طراحی دکوراسیون مغازه در تبریز

بهتر است برای طراحی داخلی مغازه ها از کفپوش های لغزنده استفاده نکنید و علاوه بر این کفپوش ها با رنگ مات و تیره برای پوشاندن کف مغازه ها و فرشگاه ها می توانند انتخاب ایده آلی باشند و این مدل کفپوش ها باعث تمیزتر به نظر رسیدن فضای مغازه و یا فروشگاه می شوند. استفاده از رنگها و عناصر تزئینی با سایزهای بزرگ نیز در این زمینه به خودنمایی فروشگاه شما کمک بسیاری خواهد کرد. و بی شک می دانید که لازم است هنجارها و عرف زندگی ساکنین محل سکونت خود را نیز در نظر داشته باشید. به وجد آمده اند، به این نتیجه برسید که این محصول می تواند زندگی شما را شادتر کند و تصمیم به خرید آن بگیرید. برای این که بتوانید ویترین مغازه خود را به بهترین نحو دکوراسیون سازی کنید، باید نکات مختلفی را مورد نظر قرار دهید. بر این اساس می توان گفت که قرار گیری صندوق و مسیر گام بر داشتن مشتریان بسته به متراژ و دکوراسیون سازی مغازه دارد.

هر متر کاغذ دیوار بین 20 الی 30 هزار تومان می شود. تصور کنید یک کاغذ دیواری یا حتی دکوراتیو شاخص اما معمولی و تکراری شده به جای این ست رنگی پارچه ای چقدر می توانست فضا را عوض کند و چه نمای یکنواخت و کم هیجانی در دکور این فروشگاه ها ایجاد می کرد. افراد زیادی بر اساس تجارب و دانشی که دارند، نسبت به این موضوع اقدام کرده و دکوراسیون مناسبی را برای فروشگاه خود پیاده سازی می کنند. تصور کنید در یک پاساژ پوشاک مردانه قدم می زنید و نهایت تفاوتی که در دکور ویترین و مغازه های پوشاک مشاهده می شود، چیدمان لباس های پشت ویترین و اکسسوری هایی ست که در دکوراسیون به کار رفته است. به تصویر جذاب زیر دقت کنید، ممکن است این دکوراتیو لانه زنبوری که به عنوان یک استند گل و گلدان استفاده شده، با اکسسوری های متفاوت پر شود.

در حقیقت طراح باید بر اساس متراژ و بودجه، بهترین گزینه را برای دکوراسیون سازی فروشگاه مورد نظر انتخاب نماید. یکی از اصول نورپردازی در دکوراسیون داخلی فروشگاه، استفاده از نور های نقطه ای در قسمت هایی از فضا که کالای موجود در آن منطقه مهمتر است می باشد. برای همین در این قسمت ها در قسمت آستانه ی ورودی فروشگاه، فضا های مکث و نشستن ، طراحی می شه. یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی دکوراسیون فروشگاه، درب ورودی آن است. یکی از روشهای سرمایه گذاری و نیز با ارزش تر کردن خانه و دفتر کار، نصب درب ضد سرقت سفید می باشد که به افزایش قیمت مکان شما کمک شایانی می کند. به دکور ساده و جذاب زیر نگاه کنید که چطور چوب ها به شکل نردبان و در قامت یک رگال ساده به نمایش البسه پرداخته و نورپردازی و سقف کاذب کاملا ساده و بی آلایش، جلوه جذاب تری نیز به این رگال های ساده بخشیده اند. تزیین آن با اسباب بازی در دکور یک مغازه فروش پوشاک بچه گانه یا با انبوهی از کتاب های روز یا پوسترهای فیلم در یک فروشگاه البسه زنانه، جایی که آقایان لازم است مدت طولانی در انتظار بمانند می تواند ایده های جذابی برای جلب مخاطبان و مشتریان به سوی مغازه شما باشد.

از این ایده می توانید در دیزاین ویترین و دکور مغازه پوشاک خود استفاده کنید. می توانید تمرکز اصلی خود را روی جواهرات خود بگدارید. دنیا مثل قبل نیست، جامعه زمانی یک فضای امن و دلسوز بود که در آن مردم از یکدیگر مراقبت می کردند و مراقب یکدیگر بودند. امیدواریم نکات ارائه شده در این نوشته از ساختمانچی ایده های خوبی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده باشد. به عنوان مثال یکی از مهم ترین قسمت ها در دکوراسیون سازی مغازه، جایگاه قرار گیری پیشخوان است. یکی از عناصری که می تواند در نگاه اول نقش مهم و بسزایی را در جذب مشتری داشته باشد، طراحی ویترین مغازه و نورپردازی داخلی فروشگاه است.

روزانه مشتری های بالقوه زیادی در سطح شهر از جلوی مغازه شما عبور می کنند. در برخی مغازه ها، صاحب مغازه آنقدر فضای مغازه را پر از کالا می کند که برای عبور افراد فضایی نمی ماند یا ممکن است هنگامی که یک کالا را بررسی می کنند، از پشت به چیز دیگری برخورد کنند. یک مانکن زن با اندامی زیبا ،اکسسوری هایی متناسب و چهره ای دوست داشتنی ممکن است یک المان جذاب برای جلب نظر خانم هایی باشد که برای خرید لباس به فروشگاه شما مراجعه می کنند، یک مانکن مرد با اندام ورزشکاری و لباس های لوکس، ساعت جیبی، سرآستین و کمربند لوکس و اکسسوری هایی شاخص احتمالا نظر جوانان مخاطب پوشاک فروشگاه شما را جلب می کند. دکوراتیو خاصی که برای شاخص کردن دکور مغازه پوشاک انتخاب می کنید، می تواند یک اکسسوری کاربردی برای پنهان کردن برخی جزییات مانند درب انبار، کلیدهای برق و یا هر نوع ایراد ساختمانی دیگر باشد.

به موازات فناوریهای جدید و به دلیل تنوع علایق معماران و درخواست مشتریان، مصالح ساخت وساز به طور مداوم در حال تغییر، پیشرفت طراحی داخلی فروشگاه در تهران و توسعه هستند. ازران ترین قیمت ورق کامپوزت مربوط به ورق های ایرانی و چینی است و گران ترین و مرغوب ترین ورق های کامپوزیت ساخت کشور های آمریکا , آلمان و کره جنوبی است. قیمت نمای کامپوزیت مغازه براساس نوع ورق و رنگ بندی تابلو کامپوزیت و سادگی و پیچیدگی طرح نمای کامپوزیت مغازه محاسبه می شود. با قفسه بندی دیوار ، می توان فضای بیشتری را به چیدمان اجناس و کالاها اختصاص داد. هنگامی که یک مشتری وارد مغازه کوچک شما می شود، در صورتی احساس راحتی و خرسندی می کند که همه اجناس و مدل ها و رنگ بندی آنها را در مغازه ببیند. طراحی دکوراسیون فروشگاه و دکور مغازه های مختلف، به دلیل این که ماهیتی کاملا تجاری دارد و لازم است به نحو کاملا کاربردی طراحی شود، به جزییات محصول و همچنین امکانات در دسترس بستگی فراوانی دارد. همانطور که اشاره شد، این ماده دارای کاربردهای فراوانی است. همانطور که میدانید طراحی دکور مغازه شما تاثیر بسیار زیادی در جهت جذب مشتریان شما دارد و موقعیت کسب و کار شما در گروی خوب نشان دادن محصولاتتان به مشتریان است.

اگر در خصوص روش های فروش و بازاریابی اندکی مطالعه کرده باشید، می دانید که یکی از راهکارهای بسیار مهمی که در صنعت تبلیغات برای جذب مخاطبان و فروش بیشتر به کار می رود، استفاده از تصاویری از احساسات مثبت انسانی ست. اما قطعا پرداخت هزینه برای یک طراحی و دیزاین خاص در یک فروشگاه با کالاهای ارزان قیمت، نه برای شما به صرفه است و نه پیام جذابی برای مخاطبان تان دارد. نمایش لباس ها به نحوی که پیش از هرچیر یک پالت رنگی چشم نواز و متفاوت به چشم برسد، نه تنها یک ایده خاص و جذاب برای دکور مغازه پوشاک به شمار می رود، بلکه می تواند یک اکسسوری کاربردی برای انبار کردن تعداد زیادی از لباس ها به عنوان تزیین دیوار باشد. به صورت ساده، دکوراسیون و ویترین یک فروشگاه بهتر است (نه همیشه) به صورت حدودی نشان دهنده ارزش و میزان قیمت پوشاک ارائه شده در آن باشد. از جمله مهم ترین مسائلی که پیش از طراحی دکوراسیون داخلی مغازه MDF باید مورد بررسی قرار داد، شناسایی رنگ، نوع و طرح MDF است. اما کل فضا را به یک اندازه نورپردازی نکنید ، نورپردازی بیشتر تنها برای نقاطی است که کالاها و خدمات مهم تر قرار دارند .

یکی از مواردی که برای طراحی دکوراسیون ویترین باید در نظر گرفت، جنسیت مشتریانی که وارد فروشگاه می شوند و نوع کاربری فروشگاه مورد نظر است. و به یکی از خوش نام ترین و موفق ترین گروه های تولیدی دکوراسیون داخلی اعم از کابینت آشپزخانه، دکوراسیون تجاری اعم از دکوراسیون فروشگاهی. در خلاصه داستان آمده است: شخصی به نام آقای شکیبا از تهران به اصفهان سفر می کند تا چک ۴۷۰ میلیونی اش را وصول کند، او در ابتدا با نوید که راننده تکسی هست آشنا می شود و به دنبال صاحب چک می رود اما او متواری شده وکارخانه و دفترش پلمپ شده است، حالا نوید به همراه پدرش و اعضای خانواداه می خواهند به او کمک کنند تا صاحب چک را پیدا کنند. او بیان میکند در صورتی که یک مشتری خانمدر فروشگاهی احساس کند که در صورت استفاده از یک قفسه یا ویترین پشتش به کسی می خورد یا با پشت فردی که از ویترین روبرویی استفاده می کند برخورد داشته باشد، از خرید در آن فضا خودداری می کند.

یک راهکار عالی که می تواند دیزاین جذاب و متفاوتی در فروشگاه شما خلق کند، استفاده از اکسسوری ها و چیدمانی ست که با لباس های موجود ست شده اند. و به عنوان راهکار و پیشنهاد آخر، یک دکور طوفانی یا یک دیزاین جیغ به شما پیشنهاد می کنم! البته که این راهکار به صورت منطقی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست اما این سیاست ها برای فریب دادن ذهن و مغز انسان چه در کاربری های تجاری و چه در سایر عملکردها مانند طراحی فضاهای درمانی یا تفریحی، راهکارهایی بسیار کارآمد هستند. این متریال را می توان در بخش های مختلفی از دکوراسیون سازی داخلی مورد استفاده قرار داد که از جمله آن شامل کف، سقف، قفسه، جایگاه قرار گیری صندوق و … باید توجه داشته باشید که هر کدام از بخش های فروشگاه برای قرار دادن چه عنصری مناسب تر است. چنانچه به هر دلیلی بخشی از این مسیر را مسدود کرده باشید، باعث ایجاد نقطه کور شده و از دلنشینی فضا به میزان قابل توجهی می کاهید.

اگر مغازه کوچکی در اختیار دارید که یک بالکن یا انبار کوچک در طبقه بالا در دسترس دارد و نوع مشتریان و اجناس شما امکان رفت و آمد و آوردن یک جنس جدید را فراهم می کند شرایط شما با فروشگاهی که هیچ گونه انبار یا فضای نگهداری جانبی در اختیار ندارد و یا مغازه بزرگی که پشت فروشگاه را به انبار اختصاص داده است کاملا متفاوت است. نوع لباس ها و اکسسوری هایی که قرار است در این مکان برای فروش عرضه شود، قیمت تعیین شده، میزان لوکس یا متداول بودن کالا، فضایی که برای نمایش، ویترین، انبار کالا و پرو لباس در اختیار دارید، ساختار معماری فروشگاه و ده ها مورد کوچک و بزرگ دیگر، بایستی به دقت بررسی و در نهایت به یک طراحی ایده آل ختم شوند. در اثر بارش باران، برف، آفتاب زیاد و غیره سرامیک دیوار نمای ساختمان را از جنس مقاوم تولید و تهیه می کنند که در آخر مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا در کارگاه ها، سوله ها و غیره از سرامیک دیوار صنعتی استفاده می نمایند. در حقیقت نور پردازی باید به نحوی صورت گیرد که کل فضا به یک اندازه روشنایی نداشته باشند.در واقع نورپردازی داخلی از مهم ترین بخش های طراحی داخلی می باشد که همه ی طراحان باید رعایت کنند.

این در حالی است که اگر از افراد با تجربه و متریال های مناسبی برای دکوراسیون سازی فروشگاه استفاده کنید، بدون هیچ نگرانی می توانید از نتیجه کار لذت ببرید. از این ایده می توانید در دکوراسیون فروشگاه های شال و روسری، پوشاک مردانه و پسرانه و همچنین دیزاین و دکور مغازه فروش کیف و کفش استفاده نمایید. مغز انسان تصور می کند با پوشش این لباس چنین حس و حال جذابی خواهد داشت و تصمیم به خرید آن با منطقی کاملا احساسی! آنچه که در این مطلب می خوانید، بخشی از ایده هاییست که گاه می تواند علاوه بر طراحی یک دکوراسیون شاخص و جذاب، به افزایش فروش و جلب نظر مشتریان منتهی شود. و در این دنیا، شاید هیچ چیز وسوسه کننده تر از بادکنک های رنگارنگ و اسباب بازی های خاص برای یک کودک خردسال وجود نداشته باشد!

این ایده خصوصا در فضایی که امکان برجسته کردن و متفاوت نشان دادن دکور فروشگاه به راحتی امکان ندارد، مانند یک پاساژ پوشاک، می تواند موفقیت شما را در برابر همکارانتان تضمین کند. کالاهایی را در این بخش بگذارید که از برندهای برتر هستند و اهمیت بیشتری را برای شما و یا مشتریان دارند. دکوراسیون داخلی مغازه به اندازه هر مسئله مهم دیگری در کسبوکار اهمیت دارد. این مساله را بایستی پیش از هر چیز در هنگام طراحی دکوراسیون و چیدمان داخلی فروشگاه و بسته به نوع پوشاک ارائه شده در نظر بگیرید. برای این کار بهتر است که از MDF هایی با رنگ روشن بهره گیری کنید.