردمی K50 اولترا را نیز معرفی کرد. این گوشی شباهت زیادی به شیائومی ۱۲ دارد اما می‌توان پیشرفت‌های خوبی را در آن دید. گوشی Redmi K50 Ultra برند شیائومی دارای پردازنده‌‌ای قدرتمند بوده و نمایشگر فوق‌العاده عالی دارد. فروشگاه اینترنتی همه چی آنلاین در راستای تسهیل خرید اینترنتی محصولات دیجیتال ایجاد شده تا تمامی هموطنان عزیز دسترسی راحت‌­تری به بازار این محصولات داشته باشند. شما در همه چی آنلاین می­توانید انواع گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و گوشی اپل را با بهترین قیمت تهیه کنید. نرخ تازه سازی صفحه نمایش بکار رفته در این مدل 120 هرتز می باشد که نرخ مناسبی برای انجام بازی هاست.

مشخصات ردمی K50 گیمینگ همچون، صفحه نمایش خوش‌ساخت و باکیفیت گوشی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز در کنار توان سخت افزاری بالا، آن را به محصولی ارزشمند تبدیل می‌کند. قیمت گوشی k50 گیمینگ در نسخه‌ی پایه حدودا 520 اعلام شده که اگر نسخه AMG Edition را مد نظر داشته باشید، بدون شک قیمت متفاوتی خواهد داشت. دوربین های این گوشی سه‌گانه می باشد و در باکسی مربعی شکل قرار گرفته اند که دوبین اول از سنسور 108 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند، لنزی که در داخل این گوشی قرار دارد واید نام دارد این دوربین از فوکوس خودکار و تشخیص فاز مختلف نیز بهرمند است.

گوشی شیائومی Civi