بهترین مکان نصب دوربین مداربسته در خانه

سنسور ارتعاشی دزدگیر: سنسورهایی که در هنگام لرزش و ارتعاش اعلام خط می کنند. تلفن کننده های خط ثابت دزدگیر به خط ثابت تلفن محل وصل می شوند و در هنگام خطر به شماره ای که به حافظه آن داده شده تماس می گیرد و همچنین پیغام ضبط شده را پخش می کند. چشمی ماکروویو دزدگیر : عملکرد چشمی ماکروویو با الهام از حواس ارتعاش خفاشها میباشد؛ به این شکل که با ارسال موج و بررسی بازگشت آن به منبع، تصویر محیط تشخیص داده میشود. شاید برایتان دانستن این نکته جالب باشد که اصول کلی کارکرد دزدگیر اماکن (اعلام سرقت منزل) که عموماً به دزدگیر منزل، دزدگیر مغازه، دزدگیر ساختمان و یا اینکه بطور کلّی سیستم اعلام سرقت گفته میشود از یک اصول کلّی پیروی میکنند. 3. نصب دزدگیر را به شرکت های ارائه کننده سرویس نصب و راه اندازیبسپارید، تا اینکه با نصاب های متفرقه به صورت مستقیم کار کنید، زیرا شرکت ها وظیفه دارند که با ارائه گارانتی بهترین خدمات را به شما بدهند.

نصب بر روی دیوار انبارها که در اثر انفجار لرزش ایجاد می نمایند. در گذشته بالای درب مغازه یک زنگوله نصب میکردند تا هنگام باز شدن درب، با ایجاد صدای زنگ، ورود مشتری را اعلام کند. هنگامی که توسط چشمی ها ورود غیر مجاز حس شود و یا به هر صورتی تحریک شوند، آژیر به صدا در می آید و ولتاژی توسط مدار دستگاه مرکزی به سیم تحریک کننده تلفن اعمال می شود که باعث شماره گیری تلفن کننده می شود. و اما تلفن کننده های سیم کارتی، علاوه بر تماس و پخش پیام در هنگاه خطر به شما پیامک هایی می دهد که گزارشاتی مثل فعال و غیر فعال شدن سیستم توسط کاربران دیگر، تحریک شدن سیستم در هنگام سرقت، قطع جریان برق شهری، و…

شما می توانید با اپلیکیشن های مخصوص این کار را انجام دهید. شما به راحتی و با داشتن یک شبکه اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید. در دوربین مداربسته برای خانه به شرایط آب و هوایی ساختمان دقت داشته باشید. ترکیبی از سیگنالهای متعدد با یک رسانه: سیگنالهای ضروری در هر دوربین مداربستهای مانند تصویر، صدا و حتی سیگنالهای کنترل همزمان از طریق یک کابل دوربین ارسال میشوند و این امر به طورچشمگیری فرآیند استقرار امکانات جدید و کاهش هزینه کابلکشی را سادهتر کرده است. الویت تماس ها طبق لیست شماره هایی است که از قبل به دستگاه داده شده و در صورت تحریک چشمی به اولین شماره لیست تماس حاصل می شود. دزدگیر منازل نوعی سیستم امنیتی است که ساختمان را از ورود افراد غریبه و سارقین به واسطه داشتن چشمی های قرار داده شده در محیط محافظت نموده و در صورت بروز خطر و تحریک شدن سنسور چشمی دستگاه ساکنین را با زدن آژیر آگاه می کند. علاوه بر آن بسیاری از مدیران شرکت ها نیز برای بررسی ورود و خروج کارمندان و همچنین عملکرد آنها از دوربین های مدار بسته در بخش های مختلف استفاده می کنند و از بسیاری از تخلفات اداری مانند جا به جایی و دزدیده شدن مدارک و اسناد مهم شرکت جلوگیری می نمایند.

سنسورها به زونها اختصاص داده میشوند و هنگامی که یک سنسور فعال میشود، سیستم به شما اطلاع میدهد که در کدام منطقه سنسور فعال شده است. نقش باطری دزدگیر اماکن شارژ دهی به مدار و سنسورها و تامین ولتاژ در زمان نبود برق است. هر کدام از این پنل های دزدگیر اماکن، یک ورودی برق شهر دارند و همچنین باید یک باتری جداگانه ای برای آن ها وصل کنیم تا در زمان اضطراری بتوانیم از آن استفاده کنیم. همچنین در سیستم های سیمکارتی یا تلفن ثابت با ارسال پیامک و زنگ زدن به کاربر او را از احتمال سرقت مطلع می سازد تا کاربر در سریع ترین زمان بهترین تصمیم را بگیرد.

بعضی سیستم های دوربین مدار بسته بصورت پکیج های بیسیم ارائه شده که نصب دوربین مدار بسته را برای مکانهای کوچک بسیار آسان می کند اما در کل پیشنهاد همیشگی ما در نصب دوربین, نصاب دزدگیر اماکن در تهران استفاده از سیستم های کابلی است. از جمله نکاتی است که فرد برای حرفه ای شدن در شغل نصب دوربین مدار بسته باید مورد توجه قرار دهد. به عنوان مثال بهترین محل نصب دوربین مداربسته برای مکانهای مختلف از جمله منازل و مجتمعهای مسکونی، ویلاها، فروشگاههای بزرگ، دفاتر تجاری و شرکتها، فروشگاههای کوچک، خیابانها، کوچهها، بزرگراهها، ایستگاهها، اعم ازایستگاههای اتوبوس، تاکسی و مترو، قطار بین شهری،ادارات، سازمانهای دولتی، بانکها، ترمینالها، فرودگاهها، مکانهای ورزشی، استادیومها، زندانها، آموزشگاهها، مدارس، دانشگاهها و غیره متفاوت است.

2. دزدگیر اماکن رابه طور دوره ای هر یک ماه یک بار و یا اینکه قبل از رفتن به سفر کنترل کنید. کاربرد این سنسور برای استفاده بر روی اشیا قیمتی، گاوصندوق، کمدهای با اهمیت بالا بوده و به طور کلی برای تشخیص هر وسیلهای است که ممکن است تکان خوردن آن برای شما اهمیت داشته باشد. در این صورت شما باید فرد متخصص را گیج نمایید و همزمان سه سوال از آن بپرسید بخواهید کسب روزی شما بازدید کند بخواهد نمونه تصاویر را به شما نشان بدهد هدف اصلی این سوال تمرکز بر روی برند دوربین مداربسته می باشد در صورتی که شرکت های متقلب به طور شما خورده باشند برند های گوناگونی را به شما معرفی خواهند کرد و شما میتوانید به راحتی با جستجوی برند مربوطه در اینترنت به شرکت اصلی آن دست پیدا کنیم اگر نماینده مربوطه را پیدا کند به همین راحتی می توانید استعلام نصاب را از شرکت اصلی بگیرید و مطمئن شوید که آیا آن فردی که با ایشان صحبت میکنید آدم متخصصی است و یا یک آدم متقلب. شما میتوانید با استفاده از این دوربین ها منازل پارکینگ ها و یا اگر مدیر شرکت هستید شرکت خود را کنترل کنید، برای مثال شما به یک سفر کاری می روید و نمی توانید شرکت خود را مدیریت کنید، با نصب دوربین میتوانید رفت و آمد کارمندان خود را کنترل کنید و یا بررسی کنید که آنها چه کار هایی در روز های غیبت شما انجام داده اند، و یا مثالی دیگر مانند منزل خود شما به مسافرت میروید و اطمینان ندارید که منزل را به دست کسی بسپارید با استفاده دوربین های مدار بسته میتوانید کامل منزل خود را مشاهده کنید و هر گونه موارد مشکوک مشاهده کردید سریعا بررسی نمایید ، ضرورت نصب دوربین مدار بسته بر کسی پوشیده نیست ولی برای اینکار شما نیاز به کسی دارید که بتواند بهترین نصب را برای شما انجام دهد، این یعنی پیدا کردن نصاب دوربین مدار بسته متخصص در تهران.

برای مثال میتوان دوربین های مدار بسته لامپی را توضیح داد که بجای لامپ های منزل شما قرار میگیرند و این نوع دوربین های مدار بسته بیشتر برای منازل استفاده میشود که افراد خانواده بتوانند منزل را در نبودشان و یا در مسافرت ها با یک رایانه و یا یک تلفن همراه کنترل کنند، کیفیت این دوربین ها دو مگاپیکسل است که حتی میتوانید آنها را به شبکه WIFI هم متصل نمایید. آژیرها و بلندگوها در اشکال مختلفی وجود دارند که بسته به محیط مورد نظر می توان هر یک از آنها را مورد استفاده قرار داد. در مورد مجتمع های مسکونی نیز با توجه به تعداد بالای ساکنین و سخت بودن کنترل حجم رفت و آمد و دیگر کنش های موجود در یک مجتمع مسکونی بهترین راه استفاده از دوربین های مدار بسته جهت نظارت لحظه ای بر تمامی نقاط مهم است تا بتوان اقدامات به موقع را جهت جلوگیری از جرم احتمالی صورت داد و در صورت اتفاق افتادن جرم امکان پیگیری از طریق مراجع قضایی وجود داشته باشد. از دیگر انواع دوربین مداربسته برای مجتمع مسکونی میتوان به دوربینهای دیجیتال و تحت شبکه اشاره کرد. چشمی ماکروویو میتواند منطقه وسیعی را پوشش دهد و از این نظر یک برتری نسبت به سنسورهای دیگر دارند.

توجه کنید که نصاب ها ممکن است برای خدمات پس از فروش، دست شما را خالی بگذارند زیرا کسی آنها را موظف به ارائه خدمات نمی کند. حالا وقت نصب مدار باتری است. استفاده از دوربین های مدار بسته جهت تامین امنیت و نظارت بر اماکن مختلف طراحی شده اند و آنها در مکان های مختلفی مانند مجتمع های تجاری، مغازه های مختلف، فروشگاه ها، ادارت و سازمان های مختلف مورد استفاده قرار می دهند. برای انتقال برق مورد نیاز دوربین ها نیز میتوان از سیم هایی استفاده نمود که سطح مقطع آن حداکثر ۰.۷۵ میلیمتر مربع می باشد. با توجه به این که خورشید منبع نوری بسیار قوی می باشد و در طول قرار گیری آن دائماً در حال تغییر است جهت جلوگیری از بوجود آمدن پدیده ( Back Light ) با پشت زمینه نورانی که باعث سیاه شدن تصویر سوژه می گردد می بایستی تا حد امکان موقعیت قرار گیری دوربین ها را به گونه ای انتخاب کرد که جهت آنها پشت به نور باشد. حرکت خورشید را در نظر بگیرید و دوربینهای خود را به نور غیرمستقیم زاویه دهید. کابل­ها را طوری قرار دهید که مزاحمتی با چیز دیگر در ساختمان نداشته باشند و بدون خطر به داخل منتقل شود.

انتخاب برند برای هر کالایی عامل مهم در خرید آن است؛ دوربین مدار بسته نیز مانند کالا های دیگر برند های مطرحی در دنیا دارد و ما در دوربین مارکت، فروشگاه دوربین مداربسته عرضه کننده این برند ها هستیم و در این بخش می خواهیم برند های معروف برای خرید دوربین مدار بسته را به شما معرفی کنیم . Uniview در ارائه خدمات با کیفیت، راهکارهای هوشمند با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا به مشتریان خود در سراسر جهان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. هنگامی که کاربر به محلی وارد می شود و دستگاه را غیر فعال می کند، تمامی زون های دستگاه غیر فعال شده و در صورت تحریک شدن سنسورها هیچ عکس العملی ایجاد نمی شود اما زون 24 ساعته اینگونه نیست و حتی با غیر فعال کردن توسط کاربر نیز فعال می ماند. از شرکتی که دزدگیر اماکن شما را نصب می کند، بخواهید که بعد از کارشناسی کامل، کل سیستم را نصب کرده و در آخر باشما تسویه حساب کند. بنابراین در صورتی که هریک از ساکنین در محدوده ی ملک خود اقدام به نصب دوربین کند، باید سایر ساکنین کوچه را در جریان قرار دهد. بنابراین اگر برایتان استفاده از دوربین مداربسته از هر چیز دیگری مهم­تر است و اشیا و مدارک با ارزشی در محل کار یا خانه خود دارید، مطمئن شوید که همیشه از جدیدترین تکنولوژی­ها برای دوربین مدار بسته خود استفاده می­کنید.

پس بهتر است کمترین توجه خود را به قیمت ها داشته باشید. تا در آخر به نتیجه مطلوب رسیده و از انتخاب خود خرسند باشید. همه دزدگیرهای اماکن که در اماکن مختلف مورد استفاده قرار می گردند برای کنترل کردن سایر اجزای به کار رفته در سیستم نیاز به یک دستگاه مرکزی دارند. عملکرد دزدگیر اماکن بدین صورت است که با استفاده از سنسورهای مادون قرمز یا هر گونه سنسور دیگر خود شرایط خطر را تشخیص داده و آژیر خطر را به صدا در میآورد. وظیفه اصلی این سنسور، تشخیص لرزشها و تکانها در اجسام است. در مرحله بعدی با رفتن به قسمت Setting یا Configuration تب Net work باید باز شود. دزدگیرها هم مثل تمام دستگاه های برقی و الکترونیکی احتمال خرابی دارد، و اگر این خرابی در زمان نامناسب باشد، مثل رفتن به سفر، احتمال سرقت را می تواند افزایش دهد. برای سهولت استفاده، در زمان هایی که می خواهیم به سرعت دزدگیر را فعال یا غیر فعال کنیم؛ می توان از ریموت استفاده کرد. این سنسور با استفاده از قابلیت رسانایی آب میتواند نشت آب را تشخیص دهد.

تجهیزات هشدار دهنده دو کارایی مهم دارند، یکی از این کاربردها اطلاع رسانی فعالیت مشکوک به صاحبان ساختمان و دیگری ترساندن سارقان است. چشمی حرکتی دزدگیر (PIR) : رایج ترین نوع چشمی است این نوع چشمی حساس به حرکت بوده و هر نوع حرکتی را شناسایی کرده و به دستگاه مرکز (پنل) اعلام می نماید و عملکرد آن براساس تابش مادون قرمز به محیط می باشد همانطور که از نامش پیداست حساس به کوچکترین حرکت اعم از بازشدن لای درب و یا پنجره و تکان خورده پرده می باشد. با اصلاح ساختار و تقویت سیستم دوربین مداربسته AHD و رفع نواقص آن شرکت داهوا تکنولوژی HDcvi و شرکت هایک ویژن تکنولوژی HDtvi را ایجاد کرد .

بعد از آن هرگونه تغییری که منجر به از بین رفتن این تصویر شود به معنی ورود غیرمجاز تلقی شده و اعلامخطر میشود. برخی از شرکت ها در ابتدا دزدگیر و لوازم آن را به شما می فروشند و شماره نصاب را به شما می دهند تا برای نصب و راه اندازی هماهنگ کنید، در این صورت نصاب دزدگیر اماکن شاید از لحاظ هزینه و نوع کار کم کاری شما را اذیت کنند. در آخر هم از نصاب دستگاه بخواهید تا نرم افزارهای دزدگیر اماکن را برای شما فعال کند. از قطب مثبت (قرمز) چشمی باید به قطب مثبت ترمینال AUX در دستگاه مركزی متصل نماییم.