حلقه ازدواج جواهری زمردی | hsaatchi

در همین حال، طبقات پایین و متوسط، حلقه‌ های ساخته شده از چوب، سنگ یا فلز ساده را به نشانه نامزدی رد و بدل می‌کردند. سرانجام، در سال 1947 شعار بازاریابی “الماس همیشگی است” مطرح شد و حلقه نامزدی الماس به سرعت تبدیل به هدیه ای شد که امروزه در همه جا وجود دارد. برای برخی از زوج ها، حلقه وعده راه مناسب تری برای نشان دادن وضعیت رابطه آنهاست.

پس یکی دیگر از ویژگی های بارز و شایسته آن این است که در وزن های متفاوت عرضه می شود . نکته جالب تر اینکه رو حلقه ازدواج ساده می توان بر حسب خواسته مشتری نام خود ، همسر یا تاریخ عقد را حک کرد . حلقه ازدواج نشان پایبندی زوج ها به زندگی شان است که نسبت به انتخاب آن حساسیت ها بسیار بالا می باشد . خرید حلقه سنتی دیرینه است و توانسته از قدیم الایام تا به امروز اصالت خود را حفظ کند . در تمام ملل نماد عشق و دوست داشتن و هدف آن ایجاد استحکام و پایداری ابدی در زندگی زناشویی است.

حلقه ست طلای شامپاینی طرح تیما

حلقه ازدواج جواهری زمردی | hsaatchi

من عاشق گردنبندم هستم و دوباره به تیانیو سفارشات بیشتری میدم!!!. • بسته شما توسط تحویلدار مورد تایید اتحادیه طلا و جواهر کشوری به شما تحویل داده می شود. ارائه کارت شناسایی هنگام تحویل به شما از طرف تحویلدار ویژه اتحادیه طلا و جواهر فروشان ضروری می باشد. در این میان در صورتی که سوالی داشتید، پشتیبانان 24 ساعته طلا و جواهر احسان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. شما به سادگی آب خوردن طلا می خرید و در امنیت کامل حلقه طلا ست به دست شما خواهد رسید.

حلقه ست طلا

در صورتی که حلقه به دست دارید از کرم های مختلف دست سایت طلافروشی ساعتچی استفاده نکنید. هنگام استحمام و یا شستشوی دست ها حلقه را از دست خود خارج کنید چون صابون باعث ایجاد لایه ی نازکی روی حلقه ی شما خواهد شد. حلقه‌ها معمولا ظرافت خاصی دارند و میتوان به سهولت در تمام مواقع از آن‌ها استفاده کرد. چرا که حلقه نمادی از تعهد به همسر است و این نشان مقدس در تمام مراحل زندگی باید در جای ثابت و ویژه اش خودنمایی کند.

  • برای تمیز کردن جواهرات به اصطلاح اتمی از جوش شیرین استفاده کنید.
  • حلقه کلَداه به شکل یک قلب است که با استفاده از دو دست احاطه شده و بر روی آن تاجی قرار دارد.
  • برای برخی از زوج ها، حلقه وعده راه مناسب تری برای نشان دادن وضعیت رابطه آنهاست.
  • این جواهری باسابقه دارای کارگاه اختصاصی است و به همین سبب، حداقل 30 درصد زیر قیمت کارهای خود را ارائه می دهد.