کتاب کلید اندروید اثر حسن نجفی ایران کتاب

در این اپلیکیشن می‌توان فونت و اندازه متن و حالت شب و روز را تغییر داد. همچنین می‌توانید قسمت‌هایی از کتاب را که توجهتان را جلب کرده، هایلایت و نشانه‌گذاری کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این برنامه امکان به اشتراک‌گذاری بخش‌هایی از کتاب‌ها در شبکه‌های اجتماعی با دیگران است. طاقچه یکی از اهداف خود را دسترسی قانونی به کتاب‌ها، روزنامه‌ها و مجلات قرار داده است و در حال حاضر در سه نسخه اندروید، iOS و کتاب خوان تحت وب ارائه می‌شود.

فیدیبو یک اپلیکیشن کتابخوان نیز هست که قوانین کپی رایت ایران را نیز رعایت می‌کند. در تکمیل تاریخچه این اپلیکیشن خاطرنشان می‌کنیم این شرکت در سال 1395 توسط دیجیکالا خریداری شد و در سال 97 موفق به ساخت و ارائه اولین دستگاه کتابخوان فارسی شد. شاید بعد از کسب این موفقیت بتوان فیدیبو را به عنوان بهترین اپلیکیشن کتاب گویا معرفی کرد.

آموزش ساخت کتاب متریال در اندروید

شما هم اکنون می توانید کتابایران ایبوک را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. امروز برای شما دوستان کتاب موبایل ماهنامه طنین بوک نسخه مرداد + شهریور ماه 91 رو آماده دانلود کردیم. این کتاب موبایل به صورت جاوا و آندروید می‌باشد و قابل نصب بر روی تمام گوشی هایی که سیستم عامل آندروید یا جاوا را ساپورت می کنند می باشد. کمپانی بارنز و نوبل برنامه اختصاصی خود را به عنوان کتابخوان الکترونیکی NOOK ارائه می‌دهد که میزبان بیش از دو میلیون کتاب، مجله، کتاب کودک و روزنامه است.

اطلاعات تماس برنامه‌نویس

Kindle با فناوری کمپانی آمازون ساخته شده است که به شما امکان می‌دهد آخرین صفحه خوانده شده، نشانک‌ها، موارد هایلایت شده و یادداشت‌ها را در همه دستگاه‌ها همگام‌سازی و ذخیره کنید. همچنین شامل یک فرهنگ لغت داخلی است که جستجوی کلمات جدید را هنگام خواندن آسانتر می‌کند. برنامه Kindle امکان دسترسی به جستجوی Google و ویکی‌پدیا را نیز فراهم می‌کند؛ ویژگی‌هایی که لذت مطالعه شما را افزایش می‌دهند. کتاب های الکترونیکی یا همان PDF در سالهای اخیر رشد بسیار زیادی داشته اند.

کتاب کلید اندروید اثر حسن نجفی ایران کتاب

6- به کتابخانه‌ی خود رفته و کتاب صوتی‌تان را دانلود کنید و از شنیدن لذت فراکتاب ببرید. بخش قابل توجهی از آرشیو برنامه‌های ایرانی را محتوایی به زبان فارسی تشکیل می‌دهد؛ اما در برنامه‌های خارجی نیز می‌توان به محتوایی به زبان فارسی دسترسی داشت. به شما این تضمین را می دهیم که از شماره تماس شما به هیچ عنوان استفاده تبلیغاتی نشود – شماره موبایل شما برای اطلاع رسانی شما از پاسخ به نظرتان دریافت می گردد.

  • این کتاب موبایل به صورت جاوا و آندروید و نسخه epub ( مخصوص تبلت و آیپاد و آیفون و کتابخوان های الکترونیکی) می‌باشد.
  • لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد و آن نظر حذف میشود.
  • آموزش های کلیک سایت کاملا از صفر تا صد طراحی شده و تمامی آموزش ها به زبان فارسی و مناسب جهت ورود به بازار کار تولید شده.
  • اصولا اکثر برنامه‌ها رایگان هستند، اما برای دسترسی به محتوای بیشتر باید حق اشتراک تهیه کنید.

اپلیکیشن شنوتو نیز مانند نوار، بستری صوتی برای ارائه‌ کتاب‌های صوتی و پادکست است اما به پای رقیب قدرتمند خود «نوار» نمی‌رسد. بخش زیادی از محتوای صوتی شنوتو توسط پادکسترها، برنامه سازان رادیویی و کارشناسان حوزه‌های مختلف تولید و منتشر شده است. یکی از مزیت‌های این اپ کتاب نسبت به دو رقیب قدرتمندش، برخورداری از پشتیبانی نسبتا قوی و حرفه‌ای‌تر است. کتابراه را می‌توانید در نسخه‌های اندروید، iOS و کتابخوان تحت وب در اختیار داشته باشید. فیدیبو نیز در حال حاضر در سه نسخه اندروید، iOS و کتابخوان تحت وب در دسترس است و اجازه‌ ورود هم‌زمان به یک حساب کاربری از سه دستگاه را می‌دهد. در واقع با وجود این نرم‌افزار دیگر نیازی نیست که خودتان کتاب‌ها را بخوانید.

یکی از ویژگی‌های خوب گوگل بوکز قابلیت خواندن ادامه مطالب روی یک دیوایس دیگر است. اپلیکیشن Google Play Books همچنین قابلیت‌ پشتیبانی از فرمت‌های مختلف کتاب، تنظیم ابعاد خروجی، اندازه فونت، رنگ قلم و هایلایت متن را دارد. اگر به دنبال یک نرم افزار کتابخوان برای مطالعه کتاب در موبایل اندرویدی خود هستید، FBReader گزینه مناسبی خواهد بود. این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار خواندن کتاب برای اندروید میباشد.

بخش کپسول در این سایت به کتاب‌هایی در حوزه بازاریابی، فروش و سرمایه‌گذاری، توسعه مهارت‌های فردی، جامعه شناسی، فلسفه و سیاست، روابط زناشویی، روانشناسی و خانواده، سبک زندگی، سلامت و تناسب اندام و غیره اختصاص دارد. در این مطلب، به چند اپلیکیشن برتر خرید و مطالعه‌ی کتاب اشاره کردیم که امیدواریم برایتان مناسب بوده باشد. اگر اپلیکیشن دیگری می‌شناسید که در این فهرست اضافه نشده است، حتما در بخش دیدگاه به ما معرفی کنید. قسمت 97 دوره صفر تا صد رو هم نگاه کردم و روی نسخه های پایین تر هم که امتحان کردم بازم برنامه اجرا نمیشه .

دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید , کتاب , pdf , دانلود , کتاب آموزش , دانلود رایگان کتاب