دکوراسیون اداری لاکچری – اجرا و طراحی داخلی دکوراسیون اداری لاکچری

نکته بعدی که در طراحی دکوراسیون داخلی حائز اهمیت است این است که ما میتوانیم از فضاهای موجود همانند اتاق خواب، آشپزخانه و پذیرایی، به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم؛ زیرا متریال هایی که در این طراحی استفاده میشود معمولا فضای کمی را اشغال میکند و در جهت رفع نیازها میتوان بهترین بهره را از طراحی دکوراسیون داخلی مدرن برد به طوری که متر به متر خانه برای ما قابل بهره وری میشود. دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه باید به گونه ای باشد که در زمان کار مسافت کمتری را در آشپزخانه طی کنید. بر اساس تحقیقات معتبر بین المللی، چیدمان و دکوراسیون دفتر کار، تاثیر مستقیمی روی بهره وری و روحیهی کارمندان دارد. به طور مثال فردی که به دنبال سبک سنتی است بهتر است مدل مبل ها و پرده ها به صورت سنتی باشد و یا از لوازمی نظیر گلیم برای چیدمان استفاده شود. طراحی دکوراسیون تجاری اهمیت طراحی دکوراسیون تجاری برای فروشگاه ها و مراکز خرید زمانی مشخص می شود که مشتری پس از تماشای ویترین، کدام مغازه را برای خرید کردن انتخاب می کند.

در ادامه نمونه های دیگری از مدل دکوراسیون ادارات با طراحی شیک و مدرن را ملاحظه می کنید. در دکوراسیون فضاهای خاص اداری که به سبک کلاسیک دیزاین شده اند اصولاً شاهد رنگ های سفید، کرم و قهوه ای و یا رنگ هایی در این تنالیته هستیم که در طی سال های متمادی استفاده از آنها به خوبی جواب داده و به اصطلاح در این سبک جا افتاده است. در این مقاله می خواهیم کاربرد پارتیشن اداری و مزایای استفاده از انواع پارتیشن را بررسی کنیم، با ما همراه باشید. در بالا نمونه تصاویری همراه با نکاتی قرار دادهشد. طراحی داخلی اداری کاری سخت است، به همین علت تصمیم گرفتیم تا در این مطلب کمی بیشتر درباره طراحی داخلی اداری و نکاتی مهم پیرامون آن صحبت کنیم. کابینت هایی که در این طراحی استفاده میشود عموما از جنس های گلاس انتخاب میشود. در واقع باید بگوئیم طراحی داخلی خانه های ایرانی ترکیبی است از عناصر و المان های هنری برای ایجاد محیطی آرامش بخش که زیبایی آن منحصر به فرد است. امروزه با توسعه شهر نشینی زندگی انسان ها از طبیعت فاصله زیادی گرفته است، طبیعت همواره آرامش بخش است به همین دلیل و با توجه به این نیازها سبکی به وجود آمد که از طبیعت منشا گرفته بود و محبوبیت زیادی یافت، به این سبک روستیک گفت میشود.

به همین دلیل اصل مثلث باید در آن رعایت شود به این صورت که وسایل اصلی مانند یخچال و سینک و اجاق گاز در یک مثلث قرار گیرند و فاصله زیادی بین آن ها وجود نداشته باشد. موکت های اداری دارای انواع رنگ ها و طرح های مختلفی می باشد . به عنوان مثال باید از رنگ های مناسبی برای طراحی دفتر کار اداری استفاده کنید، سعی کنید رنگ هایی که استفاده می کنید جنبه اداری داشته باشند و خیلی شاد و یا خیلی خسته کننده نباشند به عنوان مثال رنگ قهوه ای می تواند گزینه مناسبی برای این کار باشد، البته توجه داشته باشید که در طراحی داخلی دفتر اداری ابتدا باید هدف دفتر خود را انتخاب کنید و بعد از آن متناسب با کاری که می خواهید انجام دهید رنگ مناسبی را نیز برای دفتر کار خود پیدا کنید. در این سبک معماری تا حد ممکن از ایجاد پیچ و خم های متعدد یامنحنیهای کامل یا زاویههای بیش از حد جلوگیری میشود. زیرا این موکت ها در حرکت میزها و صندلی های چرخدار و غیره اختلال ایجاد می کنند و رد آنان بر روی موکت باقی خواهد ماند .

یک نکته مهم دیگر این است که موکت های اداری دارای خاصیت ضد اشتعال می باشند و این موضوع ایمنی خرید را تا حد چشمگیری بالا میبرد . بنابراین بهتر است هنگام انتخاب رنگ این موضوع را در نظر داشته باشید . از آنجا که نورپردازی سنتی اداری، به ویژه استفاده از لامپ های فلورسنت، تاثیر مناسبی روی کارمندان ندارد، شرکت ها با آگاهی از این موضوع روی نورپردازی مطلوب و با کیفیت و از آن مهم تر، به حداکثر رساندن نور طبیعی سرمایه گذاری می کنند تا نیروی کار شاداب تر و کارآمدتری داشته باشند. داشتن این گونه فضاها شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست . خانه هایی به سبک مینیمال اغلب پر نور و تمیز و دلنشین به نظر میرسند. فضای بین وسایل اصلی آشپزخانه معمولاً با کابینت پر میشود، در حالت استاندارد عمق کابینت های روی زمین 60 سانتیمتر و در کابینت هوایی 35 سانتی متر در نظر گرفته میشود است به این دلیل که کابینتهای هوایی میزان وزنی که تحمل میکند کمتر است. مبلمان را کاملا به هم نچسبانید و فضای خالی بین مبل را با گلدان و یا مجسمه های زیبا پر کنید. اگر آشپزخانه شما پنجره دارد بهتر است سینک را آنجا قرار دهید تا فضای دل نشینی ایجاد کند و باعث رفع خستگی فرد شود و همچنین وجود این پنجره باعث ورود نور خورشید و جریان هوا میشود که رطوبت اطراف سینک را از بین میبرد.

اجرای کاغذ دیواری ، پارکت و لمینت ، کابینت آشپزخانه ، دکوراسیون اتاق خواب، مبلمان اداری ، میز اداری و کنفرانس داشتن فضای مسکونی یا اداری زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل یکی از ایده آل های انسانها در زندگی روزمره می باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست . علاوه بر نکات گفته شده، اجرای دکوراسیون داخلی اداری باید به گونه ای باشد که اولا استانداردهای لازم را داشته باشد و همچنین حس آرامش و راحتی قابل قبولی در کارمندان به وجود آورد تا به تبع، باعث رضایت شغلی و افزایش راندمان کاری افراد شود. با این توضیحات باید از ترکیب پرده هایی استفاده کرد که حریم شخصی و ورود نور با آن قابل کنترل باشد.

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به طراحی داخلی علاقه مند می باشید و یا این که قصد دارید یک دفتر کار جدید راه اندازی کنید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به خوبی مطالعه کنید. البته علاوه بر نوع دکوراسیون ، باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که رنگ موکت ارتباط مستقیمی با تمیزکاری موکت دارد . طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی با بهترین کیفیت طراحی نظارت اجرا با تیم تخصصی ارائه کلیه خدمات طراحی دکوراسیون داخلی و اجرا با بهترین تیم کاربلد و حرفه ای بازسازی و نوسازی مسکونی تجاری اداری انجام می شود.

در این سبک بیشتر ستون های پر نقش و نگار همراه با گچبری به کار برده میشود و از لوستر های بزرگ برنجی و یا برنزی بزرگ و چند شاخه استفاده میشود و بیشتر از رنگ های خنثی و روشن برای مبلمان و کابینت ها بهره میگیرند. در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام از رنگهای تیره در استفاده نکنید زیرا این رنگ محیط را بسیار کوچک نشان خواهد داد. شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا یکی از برترین شرکت ها در زمینه طراحی دکوراسیون اداری در شمال تهران می باشد. کفپوش فضاهای اداری با استفاده از متریال های مختلف قابل طراحی و اجرا می باشد که یکی از محبوبترین آنان موکت ها هستند ، که ما امروز در این مقاله از شرکت دکوراسیون هیرادانا قصد داریم نکاتی را درباره استفاده از موکت های اداری خدمت شما عزیزان ارائه دهیم . پیشنهاد ما به شما عزیزان انتخاب رنگ های خنثی می باشد . در این سبک استفاده از متریالی طبیعی در کنار رنگ های سفید و یاسی و قهوه ای و همچنین رنگ هایی که در طبیعت دیده میشود متداول است. در سبک مدرن به هیچ وجه مبلمان های بزرگ و سلطنتی انتخاب نمیشود زیرا سادگی در این سبک حرف اول را میزند.

این سبک جلوهای ساده دارد و باید مصالحی چوبی و سنگی که در آن به کار گرفته میشود خام باشد و هیچ فرآیند تولیدی و مهندسی روی آن ها انجام نگرفته باشد و از فلز به ندرت در آن استفاده گردد؛ این سبک نیز مانند سبک مدرن برای خانه هایی با متراژ کوچک مناسب است. در این پروژه به منظور تفکیک سالنها از پارتیشن شیشهای استفاده شده است که علاوه بر جداسازی فضاها، باعث زیبایی و روشنتر بودن محیط میشود. نکته دیگری که در طراحی اداری باید به آن توجه ویژه ای داشت این است که تم مناسبی را داشته باشید، انتخاب تم مناسب باعث می شود که هر فردی که وارد دفتر کار شما می شود از جدی بودن شما در زمینه کاری که انجام می دهید با خبر شود.

با این کار بخش های مختلف خانه نیزکاربردیتر خواهند شد. این سبک بیشتر برای خانه هایی با متراژ بزرگ مناسبتر است. از پرده های نازک استفاده کنید تا نور طبیعی بخشی از این روشنایی را فراهم کند. برای تأمین نور طبیعی در طراحی داخلی فضای اداری ، در بالا، یک قسمت از سقف برای فراهم آوردن نور طبیعی به داخل ساختمان و داشتن دید بسیار جذاب به رودخانه Maas با شیشه تعویض شده است. از آنجایی که کارمندان این بخش ساعتهای زیادی مشغول به کار هستند رعایت اصول ارگونومی در طراحی میز و مبلمان این قسمت بسیار مهم است. نحوه چینش قسمت های مشابه در ساختمانهای مختلف هرگز در یک فرمول نمی گنجد و این امر بسته به تعداد افراد ،سن و سال آنها و نیازهای اشخاص متغیر است و به این علت هرگز نمی توان از یک نقشه و یا طرح مشابه در چند مکان مختلف استفاده نمود.مهندسین پیرامید طرح با سالها تجربه در زمینه دکوراسیون و معماری داخلی فضاهای مسکونی و اداری،شما را برای داشتن یک فضای ایده آل همراهی خواهند نمود. در پایان امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. بنابراین برای اتاق های بزرگ از تخت بزرگ و برای اتاق های کوچک از تخت کوچک باید استفاده کرد.

در حالت مدرن طراح با توجه به نقشه های روز دنیا اقدام به طراحی دکور و انتخاب تجهیزات مناسب می کند. انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد . Brisco توضیح داد: «چوب از مباحث اولیه پروژه طراحی داخلی دفتر کار به عنوان متریال اصلی برگزیده شد. مقیاس در معماری و طراحی داخلی اصلی بسیار مهم است که در کل مقیاس به نسبت اندازهی ترسیمی بر اندازهی حقیقی اطلاق می شود و با حروف Sc نشان داده میشود که در نقشه های ساختمانی کاربرد بسیاری دارد.

نه تنها با انتخاب طرح ها و رنگ های مختلف پارتیشن، بلکه به کمک قابلیت چینش آسان آنها، براحتی محیطی جذاب و متنوع خواهید داشت. دکوراسیون و طراحی اداری می تواند علاوه بر محیط مناسب برای انجام کارهای اداری ، به عنوان مکانی برای استراحت ذهنی و به عنوان مکانی برای برگزاری یک جلسه کوچک و غیررسمی بخش، تنها با قرار دادن چند صندلی یا کاناپه در اطراف یک میز، باشد. اگر از همان ابتدا با برنامه ریزی فضای اداری فکر می کنید، نه تنها کارایی کارکنان خود را افزایش می دهید، بلکه تصویر شرکت خود را نیز بهبود می طراحی دکوراسیون داخلی فضای اداری بخشید. امروزه در دکوراسیون اداری مدرن شاهد استفاده فراوان از گل ها و گیاهان هستیم، اگر شما نیز قصد دارید که یک دکوراسیون اداری شیک داشته باشید به شما توصیه می کنیم که حتما توجه ویژه ای به استفاده از گل ها و گیاهان مختلف داشته باشید. یکی دیگر از فاکتورهای موثر در طراحی دکوراسیون اداری ، نورپردازی می باشد. پارتیشن ها یا جدا کننده ها، عناصری هستند که در طراحی داخلی مدرن بجای دیوار از آنها استفاده می شود.

یکی از نکات مهم در دکوراسیون پذیرایی نور پردازی آن است و باید به گونه ای باشد که روشنایی این بخش را تامین کند. برای این امر دکوراتورها با همراه داشتن افرادی کارآزموده و با استعداد کافی فعالیت هایی در زمینه پیاده کردن طراحی داخلی اداری شیک و بدون عیب و نقص شروع می کنند. موکت های اداری علاوه بر اینکه تاثیر چشمگیری در زیبایی و جذابیت فضا از خود برجای می گذارند ، به دلیل کیفیت بالا و همچنین نرم بودن آن ، احساس بهتری در افرادی که بر آن قدم می گذارند ، دارند . طراحان در طراحی شرکت ها و دفاتر کاری در کنار ایجاد فضای زیبا و رسمی همواره در تلاش اند محیطی سرشار از انرژی و سرزنده طراحی نمایند تا با این کار علاوه بر اینکه فضا از حالت یکنواختی خارج شود باعث ایجاد نشاط روحی و انرژی مثبت در کارکنان می گردد و به دلیل استفاده گسترده از کفپوش ها در یک فضای اداری انتخاب درست و اصولی آن می تواند تاثیر چشمگیری در فضاهای اداری از خود برجای بگذارد . با این کار به ایجاد ارتباط راحت تر و آسانتر کمک می نمایید.