دریچه کولر – انواع و قیمت دریچه کولر – تهویه نظری – 09128722799

از دیگر انواع دریچه پلاستیکی میتوان به دریچه کولر پلاستیکی اشاره داشت. کاربرد جای پیچ دریچه کولر چیست؟ جای پیچ دریچه کولرها برای استفاده در هنگام نصب طراحی شده اند. به عبارت دیگر دریچه باز کانال کولر در هنگام وجود جریان هوا در این کانال از سمت بیرون به داخل محیط ساختمان میتواند تامینکننده اکسیژن مورد نیاز باشد، اما در هنگام عدم وجود جریان هوا حداقل در کولرهای سقفی دارای کانال عمودی، هوای داخل ساختمان که به علت وجود وسیله گرمایشی گاز سوز گرم شده است، مسیر دارای سطح مقطع بزرگتر و ارتفاع بیشتر را برای خروج بر می گزیند. دریچه کولر گرد هواکش در بیشتر مواقع به صورت مشبک تولید می شود. در این بخش به کاربردهای دریچه کولر می پردازیم. در شرکت تهران دما دریچه کولر فانتزی تولید و به فروش می رسد. همچنین از این فن پروانهای جهت تهویه هوای اتاقهای که حس خفگی به ساکنین داده و کمتر در مسیر طبیعی جابجایی هوا قرار دارد نیز کمک گرفته خواهد شد. جهت استعلام قیمت هر کدام از انواع دریچه کانال کولر از طریق تماس تلفنی یا پیامرسان واتس اپ با مجموعه تهویه سان در ارتباط باشید. اما کانال های گالوانیزه علاوه بر انتقال صدا در قسمت های با زایده نیز تولید آلودگی صوتی می نمایند.

از نظر ظاهری و با توجه به قیمت پایینی که دارند هم کیفیت خوبی داشته و هم ظاهری زیبا. شرکت تهران دما تولیدات متنوعی را ارائه می نماید به همین دلیل مشتریانی که از تهران دما دریچه کولر آبی تهیه می کنند، حق انتخاب زیادی دارند. تهران دما برای مشتریانی که به زیبایی دکوراسیون داخلی منازل خود اهمیت می دهند، محصول ویژه ی دریچه کولر درپوش دار را معرفی می نماید. افراد می توانند تمامی انتظارات، سلایق و دیگر نکات را به کارشناسان دریچه کولر تهران دما ارائه نمایند. تهران دما دریچه کولر آهنی خطی را در انواع مختلفی از رنگ ها روانه ی بازار می کند.

دریچه هواکش با شبکه لانه زنبوری با دانه های گرانولی کربن اکتیو در ضخامتهای متنوع براساس سفارش مشتریان محترم توسط گروه مهندسی ساپک تولید شده است. این سبک از دزیچه کولرها با توجه به نیاز مشتریان تولید و پخش می گردد. به همین دلیل باید در محل نصب شیر آلات و سه راهی ها و یا سیفونهای فاضلاب که از مسیر دیوارها عبور کرده به تعداد کافی دریچه بازدید تاسیسات آب و فاضلاب به کار گرفته شود . این نوع دریچه جهت هوارسانی از دهانه انشعابات کانال کولر یا داکت اسپیلت یا فنکویل، کاربرد خواهد داشت.دریچه پلاستیکی هوا دارای یک سِری پرّههای افقی در جلو و یک سِری پرّههای عمودی در پشت است که پرههای عمودی حالتِ “بغل زن” و پرههای جلویی نیز باد را به سمت روبرو یا با زاویه به سمت پایین هدایت می کند.لازم به توضیح است پرههای افقیِ که در جلوی دریچه پلاستیکی هوا تعبیه گشته دقیقاً نقش دمپر را ایفا کرده و این قابلیت را دارد که هم مسیر هوا و هم فشار هوا را تغییر دهد و در صورت نیاز، عبور هوا را از مسیرِ دریچه پلاستیکی دریچه بازدید مسدود کند.

دریچه کولر چوبی درپوش دار نسبت به سایر دریچه ها متمایز می باشد، چرا که در این کالا درپوشی تعبیه شده است. در این بین دریچه هوا پلاستیکی دارای توان مقاومتی بالایی در برابر انواع ضربه، فشار و خوردگی بوده و از انتخابهای بیچون و چرا معماران ساختمانی است. برای لوکس و زیبا شدن بیشتر خانه ها می توان از دریچه کولر چوبی ام دی اف استفاده نمود. در پاسخ به این سوال باید گفت که هر چقدر ضخامت پرههای افقی و عمودی این دریچهها بیشتر باشد، نشان دهنده کیفیت بالاتر محصول است. زمان مورد نیاز برای تولید دریچه کولر با توجه به عوامل مختلفی متفاوت می باشد. از اینرو با استفاده از سیستم هوارسانی مسیری خاص جهت انتقال هوای سرد و گرم به محیط داخلی ساختمان مسکونی یا اداری را فراهم خواهد شد. شاید برای برخی از افراد به طور کامل واضح نباشد که دمپر چیست و چه کاربردی دارد. همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم.

دریچه کولر مشبک، دریچه کولر سقفی چهار طرفه، دریچه کولر زیر فن کوئلی گریل دار همگی به منظور مکش هوای نا مطلوب در محیط ها اجرا می شوند. در این متن با دریچه کولر زیر فن کوئلی گریل دار بیشتر آشنا می شوید. همچنین به دلیل اعمال ظرافت های جزئی در هنگام تولید دریچه کولر چوبی قیمت این محصول نسبت به سایر محصولات بیشتر می باشد. شرکت تهران دما به همراه محصولات ارسالی به مشتریان، کلید قفل را به آن ها ارائه می نماید. یکی از موارد مورد تاکید و البته در مواردی متناقض در این توصیه های ایمنی، نحوه تامین اکسیژن لازم در محیطی است که وسایل گرمایشی در آن قرار دارد. یکی دیگر از کاربردهای محصول دریچه هوا، پوشاندن دستگاه های داکت اسپیلت، هواساز و فن کوئل های نصب شده بر روی سقف ها می باشد.

نمونه آن خودروی لوگان رنو (تندر90) است که تحمل هر نوع شرایط آب و هوایی، اقلیم، انواع جادهها، خیابانهای سنگفرش و راه های صحرایی را دارد و علاوه بر این، راحتی در تعمیر، رعایت استانداردهای انتشار گازهای گلخانهای و گازهای آلودکننده و بازیافت ۹۵٪ درصدی اتومبیل نیز در آن لحاظ شده است. تنها یک تفاوت وجود دارد و آن وجود گریل در حاشیه و یا در وسط این محصول است. دریچه هوا ی آلومینیومی اتاق عمل عموماً در یک پکیج کامل تولید میشود . جهت افزایش زیبایی محیط امکان نصب انواع طرح مشبک، گرد، تایلی یا چند طرفه در کنار خطی ثابت نیز وجود داشته و محل دقیق نصب آن زیر سقف اصلی ساختمان خواهد بود. دریچه کولر آبی دیواری، دریچه هوای سقفی چهار طرفه، دریچه هوای سقفی سه طرفه، دریچه ی خطی 30 درجه، دریچه ی خطی 90 درجه و دریچه ی پره شمشیری را می توان به عنوان دریچه ی تنظیم هوای دمنده به کار برد. دریچه کولرهای درپوش دار تهران دما به نوعی طراحی شده اند که می توان در فصل های زمستان از نفوذ سرما به داخل محیط به صورت قطعی محافطت کرد. دور موتور هواکش 1920 دور در دقیقه می باشد و توان مصرفی آن 24 وات است.

دریچه کولر گازی باید پس از خاموش کردن کولر، به طور کامل بسته شود؛ اما اگر کولر گازی را خاموش کردید و دریچه همچنان باز یا نیمهباز مانده بود، پیش از هر اقدامی، از سالم بودن ریموت کنترل مطمئن شوید. هزینه ی ارسال دریچه کولر به شهرهای دیگر بسیار کم می باشد. به این صورت که محیط کانال یا دهنه در اندازه طول کانال و در هزینه واحد ضرب می شود. شرکت تهران دما برای تعویض بازسازی دریچه هوای منازل و ادارات و سایر موارد، پیشنهادهای بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد. کارشناسان شرکت تهران دما راه کار خوبی را برای ممانعت از ورود حشرات از دورن دریچه کولر به محیط ها طراحی کرده اند.

دریچه کولر آهنی خطی نیز در تهران دما عرضه می گردد. ۳۰ به صورت استاندارد توسط این شرکت تولید و عرضه میگردد. همچنین این دریچه ها مانند سایر دریچه های کارخانه صنعتی رحمتی در ابعاد مختلف به درخواست مشتری تولید و عرضه میگردد. محصول دریچه کولر سقفی 4 طرفه دمپردار یک کالای بینظیر و کاربردی به منظور نصب در سقف یک محیط است. اندازه ی قاب دریچه کولر در هر یک از متریال ها و مدل ها متفاوت است. پس از بررسی های لازم در قسمت خط تولید، کارکنان کد رنگ مورد نظر را بر روی دریچه کولر مشتریان اعمال می کنند. این مدل دارای درپوش زمستانه بوده و همچنین در بیش از 10 رنگ متفاوت تولید می گردد.

اما با گذشت زمان با توجه به نیاز بازار اقدام به ساخت و تولید دریچه کولر از ورق آهن (گالوانیزه) نمود. به همین دلیل برای سیستم مکنده روی درب دریچه بازدید فن کویل باید شیارهایی برای مکش هوا ایجاد نمود . از این محصول می توان در ادارات و منازل مسکونی استفاده نمود. یکی دیگر از نکات مثبتی که می توان به آن اشاره کرد، زیبایی و شیک بودن دریچه کولرهای قفل زیمنس دار است. پس از این مرحله عوامل تدارکات تهران دما محصولات را به یکی از باربری های معتبر ارسال می کنند. دریچه کولر خطی 90 درجه هوا را به رو به رو هدایت می کند. مثلا دریچه خطی زاویه دار و یا تیغه های که به شکل حرف تی هستند از انواع دریچه های خطی هستند. استفاده از متریال چوب یا صفحات MDF که توسط فناوری CNC شمایل خاصی را به خود گرفته توانسته زیبایی محیط داخلی را تا چند برابر افزایش دهد. در این محصول فضایی به صورت تهی طراحی شده است تا نور لامپ بتواند از آن عبور کرده و به محیط زیبایی خاصی را جلوه دهد. دریچه کولر آبی آلومینیومی به دلیل جنس با کیفیت خود، ماندگاری و طول عمر بسیار بالایی دارد. به همین دلیل قیمت تمام شده برای این محصول نسبت به دریچه هوا ی فلزی بسیار پایینتر است .

این نوع از دریچه کولر بهترین و مناسبترین محصول کاربردی برای استفاده در کانال هایی است که دهانه ی آن ها در سقف قرار دارد. با وجود اینکه روش محاسبه اصطکاک یکسان در تعیین ابعاد کانال به دلیل نیاز کمتر به ایجاد توازن، بهتر از روش محاسبه کاهش سرعت است. هنگام استفاده سروصدای زیادی ایجاد میکند. برخی از مردم هر چند سال یکبار در دکوراسیون داخلی منازل و محیط کار خود تغییر ایجاد می کنند. به طور میانگین منازل مسکونی 8 الی 10 سال بازسازی می شوند. همانطور که از نام آن پیداست، این دریچه کولر هوا را به صورت مساوی به چهار طرف هدایت می کند و بدین ترتیب هوای مطلوب به تمامی نقاط محیط پخش می گردد. از مزایای کانال چهار گوش داشتن جداکننده میباشد که طراح و اجراکننده کانال میتواند میزان هوای انتقالی را محاسبه کرده و طبق آن کانال را طراحی و اجرا کنند. کیفیت نهایی کانال سازی،به مهارت و میزان تجربه کانال ساز و البته کیفیت متریال استفاده شده در ساخت کانالبستگی دارد.