تور ارمنستان ارزانترین قیمت و لحظه آخری + هوایی و زمینی

تور ارمنستان ارزانترین قیمت و لحظه آخری + هوایی و زمینی

با توجه به آب‌وهوای این کشور برای این که در آب‌وهوای معتدل به خاک این کشور وارد شوید، بهتر است اواخر بهار یا اوایل پاییز تور لحظه اخری ایروان گشت نامه را انتخاب کنید. از سوی دیگر طبیعت این کشور مسیحی نشین در فصل بهار بسیار زیباست و برای طبیعت گردی بسیار جالب خواهد بود. شما می‌توانید خرید تور خود را به صورت آنلاین از آژانس‌های مسافرتی معتبر و دارای مجوز انجام دهید.

  • تور ارمنستان ارزان قیمت رفت و برگشت تور ها به صورت هوایی می باشد .ارمنستان کشوری زیبا و کوچک با زبان رسمی ارمنی که برگرفته شده از زبان هندی و اروپایی می باشد .
  • در فصل‌های خوش آب و هوا، تعطیلات نوروز، زمان برگزاری کنسرت‌ها و فستیوال‌های محبوب و … قیمت سفرها افزایش پیدا می‌کند.
  • ارمنستان یک کشور کوهستانی که در برخی از فصل‌های سال بارش‌های زیادی در آن صورت می‌گیرد.
  • خوشبختانه به دلیل همسایگی ارمنستان با کشورمان و داشتن مرز زمینی مشترک با این کشور با ما، امکان سفر با تور ارمنستان به صورت تور زمینی با اتوبوس، قطار و حتی خودرو شخصی هم امکان پذیر است.
  • تور ارمنستان هوایی از تهران ، تور ارمنستان از شیراز و تور ارمنستان از اصفهان پرفروش‌ترین تورهای ارمنستان در داخل کشور هستند.

با توجه به موقعیت جغرافیایی که ارمنستان دارد، در فصل های بهار و تابستان این کشور هوایی خنک و متعادلی دارد که بسیار برای توریستان دلپذیر است. اما در شش ماه دوم سال، هوای ارمنستان بسیار سرد و غیر قابل تحمل می شود که به مراتب هزینه سفر در شش ماه دوم کاهش می یابد. البته با توجه به بافت شهرهای ارمنستان و با توجه به اینکه در کشور ارمنستان نمی‌توانید توقع هتل‌های خیلی باکیفیتی را داشته باشید تقریبا مجبور به خرید توری ارزان به ارمنستان هستید و از این بابت مشکلی ندارید.

پروازهای ایروان در تور ارمنستان هوایی

شما باید در سفر خود برنامه ریزی کنید که روزانه حدود 17 دلار (9,009 درام) در ارمنستان هزینه کنید که این ​​قیمت به صورت روزانه بر اساس میانگین هزینه های بازدیدکنندگان است. هزینه های وعده غذایی روزانه به طور متوسط 7.56 دلار (4006 درام) و هزینه حمل و نقل محلی نیز 2.15 دلار (1139 درام) خواهد بود. همچنین، متوسط ​​قیمت هتل در ارمنستان برای یک زوج 15 دلار (7949 درام) است.

به غیر از این ها اگر باز هم علاقمند به دیدن مکان های تاریخی هستید می توانید در تور ارمنستان به ماتناداران سری بزنید . این مکان یک کتابخانه باستانی است و همین الان هم در آن کتب خطی زیادی نگهداری می شود . كلیسای جامع سنت گریگور روشنگر هم به عنوان بزرگترین کلیسای منطقه قفقاز جنوبی شناخته می شود و بد نیست در ارمنستان به آن سری بزنید .

تور زمینی وان

مهم است بدانید که عوارض خروج از کشور برای بار اول 220 هزار تومان، بار دوم 330 هزار تومان و بار سوم به بعد 440 هزار تومان است که می توانید آن را به صورت اینترنتی در این جا و یا با سایر راه های الکترونیکی پرداخت کنید. خدا رو شکر که آبروی ما را جلوی مسافرانمان حفظ می کند تا هم خوشحالیشان را داشته باشیم و هم به مشتریان دائمی که حکم خانواده برای ما دارند، تبدیل شوند. بابت شرایط بازگشت وجه هم که فرمودید باید عرض کنم که تمام کارهایی که می کنیم وظیفه ما است و متشکرم که به ما اعتماد کردید و فرصت پیش آمد که جبران کنیم.

دیگر عامل موثر بر این پکیج ‌ها، مناسبت ‌های تقویمی مانند تور نوروز، زمان کنسرت‌ و برنامه‌ های مخصوص این کشور، تور کریسمس، تور هالووین و … است. بلیط رفت و برگشت ارمنستان و رزرو هتل ارمنستان مورد نظر و دلخواه شما و همچنین اخذ ویزای فرودگاهی ارمنستان جزو خدمات تور ارمنستان سفریار قرار دارد. پکیج تور ترکیبی ارمنستان گرجستان، در صدر پرفروش ترین و جذاب ترین تورهای ترکیبی ارمنستان ما قرار دارد. اگر بخواهیم از جاذبه های گردشگری ارمنستان نام ببریم، حتما باید به معبد گارنی و کلیسای گغارت اشاره کنیم.

پیش از رزرو تور به عواملی همچون هتل، ساعت برگزاری تور، نوع بلیط هواپیما، تعداد روزهای سفر، نوع ایرلاین، خدمات تور و … ارمنستان به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد امکان سفر به دو صورت زمینی و هوایی را نیز دارا است. بلیط ها و هتل های تور به صورت چارتر رزرو می شوند؛ بنابراین قیمت ها در روزهای مختلف متغییر خواهند بود. در ضمن اگر شهر شما به ارمنستان پرواز و یا اتوبوس نداشته باشد ما می توانیم از نزدیکترین فرودگاه یا ترمینال به شهر شما؛ ارمنستان تور را اجرا کنیم. یعنی کارگزار فارا گشت در ارمنستان هنگام رسیدن، شما را به هتل می برد و روز آخر سفر نیز شما را به فرودگاه ارمنستان یا ترمینال اتوبوس ها بر می گرداند. کامل ترین گشت ها را برای شما، در تور ارمنستان فارا گشت اجرا می کنیم.

برای مسافرت در تمام فصول سال میتوان ارمنستان را انتخاب کرد زیرا در تمام فصل ها دارای تور های به صرفه و ارزان است و می توان با انتخاب این تورها سفری لذت بخشی را تجربه کرد. در تمامی مراحل سفر، کارشناسان پشتیبانی ما نیز همراه شما هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل از لحظه ورود به سایت تا زمان بازگشت از سفر می توانید بدون نگرانی و در هر ساعت از شبانه روز با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سفریار تماس حاصل نمایید. کلیه خدمات تور ارمنستان ما با اطلاع کامل از رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اقامتگاه مقصد ارائه خواهد شد. لذا برای افزایش سلامت سفر لازم است خود نیز ملاحظات لازم را در نظر داشته باشید.

این کشور به واسطه تاریخ سه هزار ساله اش و مردم میهمان نواز و دوست داشتنی که دارد، توانسته گزینه ای محبوب برای گردشگران در سراسر جهان تبدیل بشود. ارمنستان در فصل بهار آب و هوای گرم را ترجبه می کند و بیشتر روزها در آن آفتابی است. اما گاهی هم امکان دارد که با بارش باران روبرو شوید و دمای هوا مقداری پایین بیاید؛ بنابراین اگر در بهار به این کشور سفر کردید حتما لباس گرم را همراه ببرید و فراموش نکنید که نرخ تورهای ارمنستان در بهار افزایش پیدا می ‌کند. لیستی از بهترین تورهای ارمنستان برای شما نمایش داده می‌شود که از میان آن می‌توانید تور ارزان ارمنستان را برای خود انتخاب و رزرو کنید.

هزینه ها در ارمنستان از ایران پایین تر می باشد البته اگر اختلاف قیمت دلار به ریال معقول باشد. به همچنین اگر از خدمات پکیج تور ارمنستان فارا گشت استفاده کنی بسیار زیاد در هزینه های خودت صرفه جویی می کنی. خرید تور ارمنستان شامل بلیط رفت و برگشت می شود که بر اساس سلیقه شما می تواند شامل بلیط هواپیما ارمنستان و یا بلیط اتوبوس vip ارمنستان باشد. در این بخش به ترتیب، قیمت های ارزان ترین تور زمینی ارمنستان تا تور لاکچری ارمنستان را می توانی ببینی (برای ایام عادی). امّا هر سطح از هتل که در نظر داشتید، بهتر است پیش از خرید تورش، نظرات مسافران قبلی را بخوانید، چون بعضی هتل‌ها با وجود شهرت و قیمت گرانی که دارند، نتوانسته‌اند رضایت مسافران را جلب کنند. برای خواندن نظرات مسافران قبلی درباره هتل های ارمنستان می‌توانید روی هتل های ارمنستان در دکمه سبزرنگ زیر کلیک کنید.