16 دانستنی علمی و جالب اما غیر قابل باور از گوشه و کنار جهان

از طرفی هیچ سختی هنگام انجام این کار به آن ها وارد نمی شود . فلامینگو ها به خاطر آناتومی بدن غیر متعادل از یکدیگر تفکیک داده می شوند و بدن آن ها بسیار بزرگ است . گردن آن ها بسیار دراز است و تمام این بدن روی یک پای نازک قرار گرفته است .

18.آیا می دانید حیوانی که چشمانش از مغزش بزرگ تر است شتر مرغ می باشد. 17.آیا می دانید کوتاهترین جمله کامل در زبان انگلیسی جمله I am است. 15.آیا می دانید 33 میلیارد الکترون در هر قطره آب وجود دارد. 14.آیا می دانید سیاره زهره گرمترین سیاره است و درجه حرارت آن درجه462 می باشد.

آنزیم های مورد نیاز بدن 16 دانستنی علمی و جالب اما غیر قابل باور از گوشه و کنار جهان

ویتامین B12 برای هضم صحیح، جذب انواع غذاها، ساختن پروتئین و سوخت و ساز هیدراتهای کربن و چربی ها نیز ضروری می باشد. این سه واکسن، هر یک به طور جداگانه یا توأم در یک آمپول تهیه شده و میتوان در 12 تا 15 ماهگی یا هر موقع دیگر به کودک تزریق گردد تا در برابر این سه بیماری مصون گردد. مصرف داروهای ضد تب و درد ( استامینوفن ) موجب می شود که اثر واکسن آنفولانزا کم گردد. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ارز دیجیتال ترون (TRX) چیست؟ اطلاعات در مورد خرید و کیف پول این ارز دیجیتال

80- یک گاو بطور متوسط سالانه ۲ هزار و ۳۰۰ گالن شیر تولید می کند. 60-موشهای صحرائی سالانه ۱/۳ منابع وذخائرعذائی جهان رانابود می سازند. 59-ظروف پلاستیکی ۵۰هزارسال طول میکشدتا درطبیعت شروع به تجزیه شدن کند. 48- فیل ها قادرند روزانه ۶۰ گالن آب ۲۵۰ کیلو گرم یونجه مصرف کنند .

و در ادامه جواب های علمی به سؤالاتی که ذهن تان را مشغول به خود کرده اند

احتمالا دلیل این مسأله اضطراب ناشی از لزوم برگشت دانستنیها بکار اسـت. با این حال، دانشمندان می‌گویند مصرف مشروبات الکلی در تعطیلات آخر هفته هم می‌تواند از دلایل بروز حمله ي قلبی باشد. 30.آیا می دانید ماهی قرمز با قرار گرفتن در تاریکی تغییر رنگ می دهد و سفید می شود. 20.آیا می دانید سگ ها کمتر از 100 صدا از خود تولید می کنند اما گربه ها بیش از یکصد صدا تولید می کنند. 11.آیا می دانید جمیعت جهان تا 50 سال آینده از مرز 9 میلیارد نفرعبور خواهد کرد.

  • 103- شانس شبيه بودن دو اثر انگشت، يك به 64 ميليارد است.
  • خودروسازان به غیر از فعالیت در خودروسازی ابتکارات جالب و حیرت انگیزی ارائه می‌دهند.
  • افراط در مصرف مواد غذایی شیرین و پرنمک و همین طور کافئین می‌تواند منجر بـه تضعیف موقت شنوایی و حتی سرگیجه شود.
  • یک اسب در طول یک سال ۷ برابر وزن بدن خود غذا مصرف می کند.
  • دزدان دریایی و صلح طلبان نمی خواستند زیر بار این قانون بروند.