۱۳ آبان امسال به حماسه‌ای ماندگار تبدیل خواهد شد

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران با تمسک به مکتب اسلام و براساس روحیه عدالت خواهی و استقال طلبی، مسیر تازه ای را پیش گرفت. ما نقشه جهانی را تغییر دادیم. اصل دعوا هم این است که ملت ایران مسیر دیگری را برای توسعه و استقلال طلبی خود به کار گرفتند.‌

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: هر چه در راستای تقویت ساخت درونی قدرت و حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تلاش کنیم و ایرادات خود را برطرف نمائیم، قطعاً قدرتمندتر می‌شویم. در مراسم یوم الله ۱۳ آبان سال جاری بار دیگر قدرت مردم ایران را به آمریکا و صهیونیست ها نشان می‌دهیم. مراسم امسال با حضور دانش آموزان فرهیخته و نخبه در ۹۰۰ نقطه کشور برگزار می شود و تیری در چشم شیطان بزرگ خواهد بود.


منبع: https://www.irna.ir/news/84915705/%DB%B1%DB%B3-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%AD%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%B4%D8%AF

وی با ارائه تحلیلی از شرایط آمریکا در منطقه و خروج فاجعه بار ارتش این کشور از عراق و افغانستان گفت: مقام معظم رهبری پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمود، آمریکا باید از منطقه خارج شود و همانطور که شاهد بودیم، خروج آمریکا از عراق و افغانستان نسبت به خروج این کشور از ویتنام نیز فاجعه بارتر بود.

جلال زاده تصریح کرد: برنامه‌ریزی و حمایت از اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در ایران از سوی دشمن، حرکت آفندی نیست، بلکه حرکتی پدافندی برای مقابله با اثرگذاری نظام جمهوری اسلامی در منطقه و مقابله با قدرت و نفوذ ایران است. دشمنی آمریکا و اسرائیل و نظام سلطه با ایران، ناشی از ضرباتی است که از ملت و انقلاب ایران خورده‌اند. بنابراین امروز برای تضعیف ایران، دست به هر کاری می زنند. نفرت و کینه دشمن از ایران، نشان دهنده آن است که از جمهوری اسلامی ضربه خورده اند و قدرت ایران، سیاست‌های جهان سلطه را درهم شکسته است. 

به گزارش ایرنا از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، وحید جلال زاده در جلسه هماهنگی مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: یوم الله ۱۳ آبان امسال، پاسخ محکمی از سوی ملت ایران به سیاست های شیطانی آمریکا و برخی فریب خوردگان دنباله رو سیاست های آمریکا و صحنه ای برای پاسخ ایران قوی به آمریکا و صهیونیست‌ها در راستای خنثی کردن توطئه‌های آنها خواهد بود.

۱۳ آبان امسال به حماسه‌ای ماندگار تبدیل خواهد شد

وی افزود: مراسم۱۳ آبان، روز بزرگ مرگ بر آمریکا و روز تاریخی هماوردی ملت ایران در مقابله با سیاست های یک جانبه گرایی آمریکا و مهر بطلانی بر قدرت نمایی آمریکا و استکبار در منطقه و جهان است. تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان و دانشجویان پیرو خط امام، نقطه عطف مبارزات مردم ایران در مقابله با استکبار و آمریکا بود و پس از این حادثه، قدرت پوشالی آمریکا شکسته شد و ملت ایران، بازی جهانی و میز مدیریتی آمریکا را در تمام دنیا بر هم زد. هنوز کینه آمریکایی ها از تسخیر لانه جاسوسی در گفتار و رفتار آنها باقی مانده است.