بهترین هتل ایران چیست؟ آشنایی با لاکچری‌ترین هتل ایران و امکاناتش مجله مِستر بلیط | ariabooking

هتل آزادی با طراحی داخلی بسیار زیبا 26 طبقه و 470 اتاق دسترسی عالی و همه ی امکاناتی که از بهترین هتل های ایران انتظار دارید هم یک گزینه مناسب برای شماست. برای بخش قابل توجهی از مردم لذت سفر تا حدود زیادی به هتلی که برای اقامت انتخاب می کنند بستگی دارد. مشتری های همیشگی هتل های چند ستاره و لوکس با امکانات خاص معمولا همین افراد هستند.

مشهد هم یکی از شهرهای بزرگ ایران با لیست بلند بالایی از هتل های مختلف است . اما اگر به دنبال بهترین هتل های ایران برای اقامت هستید سری به هتل درویشی مشهد بزنید. یک هتل پنج ستاره با تمام امکانات و در لیست لوکس ترین هتل های ایران. هتل 20 طبقه و بزرگترین هتل آتریوم کشور با دسترسی عالی خصوصا به حرم امام رضا. در این هتل امکان اقامت رویال، پنت هاوس، وی آی پی، اتاق ملل و انواع متنوعی از اتاق ها را هتل پامچال بهترین هتل های ایران دارید.

۷. کاروانسرای زین الدین یزد

هتل مارینا دو نوع اقامتگاه دارد که شامل اتاق‌های استاندارد دبل و سینگل در ساختمان اصلی هتل و سوئیت های ساحلی با چشم‌انداز دریا و پارک می‌باشد. این هتل زیبا از بهترین هتل‌های سطح کشور و جزیره کیش می‌باشد که معماری منحصر به فردی دارد. هتل ترنج در سال ۱۳۹۴ به سبک معماری جدید خاورمیانه، بر روی آب‌ طراحی و ساخته شد.

تعداد اتاق‌ها

کیش یکی از تفریحی ترین مقاصد گردشگری ایران است که به ناچار می طلبد دارای هتل های بسیاری باشد. زیرا کثرت گردشگران به حدی است که حتی همین هتل های کیش هم پاسخگو نیستند. البته در برخی از فصل های سال جزیره کیش بسیار ارزان بوده و تمامی هتل های آن خالی می باشند که بهترین زمان برای سفری ارزان به کیش می باشد. دکوراسیون داخلی سوئیت های رویال، دوبلکس و پرزیدنتال؛ چشم انداز زیبای اتاق ها؛ رستوران های لوکس و بین المللی ارکیده، بیچه و سرو؛ مرکز تجاری؛ سالن های ورزشی و تشریفات. شاید جالب باشد بدانید که هتل آزادی پارسیان اولین هتل سبز و دوستدار محیط زیست در ایران است که به سیستم یکپارچه صرفه جویی در انرژی و هشدار مصرف بهینه آب مجهز است.

  • پس از گشت و گذار در شهر قدیمی، می‌توانید در رستوران پشت بام هتل استراحت کنید و از منظره زیبا لذت ببرید.
  • در رستوران دریایی برکه می‌توانید از استخرهای داخل رستوران ماهی مورد نظر خود را صید کنید و در کنار سرآشپز رستوران، آن را به سبک مورد علاقه خودتان طبخ کنید.
  • یکی از بهترین هتل های شیراز که در بافت قدیمی شهر و در مجاورت حرم‌های حضرت شاه‌چراغ و سیدعلاالدین حسین قرار دارد، هتل بین‌الحرمین است.
  • هتل عباسی که به عنوان یکی از زیباترین هتل‌های خاورمیانه نیز از آن یاد می‌شود، در میان بافت تاریخی شهر اصفهان قرار گرفته است.
  • با اقامت در این هتل می توان از اتاق های دوتخته، سوییت لوکس،سوییت زندیه، سوییت ماه عسل و نیز سوییت بیزینس بهره برد.

بهترین هتل ایران چیست؟ آشنایی با لاکچری‌ترین هتل ایران و امکاناتش مجله مِستر بلیط | ariabooking

امکانات رایج در اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع، سرویس خواب و مبلمان با کیفیت و راحت، میز مطالعه، سرویس حمام و مینی بار می‌شود. در این هتل پنج ستاره انواع اتاق وجود دارد که عبارتند از اتاق دبل استاندارد، اتاق تویین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق بالکن دار خانوادگی رویال، سوئیت جونیور و سوئیت پرزیدنت. یکی از مجلل‌ترین هتل‌ های لوکس ایران در این شهر زیبا قرار دارد. هتل ارگ جدید یزد که در همسایگی دخمه زرتشتیان و به دور از شلوغی شهر در منطقه‌ای ییلاقی و خوش آب و هوا با چشم‌اندازی از رشته کوه‌های شیرکوه قرار گرفته و معماری سنتی و مدرن را با هم ترکیب کرده است.