۱۳ آبان امسال به حماسه‌ای ماندگار تبدیل خواهد شد

وی افزود: مراسم۱۳ آبان، روز بزرگ مرگ بر آمریکا و روز تاریخی هماوردی ملت ایران در مقابله با سیاست های یک جانبه گرایی آمریکا و مهر بطلانی بر قدرت نمایی آمریکا و استکبار در منطقه و جهان است. تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان و دانشجویان پیرو خط امام، نقطه عطف مبارزات مردم ایران در مقابله با استکبار و آمریکا بود و پس از این حادثه، قدرت پوشالی آمریکا شکسته شد و ملت ایران، بازی جهانی و میز مدیریتی آمریکا را در تمام دنیا بر هم زد. هنوز کینه آمریکایی ها از تسخیر لانه جاسوسی در گفتار و رفتار آنها باقی مانده است.

وی با ارائه تحلیلی از شرایط آمریکا در منطقه و خروج فاجعه بار ارتش این کشور از عراق و افغانستان گفت: مقام معظم رهبری پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمود، آمریکا باید از منطقه خارج شود و همانطور که شاهد بودیم، خروج آمریکا از عراق و افغانستان نسبت به خروج این کشور از ویتنام نیز فاجعه بارتر بود.

۱۳ آبان امسال به حماسه‌ای ماندگار تبدیل خواهد شد

جلال زاده تصریح کرد: برنامه‌ریزی و حمایت از اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در ایران از سوی دشمن، حرکت آفندی نیست، بلکه حرکتی پدافندی برای مقابله با اثرگذاری نظام جمهوری اسلامی در منطقه و مقابله با قدرت و نفوذ ایران است. دشمنی آمریکا و اسرائیل و نظام سلطه با ایران، ناشی از ضرباتی است که از ملت و انقلاب ایران خورده‌اند. بنابراین امروز برای تضعیف ایران، دست به هر کاری می زنند. نفرت و کینه دشمن از ایران، نشان دهنده آن است که از جمهوری اسلامی ضربه خورده اند و قدرت ایران، سیاست‌های جهان سلطه را درهم شکسته است. 

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران با تمسک به مکتب اسلام و براساس روحیه عدالت خواهی و استقال طلبی، مسیر تازه ای را پیش گرفت. ما نقشه جهانی را تغییر دادیم. اصل دعوا هم این است که ملت ایران مسیر دیگری را برای توسعه و استقلال طلبی خود به کار گرفتند.‌

به گزارش ایرنا از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، وحید جلال زاده در جلسه هماهنگی مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: یوم الله ۱۳ آبان امسال، پاسخ محکمی از سوی ملت ایران به سیاست های شیطانی آمریکا و برخی فریب خوردگان دنباله رو سیاست های آمریکا و صحنه ای برای پاسخ ایران قوی به آمریکا و صهیونیست‌ها در راستای خنثی کردن توطئه‌های آنها خواهد بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: هر چه در راستای تقویت ساخت درونی قدرت و حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تلاش کنیم و ایرادات خود را برطرف نمائیم، قطعاً قدرتمندتر می‌شویم. در مراسم یوم الله ۱۳ آبان سال جاری بار دیگر قدرت مردم ایران را به آمریکا و صهیونیست ها نشان می‌دهیم. مراسم امسال با حضور دانش آموزان فرهیخته و نخبه در ۹۰۰ نقطه کشور برگزار می شود و تیری در چشم شیطان بزرگ خواهد بود.


منبع: https://www.irna.ir/news/84915705/%DB%B1%DB%B3-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%AD%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%B4%D8%AF