دریچه رفت و برگشت هوا سیستم‌های تهویه مطبوع: قیمت و خرید داکتینو

یکی از دلایل کیفیت بالای دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی چگالی بالای مواد اولیه آن است. این دریچه بازدید داکت اسپلیت در شهرهایی که از رطوبت بالایی برخوردارند از جمله شمال و جنوب کشور بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آن جایی که احتمال نشت آب از لوله های تأسیسات هست استفاده از دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی نسبت به دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی اولویت دارد. همانطور که از نام این دریچه بازدید داکت اسپلیت نمایان می‌باشد، از پی وی سی ساخته می‌شود. به دلیل شکل پذیری پی وی سی به وسیله دستگاه های سی ان سی می‌توان از طرح ها و نقش های گوناگون روی دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده کرد.

قیمتهای اجرا کانال

پس از آماده سازیِ فریم دریچه داکت اسپلیت ،مرحله ی ساخت درب دریچه داکت اسپلیت می رسد.برای ساخت درب دریچه داکت اسپلیت باید به ابعاد داخلیِ ساختار فریم دریچه داکت اسپلیت توجه کنیم. برای مستحکم تر شدن و مقاوم شدنِ ساختار درب دریچه داکت اسپلیت در هریک از طول های درب دریچه داکت اسپلیت یک لبه ی یک ونیم سانتی ایجاد می شود تا درب در اثرِ جابجایی و برداشتن و گذاشتن در محل خود، دفرمه و یا اثر پذیر نشود. لولایی بودن دریچه بازدید داکت اسپلیت، همچنین دارابودنِ شیار محیطی روی درب آن از خصوصیات مشخص آن به شمار می‌آید. جهت تولید دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی لولایی ابتدا باید سایز حفره مربوطه را که قرار می‌باشد این دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی آن نصب شود را استحصال نمود. برای برش اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی باید ابعاد فریم را طوری محاسبه کرد که بعد از برش هربُعد از این اضلاع، با برشِ گوشه ها در زاویه ۴۵ درجه به اندازه مطلوب رسیم.

به طور عمده از ورق آلومینیوم یک میل برای درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی استفاده می‌گردد. اما اگر سایز و ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت افزایش یابد ضخامت ورقه مصرفی نیز افزایش خواهد یافت. فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی در دو مدل ۳ و ۵ سانتی ساخته می‌گردد. این دریچه بازدید داکت اسپلیت هوای مورد نیاز برای مکش دستگاه فن کویل را از طریق شیارهای خطیِ کله قندی تامین می‌نماید.

دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی دارای کادر محیطی به صورت پره‌ی پله ای رو به داخل در یک ردیف یا دو ردیف در حاشیه ‌یا داخل درب دریچه بازدید داکت اسپلیت است. در واقع منفذ ورود هوای برگشت دریچه بازدید داکت اسپلیت، گل سقفی حفره چهارگوش یک یا دو ردیف می‌باشد، در اصطلاح به هر یک از این حفره های ورود به هوا گل سقفی دریچه بازدید داکت اسپلیت گفته می‌شود. اگر این حفره چهار گوش تا کی باشد به این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت تک گل و اگر این حفره چهارگوش دوتایی باشد به این مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی دو گل می‌گویند.

دریچه رفت و برگشت هوا سیستم‌های تهویه مطبوع: قیمت و خرید داکتینو

پس از گوشه زنیِ اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت، این اضلاع به وسیله‌ی کُرنرها یا گوشه‌های فلزیِ مخصوص بدون استفاده از جوشِ خاصی به هم متصل و تشکیل یک چهارچوبه به نام فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌دهد. فریم این دریچه بازدید داکت اسپلیت با توجه به وزنه‌ای بودنِ دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای ساختار سه پَری است که درب به راحتی در داخل این چهارچوبه‌ی سه پری به راحتی جانمایی شود. پس از آماده شدن فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید جای پیچ های دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی نما یا داخل فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.

یکی دیگر از مزایای رنگ کوره‌ای روی دریچه بازدید داکت اسپلیت این می‌باشد که به کارفرما این امکان را میدهد تا متناسب با محیط اطراف از کد رنگ انتخابی سفارش بدهد. دریچه بازدید داکت اسپلیت پرّه zاز جمله دریچه هایی است که شیارهای ورود هوا به داخل محفظه دریچه بازدید به صورت گریل های پرّه ای با طرحِ خم به شکل z ساخته می‌شود. این پرّه های zشکل به صورت موازی در یک وجه‌یا دو وجهِ طولِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه می‌شود و امکانِ ترددِ هوا به داخل و بیرونِ دستگاه فن کویل را ایجاد می‌نماید. تعدادِ پرّه های zدر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت به میزانِ فشارِ مکشِ دستگاه بستگی دارد.

طراحی و تولید انواع قطعه و قالب از جنس تنگستن کارباید

با توجه به ابعاد فریم اضلاع فریم بصورت گوشه بُر با زاویه ۴۵ درجه برش داده می شوند. جهت بازدید، سرویس و تعمیر دور‌ای تجهیزات دستگاه اصلی داکت اسپلیت از آن استفاده شده و در غیر این‌ صورت خاصیت نمادین و دکوراتیو جهت بهبود زیبایی محیط داخلی دارد. رایج‌ترین نوع کانال کشی در ساختمان‌های امروزی را می‌توان استفاده از انواع لوله خرطومی یا فلکسیبل نام برد.

  • با اتمام مرحله گوشه زنی، نوبت به اتصال هریک از اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی می‌رسد.
  • البته با توجه به لولایی بودنِ درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت الزاماً باید میزان بادخورِ لولا را نیز از ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت کسر کرد تا درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به راحتی در نشیمنِ خود، باز و بسته گردد.
  • توجه داشته باشیدکه دریچه بازدید داکت اسپلیت از کلاف که برای ساختن قالب به کار میرود، انواع ورق ها برای صفحه داخلی آن که باز و بسته شدن دریچه بازدید داکت اسپلیت را بر عهده دارد و همپنین وا بسته به نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از زیمنس، لولا و همپنین در برخی موارد از صفحه وزنه ای دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌شود.
  • این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز در زیرمجموعه ی درب های ساده و فِلَتِ دریچه های بازدید قرار دارد.برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت از پروفیل مخصوص تحت عنوان فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت و ساختارِ ورقیِ بعنوان درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می گردد.

جنس این دریچه بازدید داکت اسپلیت از چوب (ام دی اف) بوده و با روکش پی وی سی یا رنگ پلی اورتان پوشیده میشود. این دریچه چوبی بنا به ماهیت چوبی و امکان برش و فرم پذیری بیشتر ام دی اف در دستگاه سی ان سی، میتواند دارای فرمها و شکلهای متنوعی باشد. این محصول نیز با توجه به نیاز در طرح ها و رنگ های متنوع قابل تولید و عرضه است. از جمله موارد کاربرد دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی،در مناطقی از کشور است که میزان رطوبت هوا بسیار بالا است.در این محیط ها که تاثیر فرسایشی بر سطوح فلزی بالاست کاربرد متریال مناسب که در برابر اکسایش مقاوم باشد امری اجتناب ناپذیر است.لذا با توجه به اولویت های منطقه ای ملزم به کاربرد متریال متناسب هستیم. نوع و جنسِ abs که از پلاستیک مرغوب است کاربرد آنرا در تولید دریچه داکت اسپلیت توجیه پذیر میکند.از جمله ویژگی های مهمِ این محصول در ساخت دریچه داکت اسپلیت،وزن مناسب آن است. با توجه به بزرگ بودنِ درب دریچه داکت اسپلیت و نیز وزن بالای نوعِ فلزی و چوبی، میتوان نتیجه گرفت که جنسِ abs برای ساخت دریچه داکت اسپلیت انتخاب ایده آلی است.