خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه در تهران ترازنت

زیرا شبکه باید دائما بازدید و بررسی شود تا از خرابی های احتمالی جلوگیری شود. وظیفه دیگر آنها این است که در صورت خرابی شبکه وارد عمل شود و مشکل به وجود آمده را حل کند. کارشناسان می توانند با زمان بندی دقیق برای مشتریان آسودگی خاطر آنان را از مراجعه به موقع خود فراهم آورند. اعزام تیم کارشناسیبه منظور پوشش نیاز سازمان های بزرگ و یا سازمان هایی با شبکه وسیع، تیم کارشناسی اعزام خواهد شد. اعزام کارشناس در مواقع بروز مشکل کارشناس بصورت دوره ای و در مواقع بروز مشکل اعزام درآمد خدمات کامپیوتری می شود.

چرا به پشتیبانی شبکه نیاز داریم ؟

مشاوره به هر دو صورت حضوری و آنلاین و به شکلی رایگان امکان پذیر است. شما می‌توانید با تماس قبلی، نسبت به زمان دریافت مشاوره حضوری برنامه ریزی لازم را انجام دهید؛ اما برای مشاوره آنلاین و رایگان در هر زمان از روز با پینگونت تماس بگیرید. حتی اگر ساعت 5 صبح نیز با ما تماس حاصل فرمائید، پاسخ خود را خیلی سریع دریافت خواهید کرد. تفاوت اساسی بین شبکه و اینترنت در این است که شبکه از رایانه هایی تشکیل شده است که به صورت فیزیکی به هم متصل هستند و می توانند به عنوان یک رایانه شخصی و همچنین برای به اشتراک گذاری اطلاعات با یکدیگر استفاده شوند. برعکس، اینترنت فناوری است که این شبکه های کوچک و بزرگ را به یکدیگر پیوند می دهد و شبکه گسترده تری می سازد. با ما از طریق شماره تلفن ۵۷۸۰۱۰۰۰ در تماس باشید و یا جهت دریافت تماس از کارشناسان ما فرم درخواست تماس را تکمیل نمایید.

نصب و راه اندازی آنتی ویروس ها

کندی و قطعی اتصال به اینترنت و پایین آمدن کیفیت فعالیت های شرکت، از جمله نتایج بی توجهی به این مشکل است. تضمین امنیت شبکه داده و صدا یکی از خدمات ویژه ای است که در مجموعه قراردادهای دایان نت درصورت درخواست شرکت ها و سازمان ها مشاهده می شود. بنابراین سازمان های دریافت کننده خدمات از جهت ایمنی و حفاظت تراکنش ها، داده ها و تمامی برنامه های کاربردی خود اطمینان کافی خواهند داشت. قطعا نظارت همه جانبه و کامل، تضمین امنیت از اطلاعات و موارد بسیار دیگر، باعث می شود تا سازمان ها از نفوذهای غیرمجاز و تنگناهای کاری رهایی پیدا کنند.

وظیفه دارد که تمام مشکلات موجود در شبکه را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن حل کند. استفاده از دوربین‌های ویدئویی برای انتقال سیگنال را به یک جای خاص، در مجموعه‌ای محدود از ناظران است. دوربین های مدار بسته، اغلب برای نظارت در مناطق استفاده می‌شود که ممکن است نیاز به نظارت مانند بانک ها، فرودگاه‌ ها، تأسیسات نظامی و فروشگاه ها تکیه دارد. تجهیزات Cctv تجهیزات دوربین‌های مدار بسته ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای قسمت های مورد پردازش را مورد مشاهده قرار دهد. مثلاً مکان هایی که برای انسان مناسب نباشد سیستم‌های دوربین های مدار بسته ممکن است به‌طور مداوم کار کند یا فقط به عنوان ملزم به نظارت بر رویدادهای خاص باشد شکل پیشرفته تری از دوربین های مدار بسته، بهره‌گیری از ویدیوهای ضبط دیجیتال ضبط صدا فراهم می‌کند.

  • در این میان، نرم افزارهای تحتشبکه و دوربین های مداربسته باکیفیتی هم به میان آمده اند که امکان ارتباط بین دفاتر و شعب را فراهم می کنند.
  • خدمات پشتیبانی‌ شبکه و‌ سخت افزار، عبارت است از تجهیزات پسیو، روتر نگهداری و مراقبت از تمامی تجهیزات‌ سخت افزاری در حوزه IT، رک، سوئیچ، سرورها، سیستم های‌ کامپیوتری و تجهیزات‌ اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و… می باشد.
  • این نوع قرارداد مناسب شرکت‌هاییه که تعداد کاربر بالایی دارن یا حساسیت کارشون در حدیه که کمترین اختلالات شبکه هم در اونها پذیرفته نیست.
  • اگر کار درست انجام شود ، خدمات شبکه می تواند کارایی بیشتر و عملیات ایمن تری را برای شرکت ها به همراه داشته باشد.

خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه در تهران ترازنت

اعزام کارشناس بصورت مستمر در این نوع پشتیبانی، اعزام کارشناس به سایت کارفرما به منظور بررسی مشکلات شبکه و رفع نیازهای مشتری، بصورت ثابت انجام می گیرد. بنا به نیاز و یا درخواست مشتری، امکان استقرار کارشناس در سازمان ها را نیز فراهم نموده ام. در این طرح، کارشناس مستقر مانند یک مدیر شبکه، نگهداری شبکه را بر عهده دارد..

چرا خدمات شبکه های کامپیوتری روترنت ؟

به طور کلی پشتیانی شبکه می‌تواند شامل تعمیرات کامپیوتر و خدمات کامپیوتری نیز شود. همکاری با شرکت پینگونت برای دریافت خدمات شبکه به شما امکان دسترسی فوری به مهندسان شبکه برای حل مشکلات و تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را می‌دهد. کارشناسان ما به طور ایمن و مؤثر شبکه شما را مدیریت، نظارت و نگهداری خواهند کرد. ما این تضمین را می‌دهیم که شبکه کامپیوتری شما مطابق با نیازهای درون سازمانی و تجاریتان بهینه کنیم و در عین حال آسیب پذیری‌های امنیتی را کاهش دهیم. مشکلات مربوط به مدیریت شبکه را با دریافت بهترین پشتیبانی، راه‌حل‌های ارتباطی نوآورانه و امنیت کامل از بین ببرید.