قیمت شارژ کارتریج سامسونگ لیزری و جوهر افشان استاده

قیمت شارژ کارتریج سامسونگ لیزری و جوهر افشان استاده

اگر از خدمات پین ورک در این زمینه استفاده کنید، به شما کمک می‌کنند تا از کارتریج پرینتر خود استفاده بهینه داشته شارژ کارتریج در محل باشید. قیف، تونر را به اجزای دیگری منتقل می‌کند که در نهایت باعث می‌شوند تا تونر به کاغذ چاپگر متصل شود. معمولا برای شارژ کارتریج باید قیف دستگاه را با تونر جدید پر کرد.

  • شکاف‌های هوا موجب مسدود شدن کارتریج جوهر می‌شوند؛ بنابراین قبل از تزریق جوهر به سوراخ، اطمینان حاصل کنید که هیچ حباب هوایی وجود ندارد.
  • ۴_به هیچ وجه از تکنسین درخواست انجام خدمات بعدی را بدونه اطلاع شرکت ننمایید چراکه در این صورت این شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در این زمینه نمیپذیرد.
  • کارتریج‌های اصلی همان کارتریج‌های اورجینال هستند که توسط شرکت سازنده پرینتر تولید می‌شوند و کیفیت بسیار خوبی دارند.
  • ما تمامی کارتریج لیزری برندهای کنون، Hp، برادر، زیراکس و همچنین تونر دستگاه های لیزری را در محدوده شهرری شارژ می کنیم.

بیشتر کارتریج ها تنها از نوع خاصی از تونر پشتیبانی می کنند و اگر مواد جدید مطابق با آن مدل نباشند، ممکن است کیفیت یا رنگ چاپ دچار مشکل شود. اگر مواد شارژ قبلی در کارتریج مانده باشد هم ممکن است چنین مشکلی اتفاق بیفتد. فروشگاه اینترنتی ایران کالا پرینتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی کارتریج, فروشگاه اینترنتی پرینتر و خدمات شارژ انواع کارتریج و تعمیرات پرینتر توانسته است یکی از مهمترین فروشگاه های آنلاین پرینتر در ایران باشد. شما میتوانید هرگونه خدمات کارتریج و پرینتر را برای همه برند های موجود از ایران کالا پرینتر دریافت نمایید. کارتریج‌های اصلی همان کارتریج‌های اورجینال هستند که کیفیت و ماندگاری بسیار خوبی دارند و توسط کارخانه‌های سازنده پرینتر تولید می‌شوند. کارتریج‌های طرح، اورجینال نیستند اما به این معنی نیست که بی کیفیت هستند و یا کارایی لازم را ندارند.

اگر شارژ کارتریج اچ پی درست و با استفاده از مواد با کیفیت انجام شود، کیفیت چاپ کاهش چندانی نخواهد داشت. به طور کلی پس از شارژ شدن کارتریج، چاپ کیفیت اولیه را ندارد. در امداد چاپگر از تونرهای درجه یک و مخصوص کارتریج برای مطابقت با رنگ های اصلی تولید کننده و اطمینان از بالاترین کیفیت خروجی ممکن برای هر نوع کارتریج استفاده می شود. در صورتی که از تونر های اصلی استفاده نشود احتمال وارد شدن آسیب های جدی به کارتریج و پرینتر شما بالاتر خواهد بود. اگر مشکلی در کارتریج شما وجود داشته باشد و دوباره شارژ نشود ، امداد چاپگر کارتریج را برای شما دوباره بازرسی و تعمیر می کند. زمانی که تونر یا جوهر در کارتریج به پایان می رسد و دیگر دستگاه قادر به پرینت گرفتن نیست باید اقدام به شارژ‌کارتریج نمائید.

شارژ کارتریج اچ پی اگرچه مشکلاتی مثل افت کیفیت چاپ و …

به دلیل آنکه این کار چندان برای پرینتر خالی از مشکل نیست بسیاری از کاربران به دنبال راه حل و روش هایی هستند که مشکلات احتمالی شارژ کارتریج را به حداقل برسانند. البته که شارژ دوباره ی کارتریج نیز دشوار بوده و عدم تجربه و مهارت در این کار آثار جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت. شارژ کارتریج اچ پی اگرچه مشکلاتی مثل افت کیفیت چاپ و … را برطرف می کند، اما گاهی زمینه ساز بروز ایرادات جدیدی مهم می شود. وقتی یاد بگیرید که به شکل صحیح و اصولی کارتریج دستگاه خود را شارژ کنید، دیگر لازم نیست هر بار که به این سرویس نیاز دارید، به واحد تعمیرات اچ پی مراجعه کنید.

منظور از شارژ کارتریج، تمدید تونر یا جوهر داخل کارتریج است که مشکل کم رنگ چاپ شدن صفحات در پرینتر را برطرف می‌کند. تکنسین‌های مرکز سخت‌افزار ایران از باکیفیت‌ترین تونر و جوهر در پروسه شارژ کارتریج جوهر افشان و شارژ کارتریج لیزری استفاده می‌کنند. البته تولیدکنندگان و فروشندگان پرینتر بر این باورند که بهتر است، جهت جلوگیری از افت کیفیت چاپ صفحات در پرینتر پس از اتمام تونر یا جوهر آن، کارتریج این دستگاه به طور کامل تعویض گردد. بنابراین یکی دیگر از خدمات ویژه‌ای که کارشناسان مرکز سخت‌افزار ایران به کاربران دستگاه‌های پرینتر ارائه می‌دهند، تعویض کارتریج پرینتر است. در حال حاضر تمامی پرینترهای جدید دارای یک نمایشگر هستند که زمان اتمام جوهر یا تونر را به شما اطلاع می‌دهند.

در این مرحله، با کمک یک ابزار نوک‌تیز، میله‌ی PCR را ابتدا کمی به سمت راست حرکت دهید؛ سپس آن را به سمت بالا بکشید و در نهایت، با‌ حرکت‌دادن به سمت چپ، میله را خارج کنید. دکتر بلید را توسط هوای فشرده تمیز کنید و در جای خود قرار دهید زائده های پلاستیکی را در دو طرف بلید قرار دهید و پیچ را ببندید. غلطک مغناطیسی جذب تونر را با دقت از جای خود بلند کنید دو بوش پلاستیکی را از دو طرف غلطک بردارید و تمیز کنید. غلطک مغناطیسی را ابتدا با هوای فشرده و سپس با دستمال بدون پرز تمیز کنید. درپوش نگهدارنده درام را مجدداً بردارید و نیم تنه درام را دور از نور به کناری بگذارید. درپوش نگهدارنده درام را در جای خود قرار دهید و درام را 3-2 دور در جای خود بچرخانید.