طراحی داخلی جواهر فروشی با بهترین ایده های روز دنیا

در طراحی داخلی طلا فروشی ویترین ها که شامل ویترین جلو مغازه و قفسه بندی های داخل آن می باشد، در باید اصولی اساسی خاص آن کاربری را مد نظر گرفت. مشتریان علاقه به حضور در مغازه های پر از قفسه ندارند. محدود بودن پالت رنگ، خصوصیت دیگری است که روی طراحی این طلافروشی، اثر مثبت داشته، چرا که به طور کلی، تعدد رنگ، باعث پرت شدن حواس ناظر و مخاطب می شود و این چیزی نیست که در فضای طلافروشی مناسب باشد. یکی از مواردی که باعث جذب مشتریان به این فروشگاه میشود دکوراسیون و طراحی داخلی این مغازه یا فروشگاه است. لوسترهای شیک و زیبا می توانند پرستیژ خاصی به مغازه شما ببخشند و در نورپردازی بهتر مغازه ، اثرگذار باشند. شما باید توجه داشته باشید که از هر رنگی به درستی استفاده کنید. مبحث بعدی که در مغازه های طلا فروشی باید به ان دقت داشت بالا بردن امنیت آن مکان است. شرکت معماری آرل با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی و اجرای فضای مختلف از جمله شعب بانک، فروشگاه های سامسونگ، موزه ملی و هزاران نمونه کار دیگر، طراحی خلاقانه و کاربردی را می توان برای شما به ارمغان بیاورد. متخصصین شرکت معماری آرل با داشتن علم معماری و طراحی داخلی و تجربه خود ، طرح متفاوت برای شما را خواهند اتود زد.

مانکن روکشی : اکثر مانکن های روکشی در چند سایز موجود میباشند که قابل روکش با پارچه چرم ، جیر یا سرتکس که بنا به خواست مشتری با توجه به رنگ های موجود قابل روکش میباشند . براساس این که امکان بهره مندی از روکش MDF بسیار گسترده است، می توان از آن ها در رنگ ها و طرح های متنوع استفاده کرد یا به عبارت دیگر تنوع رنگ و همچنین طرحهای موجود در این متریال بسیار گسترده است. سقف، بخشی از دکور مغازه است که کمتر مغازه ای به طراحی آن توجه میکند پس شما با استفاده از طرح سقف مغازه میتوانید خاص بودن و متفاوت بودن در مغازه تان را بیشتر کنید. با این کار علاوه بر توجه به استانداردهای مهمی مثل امنیت، به شیک بودن و جذب مشتری نیز دکوراسیون مغازه طلا و جواهر توجه خواهد شد. سعی کنید محصولاتی که پرفروشترین، جذابتر و رنگیتر هستند را در جلوی چشمان مشتری قرار بدهید و باقی محصولات را در قفسههای پایین تر قرار دهید.

مقدار CRI به چگونگی ظاهر اشیاء نزدیک در رنگهای واقعی در زیر نور اشاره دارد. از منابع نوری با مقدار CRI 80 یا در صورت امکان بیش از ۹۰ باید در نورپردازی فروشگاه جواهرات استفاده شود. نورپردازی بایستی به نحوی شکل گیرد که نیازی به خارج نمودن فرآورده از ویترین برای مشاهده دکوراسیون داخلی دکان قصابی خوبتر آن نباشد. به طور کلی متریال چوب در دکورهای مغازه اصول پیشرفته ای را دنبال می کند. پس اگر به دنبال دکوراسیونی شیک برای مغازه تان هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. بسیاری از خردهفروشان نسبت به چیدمان ویترین مغازه خود بیتوجه هستند. بر این اساس، طراحی ویترین این فروشگاهها باید به شکلی باشد که امکان دسترسی مخاطبین به اجناس درون ویترین امکانپذیر نباشد و همچنین مشتریان این امکان را داشته باشند که این سری از محصولات را در ابعاد متعدد نیز مشاهده کرده و هر زمان که تصمیم نهایی را برای خرید گرفتند، از طریق فروشنده در دسترس آنها قرار بگیرد. چرا که نورپردازی متناسب با طراحی ویترین می تواند فضای خوبی برای جذب مشتری به داخل مغازه باشد . پس می بینیم که طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی بسیار مهم است؛ بخصوص اگر شما تازه کار باشید و بخواهید مشتریان را در اولین ورود آن ها به مشتری های ثابت خود تبدیل کنید.

اجرای یک المان خاص و غیر تکراری بهترین پیشنهادی است که از سوی NDK می شود و در همه پروژه های NDK به آن رفته شده است. یک مراجعه کننده به مطب دندانپزشکی با دیدن رنگ های قرمز، از هوش خواهد رفت! در زیر با ایده های طراحی و دکوراسیون مغازه ها و مراکز تجاری بیشتر آشنا خواهید شد. گروه یونیک دکور با نیت خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان به عنوان عضو کوچکی از تولیدکنندگان شروع به فعالیت نموده است.این گروه در تمام زمینه های طراحی وساخت ویترین طلا و جواهر با سرلوحه قراردادن کیفیت بهتر در چهارچوب برنامه زمانبندی,جلب رضایت و اعتماد طلافروشان و کارفرمایان در اجرای ویترین ها با سابقه طراحی بیش از 1000 ویترین و سابقه اجرای بیش از 100 دکور،گام های بلند و استواری برداشته است. در این الگو، طراحان با ایجاد نمایشگرهای مربع و یا مثلثی شکل در نمای کف میتوانند جلوهای جالب و نه چندان معمولی را در فضا به وجود آورند. مهم است در ساخت ویترین طلافروشی طراحی نمای طلافروشی در نظر گرفته شود. استفاده شود چرا که این نوع شیشه قادر به نمایش جواهرات و طلاجات زیبای داخل ویترین نمی باشد. هارمونی حاصل آمده از عناصری که از نظر ویژگی یکسانند ، به همان عناصر اجازه داشتن تنوعی بی نظیر و منفرد را در اجزا می دهد .

به طور معمول به کارگیری از رنگهایی نظیر سبز، صورتی و قرمز که تمامی آنها در طیف رنگهای شادی قرار دارند، برای دکوراسیون داخلی طلافروشی به هیچ عنوان توصیه نمیشود. مشتریان دوست دارند در یک فضای شاد به خوردن یک نوشیدنی خنک مشغول شوند بنابراین برای اجرای دکور مغازه یک کافه باید المان های شادی بخش به دقت اجرا شود. اگر اسم شما طولانی باشد و اصرار به داشتن لوگو نوشتاری دارید، letter mark انتخاب مناسبی خواهد بود. بدون شک در هر مغازه ای، اولین قسمتی که مشتریان با آن روبرو هستند، ورودی است و نحوه طراحی ورودی فروشگاه، تأثیر قابل توجهی در اعتماد مشتری به شما و خرید از مغازه شما، خواهد داشت.

از سوی دیگر ، اگر تنوع نیز برای نجات زیبایی از حد بگذرد ، می تواند به درهم ریختگی دیداری منجر شود . اگر باهوش باشید چیدمان را به گونه ای دسته بندی میکنید که مشتری برای خرید محصولش مجبور شود به انتهای سالن برود و در همین بین به محصولات دیگر نیز نگاهی بیاندازد. باید به طوری باشد که مشتری بتواند جنس را به خوبی ببیند. علاوه بر اینها، چیدمان محصولات باید به نحوی باشد که مشتری به راحتی آنها را ببیند. طراحی 3d دکور قبل از انجام ویترین صورت می گیرد و بنا به خواست و سلیقه مشتری بنا به ابعاد ویترین مشتری عزیز طراحی صورت می گیرد و قابل تغییر ، ویرایش و ادیت نیز میباشد. طراحی فضای یک رستوران باید اشتها آور باشد اما برای یک مطب پزشک نیاز به اجرای دکورهای آرامبخش درمانی است بنابراین مشتریان همه جا به دنبال غافلگیری نیستند. مثلاً اگر به دنبال دکور مغازه کفش مدرن هستید، استفاده از سبک های متقاطع برای قفسه بندی باید با احتیاط صورت بگیرد در غیر این صورت مشکلات زیادی ایجاد می کند. برای طراحی داخلی فروشگاه طلا و جواهر باید چیدمان به طریقی باشد که دید بهتری برای دوربینهای مدار بسته باشد.

معمولاً مشتریان دوست دارند یک خاطره خوب از شما در ذهن داشته باشند. در واقع، چنین محیطی باید بتواند نظر شما را جلب کرده و برای گشت و گذار در میان درخشش جواهرات، ترغیب تان کند. برای ایجاد این جلب توجه، طراحی ویترین و درخشندگی آن در نگاه اول بیشترین تاثیر را بر روی عابرین خواهد گذاشت. همچنین نکته مهم دیگر رعایت رنگ بندی آن است که وابسته به سلیقه صاحب مغازه است. از تکرار یک اثر مشترک است که وحدت و هارمونی دیداری مابین عناصر داخلی زاده میشود .هرگاه هارمونی در استفاده از عناصر تشابه حد را بگذراند ، می تواند به ترکیبی متحد اما نازیبا برسد .

دکور طلا باید به گونه ای باشد که جواهرات را به بهترین نحو در معرض دید قرار دهد. می توانید با انتخاب رنگ های ملایم و روشن برای وسایل تزئینی و پوشش دیوارها، طلا و جواهرات به نمایش گذاشته شده را مجلل تر نشان دهید. هنگامی که از نورپردازی به درستی استفاده گردد ، می تواند شما را در مقابل رقبای خود قرار دهد. مشتریان از شما یک خاطره خوب می خواهند! ویترین هر مغازه طلافروشی شامل چند بخش می باشد: یکی از آنها استفاده از شیشه ی مرغوب که فضای داخل و خارج ویترین را از هم جدا می کند. اشکال هندسی مختلف و متنوع باعث زیبایی هر چه بیشتر مغازه شما خواهد شد. دکوراسیون دکور مغازه طلا فروشی به لحاظ موقعیت تجاری مهم بوده و در صورتی که حرفه ای و اصولی انجام شود، باعث جذب مشتریان بیشتری خواهد شد. البته یکی از نکات مهم دیگر در این زمینه این است که نحوه ترکیب کالا ها و چیدمان آن ها با یکدیگر باعث می شود مشتری زمان بیشتری را در فروشگاه شما بگذراند. در پاسخ به این سوال می توان به روشنی گفت که یکی از مواردی که بر فروش فروشگاه تأثیر بسزایی دارد، نحوه چیدمان و تزئین کالا است.

اما توجه داشته باشید پیش از آنکه شروع به طراحی کنید به بودجه تان توجه کنید و از یک معمار داخلی یا فردی با تجربه قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه را براورد کنید تا بهترین دکوراسیون و طراحی را انجام دهید و در کسب و کارتان بیش از قبل موفق باشید! قیمت تمام شده طراحی داخلی مغازه بر اساس متریال های به کار برده شده در آن امکان پذیر نخواهد بود، بلکه مالکان بایستی پیش از طراحی داخلی، بودجه در اختیار داشته خود را مشخص نمایند. مثلاً مشتریان علاقه به حضور در یک فضا با رنگ های بسیار شلوغ ندارند. در طراحی ویترین طلا و جواهر فروشی می توان از سنگ برای تزیین و جلوه دادن به آن استفاده نمود. تزیین ویترین مغازه مانند هندوانه در بسته میماند شما به خاطر ظاهر، رنگ و بوی خارجی هندوانه تصمیم به خرید آن میکنید، بدون آنکه بدانید داخلش چه خبر است! تکنیکهای ردیابی و مشاهده نشان داده است که افراد به هنگام ورود از الگوی تعیین شدهای پیروی میکنند. CRI یا شاخص تفکیک رنگ ، هنگام انتخاب تجهیزات روشنایی برای طراحی روشنایی فروشگاه اهمیت دارد.

این نکات به صورتی باید رعایت شوند که کاملا متناسب با ابعاد و اندازه های مغازه شما باشند. با علاقه و پشتکار بیشتری به حرفه ی خود می پردازید و علاقه ای برای ترک سریع محل کسب و کار خود ندارید. باید به خاطر داشت که اصول توازن و هارمونی در ارتقای وحدت ، محدود به تعقیب تنوع و علاقه نمی شود بلکه وسایل دسترسی به توازن و هارمونی از نظر الگو ، حضور عناصر ناهمسان و ویژگیهای نامتشابه را ایجاب می کند . تیم NDK از باکس هایی به رنگ های گرم برای فصل تابستان و از رنگ های سرد برای فصل زمستان استفاده کرده است به طوری که هم بهترین رنگ برای دکور مغازه اجرا شود و هم ساخت دکور مغازه مدرن صورت بگیرد. این مجموعه با حمایت های بی دریغ مشتریان گرامی و تکیه بر خلاقیت کارشناسان داخلی توانسته با هزينه ای بسیار مناسب، كيفيت متفاوتی را ارائه نماید. میتوانید برای طراحی ویترین خود از ابزار متفاوتی استفاده کنید. ویترین جذاب از دیگر فاکتورهایی است که لازم می باشد در طراحی داخلی مغازه به آن دقت کرد.

یک پیشرفت واقعی از صفحه نمایش پنجره های بزرگ به نمایش ستون های بصری هیجان انگیز ، پیشخوان ساعت های کوچکتر و در نهایت ویترین های الماس و طلا در آغوش وجود دارد. طراحی دکوراسیون داخلی صحیح یک مغازه، سبب ساز افزایش مشتریان و در نهایت درآمد واحد صنفی ذکر شده می گردد. شما می توانید از طرح های زیبا و شیک برای تزئین فروشگاه خود استفاده کنید و بدین ترتیب می توانید توجه همه را به راحتی به فروشگاه خود جلب کنید. این نکته برای تمامی کسانی که در این صنف مشغول فعالیت هستند مهم می باشد و مجموعه ی پایا دکور در ارائه ی طرح های پیشنهادی خود، حتما این موضوع مهم را در نظر خواهد گرفت و به گونه ای آن را اجرایی خواهد کرد که به هیچ وجه تاثیر منفی بر زیبایی محیط نداشته باشد.

پس سعی کنید با توجه به محصولاتی که دارید، شیک ترین و بروزترین دیزاین را برای ویترین مغازه خود طراحی کنید. دکوراسیون فروشگاه باید به گونه ای انتخاب شود که بتواند به راحتی توجه همه افراد را به خود جلب کند. یکی از مهم ترین مشخصات این مغازه، توجه در انتخاب دکور مناسب می باشد، دکوراسیون این محیط بایستی به شکلی باشد که همه وسایل و تجهیزات جایگاه مشخصی داشته و بطور صحیح در جای خود قرار بگیرند، شلوغی زیاد یا خلوت بودن بیش از حد فضا سبب سردر گمی و جلب نشدن نظر مشتری می گردد. طراحی مغازه طلا و دکوراسیون آن تاثیر فوق العاده ای در جلب مشتریان و راحتی آنها دارد، مرکز اجرای طراحی مدرن مغازه طلا، با بهره گیری از امکانات پیشرفته و وسایل مورد نیاز، محیطی شیک و جذاب را ایجاد می کند. اما شما می توانید خاص باشید؛ این ایده مخصوصا برای طراحی دکور طلا فروشی کوچک می تواند بسیار جذاب باشد. این امر که مشتریان با چشم خود جذب می شوند، یک مسئله کاملا درست است و شما نمی توانید خلاف آن را ثابت کنید.