بانک کتاب کنکور خرید کتاب کمک درسی با تخفیف و ارسال رایگان | ketabko

بانک کتاب کنکور خرید کتاب کمک درسی با تخفیف و ارسال رایگان | ketabko هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. انتشارات خیلی سبز یکی از خلاق‌ترین ناشرانی است که با چاپ و ارائه کتاب‌هایی با تصاویر و گرافیک‌های جذاب و منحصربه‌فرد سعی در این داشته تا بتواند گام بزرگی در تدوین کتاب‌های کمک‌درسی باکیفیت و خلاقانه داشته باشد. کتاب هاي کمک‌درسي هميشه از جمله مکمل‌هاي مهم و تاثير گذار دانش آموزان براي يادگيري هر چه بهتر و سريع‌ تر دروس کتاب درسي است. در بانک کتاب کنکور، می توانید کتاب های مورد نظرتان را با تخفیف قابل ملاحظه‌ای بخرید.

  • ✓ برای خرید بهترین کتاب‌ کمک درسی، ابتدا به سراغ کتاب‌های ناشرین برتر بروید.
  • در سال ‌های اخیر آموزش و پرورش برای ارائه کتاب ‌های درسی، دانش‌آموزان و خانواده ‌های آنها را ملزم به ثبت نام در سامانه مخصوص کرده است که برای این ثبت نام برخی از مدارک مانند شماره ملی، نام دانش آموز، نام مدرسه و مواردی از این قبیل لازم می باشد.
  • سایت مرسی کتاب با فراهم سازی امکان خرید کتاب های کمک درسی، کتاب های کنکور، گام به گام و … توانسته در کم ترین زمان ممکن در بین دانش آموزان ایرانی محبوبیت بسیاری کسب کند.
  • منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
  • در کتاب‌های کمک درسی مبتکران سؤالات و تمرینات زیادی براساس مطالب مهم کتاب درسی ارائه شده است.

ارسال کتاب درسی از یونیکتاب در تهران با پیک و به صورت رایگان و شهرستان ها با پست بوده و هزینه با خریدار است. با توجه به قابلیت های پست جمهوری اسلامی ایران برای ارسال بسته به اکثر کشورهای جهان، چی بخونم امکان ارسال بسته های پستی شامل کتاب و لوازم تحریر به خارج از کشور را فراهم نموده است. برای این کار کافیست در زمان ورود اطلاعات، گزینه ارسال به خارج از کشور را انتخاب نمایید و پس از آن کشور و آدرس پستی بین المللی را وارد کنید.

کتاب‌های کمک‌درسی انتشارات خیلی سبز بیشتر با عنوان کتاب‌های شب امتحانی محبوب هستند چراکه این انتشارات با دسته‌بندی کتاب‌های شب امتحانی در تمام مقاطع تحصیلی راهنمای مشخصی برای جمع‌بندی شب امتحان دانش‌آموز به‌حساب می‌آید. در سایت کتاب کنکور، شما می توانید به صورت آنلاین، از طریق تماس تلفنی، تلگرام یا به صورت حضوری خرید نمایید. تمایز و گوناگونی روش های خرید و همینطور پرداخت درب منزل، سهولت خرید کتاب در کتاب کنکور را افزایش داده و این سایت را نسبت به سایت های مشابه، خرید کتاب کمک درسی متوسطه دوم متمایز می نماید. پس از ثبت سفارش کتاب در میگ میگ بوک توسط شما و پشتیبان های سایت در اولین روز کاری کتاب را برای شما عزیزان با بسته بندی شیک ارسال خواهند کرد.

فنی و حرفه ای

همه کتاب ها از همه انتشارات ها با ۲۰٪؜ تخفیف کنکوری های ۹۹، با اطلاعات کافی کتاب بخرید… با توجه به استفاده روز افزون مردم از اینترنت، امروزه انجام این کار خیلی ساده تر از گذشته شده است. شما می توانید هر کتابی که نیاز دارید را آنلاین تهیه کرده و یا کتاب های خودتان را بفروشید. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنید تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در عرض چند دقیقه از فروشگاه پایتخت کتاب تهیه کنید.

مجموعه کنکور رشته تجربی کنکور جلد اول قلم چی